Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Just now, a_aa said:

Bruk av koronapass innenlands vil avsluttes, sannsynligvis innen utløpet av 2021. 

Dette skal jeg huske at du har sagt, for dette er nemlig ikke planen på noen som helst slags måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (45 minutter siden):

Dette er mye å svare på, men jeg kan forsøke uten at det blir for langt.

For det første, det med magnetene er fordi det har dukket opp en hel masse videoer i sosiale media der folk henger magneter, nøkler, mynter og jeg vet ikke hva på stikkstedet. Også i denne tråden var det en, og de bildene fikk jeg ingen god forklaring på. Det var mobiltelefon og skruer som hang fast på armen. Hvordan får man til det? Jeg får det ikke til uansett hvor klam og fuktig huden er.
Her er videoer på Bitchute hvis du vil se: https://www.bitchute.com/search/?query=covid magnet challenge&kind=video

Når det gjelder hva man tror på, så kan jeg bare svare for meg selv. Jeg "falt av" den konvensjonelle ideen om medisin og vaksiner og hvordan alt dette skal redde oss for lenge siden, og har også i lang tid sett en utvikling med mer overvåkning og ønske om tvangsvaksinering både i Norge og resten av verden, uten noen synlig grunn. Hvorfor har det blitt slik?
Det er min egen helsehistorie som har gjort at jeg har våknet opp i forhold til "effektiviteten og tryggheten" av vaksiner og andre medikamenter. Jeg kan ikke se noen helsefordeler ved vaksiner, selv om jeg absolutt tror at viruset eksisterer. Jeg tror det ble skapt i et laboratorium, med den hensikten at man skulle vaksinere mot det, og jeg tror dette gjelder mange andre virus.

På 90-tallet kom jeg over en bok skrevet av en som hadde hatt en nær-døden-opplevelse, hvor han beskrev en mulig fremtid som begynner å ligne på det vi ser nå. Han skrev at alle kom til å ha en obligatorisk chip under huden som de scannet på butikker osv., som viste helseinformasjonen din osv, og at de som ikke ville dette kom til å være utenfor samfunnet.
Slik er det jo allerede med kjæledyr. De kommer ikke over landegrenser uten chip, og kan ikke delta på arrangementer uten vaksiner og chip. Og nå får dyrlegene nemlig tilgang til medisinsk informasjon om kjæledyrene dine, om de scanner chippen deres, om du har gitt tillatelse til at slik informasjon skal være tilgjengelig. Det vil si, du trenger ikke gi tillatelse, det blir gjort automatisk, og du må gå inn og krysse av for at du ikke vil ha det.
Hvis du har et dyr og en konto på DyreID, så kan du gå inn på din side på "samtykker". Hos meg var det krysset av for at jeg samtykker i at diagnoser skal vises på IDen, og jeg måtte selv krysse av på "nei".
1514900063_Skjermbildefra2021-07-0620-31-11.png.43724e58d45a26af438193f06727a52f.png

Så hit har det altså kommet med kjæledyr, og nå går det jo i denne retningen med mennesker også. Du skal ha vaksine og en "app" som viser helseinformasjonen din for å kunne reise utenlands. Det vil si, pr dags dato kan man vel gjøre det uten, men det er tydelig at det er dit de vil.

Dette er bare noe av det som gjør meg ekstremt mistenksom til det som foregår nå.

Her er utdrag fra boken jeg nevnte:
"His method of rule was unique. Everyone in the world was mandated by law to have one of his computer chips inserted underneath his or her skin. This chip contained all of an individual's personal information. If a government agency wanted to know something, all it had to do was scan your chip with a special device. By doing so, it could discover everything about you, from where you worked & lived to your medical records & even what kind of illnesses you might get in the future.
There was an even more sinister side to this chip. A person's lifetime could be limited by programming this chip to dissolve & kill him with the viral substance it was made from. Lifetimes were controlled like this to avoid the cost that growing old places on the government. It was also used as a means of eliminating people with chronic illnesses that put a drain on the medical system. People who refused to have chips implanted in their bodies roamed as outcasts. They could not be employed & were denied government services."
https://www.qsl.net/w5www/brinkley.html
Det er lenge siden jeg leste boken, men jeg husker at det stod at tredje verdenskrig kom til å stå innen helse.

Hvordan forholder du deg til dette dersom dette ikke i din levetid? 

 Hvis du blir 90 år og dette har ikke skjedd, hvordan vil du resonnere da? At det fortsatt vil skje, bare ikke mens du lever?

Bare tenker på disse som mener at feks Trump skal redde verden. Det settes datoer (det har blitt gjort i alle de 4 årene han var president) som stadig ikke blir oppfylt, men datoene bare skyves frem i tid for tingene de tror på, kommer til å skje.. på et ellet annet tidspunkt.

Endret av Winnowill
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
7 minutes ago, Winnowill said:

Hvordan forholder du deg til dette dersom dette ikke i din levetid? 

 Hvis du blir 90 år og dette har ikke skjedd, hvordan vil du resonnere da? At det fortsatt vil skje, bare ikke mens du lever?

Bare tenker på disse som mener at feks Trump skal redde verden. Det settes datoer (det har blitt gjort i alle de 4 årene han var president) som stadig ikke blir oppfylt, men datoene bare skyves frem i tid for tingene de tror på, kommer til å skje.. på et ellet annet tidspunkt.

Men det er jo iferd med å skje. Så du hva jeg skrev om DyreID lengre opp? Det har allerede skjedd med dyr, bortsett fra at man ikke kan drepe dem med chippen da. Jeg ser jo at det skjer foran øynene på meg så jeg skjønner ikke hva du mener.

Og jeg har aldri trodd at Trump skulle redde noen verden.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (Akkurat nå):

Men det er jo iferd med å skje. Så du hva jeg skrev om DyreID lengre opp? Det har allerede skjedd med dyr, bortsett fra at man ikke kan drepe dem med chippen da. Jeg ser jo at det skjer foran øynene på meg så jeg skjønner ikke hva du mener.

Og jeg har aldri trodd at Trump skulle redde noen verden.

Du svarte ikke på det jeg spurte deg om.

Hva med å svare på det? Alt det du "forutsier" om microchip som skal være svaret på alt, hvis det ikke skjer og du er blitt 90 år, hvis korona glir stille inn i rekken av sesongvirus som influensa, hvis om 3 år alt er tilbake til 2019 nivå osv. Hvis om 10 år, 20 eller når du er 90 år ingenting av det som du mener skal skje, har skjedd - hvordan resonnerer du da?

At det vil fortsatt skje, bare ikke i din levetid, eller at du/og de som tror på dette, tok feil? 

(Trump var bare et eksempel på dette med å hele tiden skyve troen på at det skjer, foran seg, når ikke ting blir oppfylt de datoene de tror, jeg sier ikke at du er en Trumpfan)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (53 minutter siden):

For det første, det med magnetene er fordi det har dukket opp en hel masse videoer i sosiale media der folk henger magneter, nøkler, mynter og jeg vet ikke hva på stikkstedet.

Noen gang spurt deg selv hvordan ting som ikke er magnetiske, slik som mynter, henger fast?
Prøv forresten med en mynt selv, de er ikke magnetiske engang men sitter helt fint de også. Pust ett par ganger på mynten så sett den på huden, den blir nesten garantert sittende.

Så prøv med en magnet på mynten, den blir ikke sittende fast ettersom den ikke er magnetisk.
Om du har en kjøleskapmagnet, prøv den på samme måte. Er man passe klam så trenger man ikke puste på den..
 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Hapi70 said:

Dette skal jeg huske at du har sagt, for dette er nemlig ikke planen på noen som helst slags måte.

Good.

Men du har jo kommet med noen "til høsten" spådommer som jeg har bedt deg spesifisere hva du mener med "høsten". Dette har du aldri gjort?
Holder du andre til en annen standard enn deg selv?

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 timer siden):

Det har også blitt påstått tidligere at dette med covid er en rent forbigående ting, noe jeg bestemt mener at det ikke er på noen måte, fordi det ligger en plan bak. Mye av det som har blitt innført de siste ett og et halvt årene kommer til å bli permanent, fordi det var planen hele tiden. Vi skal testes og vaksinereres og gå med vaksinepass inn i all overskuelig fremtid, arrangementer, tjenester og butikker kommer til å stenge dørene for uvaksinerte, sakte men sikkert. Dette er den nye normalen som de vil innføre.

Eller tror du det vil gå over?

Det spørs på hvordan du definerer "gå over". Jeg skal ikke påberope meg at jeg kan spå fremtiden, i motsetning til "kildene" dine. Men det er ikke noe til tilsier at verdens ledere og forretningsfolk har noen interesse av å holde verden nedstengt - og det er dette som er og blir ankepunktet mot påstandene du kommer med her, all den gang du ikke har sannsynliggjort at de har et motiv for å gjøre det. Tvert i mot, tilsier drivkreftene i verden at folkene på toppen er vel så interessert i å komme tilbake til normalen som du og jeg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

 

For det første, det med magnetene er fordi det har dukket opp en hel masse videoer i sosiale media der folk henger magneter, nøkler, mynter og jeg vet ikke hva på stikkstedet. Også i denne tråden var det en, og de bildene fikk jeg ingen god forklaring på. Det var mobiltelefon og skruer som hang fast på armen. Hvordan får man til det? Jeg får det ikke til uansett hvor klam og fuktig huden er.

Antar du mener de dumme bildene som jeg postet for en stund siden. Hele poenget med å poste de bildene var at folk skulle slutte å svelge slike ting rått, og forstå at dette er veldig enkelt å gjøre.

Jeg regner med at mange som så bildene allerede har forstått hvordan jeg gjorde det, men hvis det skulle være noe tvil, så er trikset bare å skjule en sterk magnet under armen. Ikke akkurat rakettforskning. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Splitter skrev (2 minutter siden):

Jeg regner med at mange som så bildene allerede har forstått hvordan jeg gjorde det, men hvis det skulle være noe tvil, så er trikset bare å skjule en sterk magnet under armen. Ikke akkurat rakettforskning. :laugh:

Må bare si at jeg både får mobil og mynt til å sitte uten noen form for magnet eller annet lureri, rett og slett fordi mobilen har ett belegg eller noe slikt fra fabrikk som gjør at den ikke sklir(ikke seig, men sitter godt) så lett og litt klam hud slik at fukten holder. Evt puste litt på den slik at den blir litt fuktig.
Med dekselet på er det helt umulig.

Har lite lyst til å poste bilde desverre..

Lenke til kommentar
2 hours ago, Hapi70 said:

For det første, det med magnetene er fordi det har dukket opp en hel masse videoer i sosiale media der folk henger magneter, nøkler, mynter og jeg vet ikke hva på stikkstedet. Også i denne tråden var det en, og de bildene fikk jeg ingen god forklaring på. Det var mobiltelefon og skruer som hang fast på armen. Hvordan får man til det? Jeg får det ikke til uansett hvor klam og fuktig huden er.

Tänker du på samma sätt når du har sätt en trolleri show? Det där förstår jag ikke hur de gjorde. Det må alltså vara sant det jag såg?

Finns en massa sätt att fake att ting sitter fast på kroppen. Många av tillfällene kunde väl till och med ha brukt lim då man ikke jämförde med andra delar av kroppen eller andra personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Dette er mye å svare på, men jeg kan forsøke uten at det blir for langt.

For det første, det med magnetene er fordi det har dukket opp en hel masse videoer i sosiale media der folk henger magneter, nøkler, mynter og jeg vet ikke hva på stikkstedet. Også i denne tråden var det en, og de bildene fikk jeg ingen god forklaring på. Det var mobiltelefon og skruer som hang fast på armen. Hvordan får man til det? Jeg får det ikke til uansett hvor klam og fuktig huden er.
Her er videoer på Bitchute hvis du vil se: https://www.bitchute.com/search/?query=covid magnet challenge&kind=video

Som fint kan forklares på en rekke andre måter, men du hopper allikevel til en konklusjon det ikke finnes noe belegg for.

Sitat

Når det gjelder hva man tror på, så kan jeg bare svare for meg selv. Jeg "falt av" den konvensjonelle ideen om medisin og vaksiner og hvordan alt dette skal redde oss for lenge siden, og har også i lang tid sett en utvikling med mer overvåkning og ønske om tvangsvaksinering både i Norge og resten av verden, uten noen synlig grunn. Hvorfor har det blitt slik?
Det er min egen helsehistorie som har gjort at jeg har våknet opp i forhold til "effektiviteten og tryggheten" av vaksiner og andre medikamenter. Jeg kan ikke se noen helsefordeler ved vaksiner, selv om jeg absolutt tror at viruset eksisterer. Jeg tror det ble skapt i et laboratorium, med den hensikten at man skulle vaksinere mot det, og jeg tror dette gjelder mange andre virus.

Hvis det faktisk er et ønske om mer overvåkning fra sentralt hold, hvorfor har man da fått slike ting som Personvernsforordningen (GDPR)? Hvorfor innføres faktisk ikke tvungen vaksinering? Selv ikke i Forsvaret, hvor lovverket faktisk sier at soldatene er underlagt vaksineplikt, blir folk tvunget til å ta covid-vaksinen.

Sitat

På 90-tallet kom jeg over en bok skrevet av en som hadde hatt en nær-døden-opplevelse, hvor han beskrev en mulig fremtid som begynner å ligne på det vi ser nå. Han skrev at alle kom til å ha en obligatorisk chip under huden som de scannet på butikker osv., som viste helseinformasjonen din osv, og at de som ikke ville dette kom til å være utenfor samfunnet.

(...)


https://www.qsl.net/w5www/brinkley.html
Det er lenge siden jeg leste boken, men jeg husker at det stod at tredje verdenskrig kom til å stå innen helse.

Ja, det var han fyren som publiserte spådommene sine etter at det han spådde faktisk hadde skjedd. Boken kom i 1995. De 6 første "boxene" + 10 i boken omhandler ting som allerede hadde skjedd da boken ble gitt ut. Se så på de neste delene:

Box 7: Spådom om at en russer vil starte en naturvernreligion og bli valgt til sjef for FN rundt år 2000. Har dette skjedd? Nei.

Box 8 & 9: Krig mellom Soviet og Kina. Det skjedde jo som kjent ikke.

Box 11: Iran og Irak skulle få atomvåpen ila. 90-tallet og det ville skje et angrep med kjemiske våpen i Frankrike før år 2000, samt at Egypt skulle kollapse i -97. Intet av dette har skjedd.

Box 12: Spådommer om at en bioingeniør fra Midtøsten ila 90-tallet skulle klare å lage datavirus fra genmodifiserte organiske virus og bli verdens rikeste mann, og deretter få verdensherredømme. Høres ikke videre ut som noe som skjedde ila. 90-tallet... Også kommer jo denne spådommen om chippen som skal skje, vel og merke etter at denne fyren er blitt verdensdiktator.

Så da er spørsmålet hvorfor du velger å tro på akkurat denne ene spådommen hans, når så mye annet viser seg å være vrøvl?

 

Sitat

 

Så hit har det altså kommet med kjæledyr, og nå går det jo i denne retningen med mennesker også. Du skal ha vaksine og en "app" som viser helseinformasjonen din for å kunne reise utenlands. Det vil si, pr dags dato kan man vel gjøre det uten, men det er tydelig at det er dit de vil.

 

Nei, det er faktisk ikke så tydelig at det er dit de vil, all den gang de åpner for å reise uten passet.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Fant en skikkelig skremmende video, "Trample on Snakes, the prion vaccine makes you a zombie". En måtte ha en konto på BitChute for å kunne se den, noe som jeg selvsagt har :) (men kanskje ikke så lenge til, siden de har begynt med sterk sensur også på BitChute). Tror påstanden var at den stammen som ble gal og drepte en annen stamme i Rwanda, led av kugalskap og/eller var zombier. Og at en blir likedan av å ta vaksinen. 

 

Eksempel på sensur på BitChute, denne kanalen https://www.bitchute.com/channel/epicsellouts/ kommer jeg inn på i det hele tatt. Epic Sellouts ble slettet på Youtube og flyttet til BitChute, en litt morsom kanal som så med et kritisk blikk på kjendiser. "Incitement to hatred", står det i meldingen som kommer opp. 

Lenke til kommentar
aklla skrev (21 minutter siden):

Må bare si at jeg både får mobil og mynt til å sitte uten noen form for magnet eller annet lureri, rett og slett fordi mobilen har ett belegg eller noe slikt fra fabrikk som gjør at den ikke sklir(ikke seig, men sitter godt) så lett og litt klam hud slik at fukten holder. Evt puste litt på den slik at den blir litt fuktig.
Med dekselet på er det helt umulig.

Har lite lyst til å poste bilde desverre..

Du har rett. Mobilen kan henge fast uten noe juks, men siden jeg måtte bruke magneten uansett for å henge fast skruene, bestemte jeg meg for å sikre mobilen litt ekstra også. Ønsket jo ikke at den skulle falle ned å ødelegges mens jeg tok bildet. :)

Lenke til kommentar
Budeia skrev (15 minutter siden):

Fant en skikkelig skremmende video, "Trample on Snakes, the prion vaccine makes you a zombie". En måtte ha en konto på BitChute for å kunne se den, noe som jeg selvsagt har :) (men kanskje ikke så lenge til, siden de har begynt med sterk sensur også på BitChute). Tror påstanden var at den stammen som ble gal og drepte en annen stamme i Rwanda, led av kugalskap og/eller var zombier. Og at en blir likedan av å ta vaksinen. 

Har du noen gode troverdige, verifiserbare kilder her?

Ellers, du tror en påstand i en film var noe?
Altså, du vet ikke engang sikkert hva filmen påstår, og antagelig langt mindre om påstandene du ikke engang vet de mener i filmen faktisk er sanne.

Bevis gjerne at jeg tar feil, men inntil videre står det som en tom, meningsløst påstand tatt ut fra løse luften.

Og selv om det du sier faktisk stemmer, så er det irrelevant for en annen vaksine.

Zombier? håper du faktisk ikke tror på zombier..

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Dette vil de ha i Norge også. Dette er kriminelt og tragisk. Tenåring utvikler hjertesykdom etter covid-vaksine :

"A 17-year-old student who received the Pfizer coronavirus vaccine in order to attend school and play soccer was diagnosed with heart issues soon after the shot, his father explained Tuesday on "Fox & Friends.""

https://www.foxnews.com/media/covid-vaccine-heart-condition-17-year-old-father-friends

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...