Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (6 minutter siden):

Jo det har de

Ikea har tilbud hele tiden, men de har aldri hatt BF-tilbud

https://www.ikea.com/no/no/campaigns/black-friday/

I stedet for prangende salg og store rabatter på Black Friday vil vi gjerne kjøpe noe fra deg.
Og du, IKEA kjøper tilbake-tjenesten er en permanent tjeneste så du kan trygt holde deg hjemme på Black Friday og besøke oss en hvilken som helst annen dag som passer.

Endret av Dubious
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (32 minutter siden):

Antar du mener cashback ;)

Kan jo bli en fin pris da om en får 25% på hvitevarer hos elkjøp + cashback fra Bosch direkte. Får ta meg en runde til uke å samle inn noen tilbud

Selvsagt 🤕 Jeg vet de hadde en 20-25%-kampanje på Bosch nå forrige helg, men det er ikke umulig å få tilsvarende tilbud utenfor disse kampanjeperiodene.

Endret av SMO
Lenke til kommentar
Dubious skrev (7 minutter siden):

Ikea har tilbud hele tiden, men de har aldri hatt BF-tilbud

https://www.ikea.com/no/no/campaigns/black-friday/

I stedet for prangende salg og store rabatter på Black Friday vil vi gjerne kjøpe noe fra deg.
Og du, IKEA kjøper tilbake-tjenesten er en permanent tjeneste så du kan trygt holde deg hjemme på Black Friday og besøke oss en hvilken som helst annen dag som passer.

De hadde 10% på alt i 2015 på Black Friday

Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (1 minutt siden):

Ser ut som våres 7 år gamle støvsuger begynner å merke alderen, så da snuser man litt på ny støvsuger også, tror det blir en Electrolux igjen, så da er spørsmålet, pose eller poseløs modell ?

Ser ingen klar fordel med poseløs.

Har man tepper i stua og husdyr, trenger man en støvsuger med kraft. 

Poser kjøper man på Jula og lignende steder...

Lenke til kommentar
48 minutes ago, unicorndeath said:

Ser ut som våres 7 år gamle støvsuger begynner å merke alderen, så da snuser man litt på ny støvsuger også, tror det blir en Electrolux igjen, så da er spørsmålet, pose eller poseløs modell ?

Går du for en med pose - og en Roborock robotstøvsuger i tillegg så trenger du nesten aldri å bytte pose 😅

Har en gammel modell som jeg kjøpte for flere år siden, men den har virkelig vært fantastisk. Må bare frem med den manuelle innimellom for å støvsuge sofaen og slikt bare.

Lenke til kommentar
Everket skrev (1 time siden):

Ser litt på asus tuf gaming vg32vq på elkjøp til 2990. Tenker kanskje å ha en slik som en sekundær monitor i lag med asus pg279q. Tenkte det kunne være en fin monitor til å se film på og ellers surfe og gjøre bakgrunns greier. Noen innspill?

 

Kjøpte denne i går, min første 2k monitor. Etter 5-6 timer er jeg meget fornøyd med hva jeg fikk til prisen. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...