Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Just now, Benbjo said:

Kilde til påstanden din? 

Fremtiden, det jeg sier kommer til å skje. Så kan vi gå tilbake og se på de teite konspirasjonsteoriene som tilfeldigvis ble virkelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
27 minutes ago, Benbjo said:

Okei, så du finner bare på noe. 

Nei han gjør ikke det. Det med microchip i folk har vært et tema siden 90-tallet (eller lenger). Jeg ble fortalt om det på et foredrag i 1998 at det skulle komme. Den gangen var de på størrelse med et riskorn. Nå har dem nanoteknologi. Skjønner at du ikke bare tror på dette sånn uten videre :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
44 minutes ago, Benbjo said:

Vi får se. Høie har vel sagt at dette ikke er aktuelt i Norge. 

Tror du virkelig på det? Høie og gjengen vil følge det som blir innført andre steder. Det er et nytt globalt system under byggelse, en ny verdens orden som jeg har nevnt på før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Betroz said:

Tror du virkelig på det? Høie og gjengen vil følge det som blir innført andre steder. Det er et nytt globalt system under byggelse, en ny verdens orden som jeg har nevnt på før.

Som sagt, vi får se. Har ingen tro på at vi ila 2021 må vise frem vaksinepass for å dra på butikken 

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Betroz said:

Nei han gjør ikke det. Det med microchip i folk har vært et tema siden 90-tallet (eller lenger). Jeg ble fortalt om det på et foredrag i 1998 at det skulle komme. Den gangen var de på størrelse med et riskorn. Nå har dem nanoteknologi. Skjønner at du ikke bare tror på dette sånn uten videre :)

 

Jeg har ingen tro på at det med det første kommer vaksiner med mikrochipper som kan omprogrammeres remote for å produsere nye og andre antistoffer 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
6 minutes ago, Snikpellik said:

Det hadde jo vært praktisk. 

Ja ikke sant? Så slipper man å vaksinere seg hvert år. Folk kommer til å syns det er et styr med alle disse sprøytene, og kommer til å bli så glade når microchippen kommer. For den kommer.

Jeg har sett dette komme siden 1995, da jeg leste Dannion Brinkley's nær-døden-opplevelse som jeg har postet om her før. Der han så at alle kom til å bli pålagt å ha en chip under huden som gjorde at de kunne delta i samfunnet, mens de som ikke ville ble "lovløse" og utenfor samfunnet. Ca. 5 år senere leste jeg en bok av David Icke, og han bekreftet vel dette om jeg ikke husker feil. Jeg har ikke orket å fokusere så mye på dette, og har håpt at det ikke kom til å skje, eller ikke kom til å skje i min levetid, men i januar i fjor ble det jo tydelig at så heldig var jeg ikke gitt.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (11 minutter siden):

Jeg har sett dette komme siden 1995

Men det er jo ikkje komt... Du har sett nåke du tror kjem, men har ingenting å vise til.. Vi alle kan sitte som nåken spåkoner å påstå at romvesen kjem og tukler med stumpen.. Kan gjerne sitte på denne spådommen i 30 år+... Men i den virkelige verdenen, må ein forankre det i nåke. Ikkje slikke fingeren, og kjenne på vinden, og tro ein har fasiten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
9 minutes ago, Pallehysa said:

Men det er jo ikkje komt... Du har sett nåke du tror kjem, men har ingenting å vise til.. Vi alle kan sitte som nåken spåkoner å påstå at romvesen kjem og tukler med stumpen.. Kan gjerne sitte på denne spådommen i 30 år+... Men i den virkelige verdenen, må ein forankre det i nåke. Ikkje slikke fingeren, og kjenne på vinden, og tro ein har fasiten.

Her er fasiten. Det var bare "konspirasjonsteoretikere" som trodde dette kom til å skje for et år siden. Og dette blir ikke bare Israel:

1 hour ago, Hapi70 said:

Israel følger agendaen. Det er hit alle skal. Dette har vi 'konspirasjonsteoretikere' visst hele tiden.

«Mens vi andre venter på vaksiner, er Israel kommet over i neste fase av håndteringen. Alle som er vaksinert eller friskmeldt for koronaviruset, kan få «Green Pass», et slags vaksinekort. Det gir tilgang på for eksempel restauranter, svømmebasseng, strender og gir kort og greit folk stort sett friheten tilbake.»

https://www.nettavisen.no/okonomi/koronasuksess-i-israel-na-begynner-problemene/s/12-95-3424109733?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1617395578

 

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (28 minutter siden):

Her er fasiten. Det var bare "konspirasjonsteoretikere" som trodde dette kom til å skje for et år siden. Og dette blir ikke bare Israel:

Trodde kva kom til å skje? Og kva har israel med "chip under huden" å gjere?

Endret av Pallehysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt før, en app på mobilen med vaksinepass kommer først (QR kode). Microchip inne i kroppen vil ta litt lenger å overbevise folk til å godta. Men i Sverige har mange frivillig fått en microchip implantert. Den fungerer i første omgang som en erstattning for adgangskort til bygninger og slikt men alikevel.

1 hour ago, Pallehysa said:

Vi alle kan sitte som nåken spåkoner å påstå at...

Vel mye av det David Icke snakket om på 90-tallet har skjedd. Som mer sentralisering, mer overvåkning, mindre ytringsfrihet og mer. Han spår ingenting da. Han etterforsker dette (som en god journalist ville gjort).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
amber skrev (30 minutter siden):

Har vært brukt av milliarder i 70 år. Case closed.

Nope, det er ikke sånn det fungerer. Har du erfaring med medisinsk forskning, eller forskning generelt? 

En kan ikke gi folk medisiner willy-nilly, basert på hva en tror skal fungerer. Det er livsfarlig. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar
Betroz skrev (22 minutter siden):

Den fungerer i første omgang som en erstattning for adgangskort til bygninger og slikt men alikevel.

Kva tror du slike mikrochip som har 1 oppgave er i stand til å gjere annerledes?

 

Betroz skrev (22 minutter siden):

Vel mye av det David Icke snakket om på 90-tallet har skjedd. Som mer sentralisering, mer overvåkning, mindre ytringsfrihet og mer. Han spår ingenting da. Han etterforsker dette (som en god journalist ville gjort).

Jøss, meir sentralisering, meir overvåking? Ingen som såg den komme...

Og på kva måte er ytringsfriheita blitt mindre?

Lenke til kommentar

Jeg har sluttet automatisk avkrefte konspirasjonsteorier for lengst.

Vi mister jo alt av rettigheter til personlig frihet siste årene og da spesielt nå under covid-19.

Man kan snart ikke gjøre et søk på google uten at lokale Kripos kontoret skal få direkte tilgang og med tanke på at de ønsker at alle som poster her inne som eks skal logges sier vel sitt.

Har man så nærme som mulig total kontroll over hva folk gjør så koster det de rike mindre energi bli enda rikere.

 

 

 

Lenke til kommentar

Har det noe med konspirasjonsteoriene å gjøre da? At folk har chipper i hånda som adgangskort er ikke så nytt lenger, og på ingen måte noen hemmelighet eller konspirasjon.

Det går vel mest ut på at dette er «planlagt», at det er en større organisering eller konspirasjon bak og et mål om å «kontrollere» mennesker, sprøyte inn microchiper i blodet til folk uten deres viten og lignende syke teorier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Snikpellik said:

Har det noe med konspirasjonsteoriene å gjøre da? At folk har chipper i hånda som adgangskort er ikke så nytt lenger, og på ingen måte noen hemmelighet eller konspirasjon.

Det går vel mest ut på at dette er «planlagt», at det er en større organisering eller konspirasjon bak og et mål om å «kontrollere» mennesker, sprøyte inn microchiper i blodet til folk uten deres viten og lignende syke teorier.

Uten deres viten? Nei det er ikke nødvendig, de kommer til å godta det med deres viten. De kommer til å ønske det rett og slett, så dette blir ikke vanskelig å få til.

Når det gjelder store konspirasjoner, og ting som skjer uten vår viten, som det at de dyrker virus i baboratorium og sprer dem via vaksiner f.ex. så er jo dette umulig å bevise, i og med at vi ikke skal vite det. Helt dumme er de jo ikke heller.

Lenke til kommentar
4 hours ago, Pallehysa said:

Kva tror du slike mikrochip som har 1 oppgave er i stand til å gjere annerledes?

Jøss, meir sentralisering, meir overvåking? Ingen som såg den komme...

Og på kva måte er ytringsfriheita blitt mindre?

Du burde virkelig få deg litt mer fantasi. Prøv å aktiver de små grå i hodet ditt nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...