Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Betroz skrev (32 minutter siden):

Det kan tyde på at Covid korthuset holder på å kollapse. Om ikke Covid gjør nytten, så kan eliten alltids starte en ny krig. Kina og Russland er stadig på banen som skurkene i MSM.

Okay, så da er altså denne konspirasjonen ganske ny? For de hadde jo glimrende muligheter til å få i gang en storkrig gjennom omtrent hele halvdel av forrige århundre. Men det skjedde jo ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Betroz said:

Jeg orker ikke videre kommentere slike troll innlegg.

Greit men du kunde ha svarat på mitt mer seriösa del av inlägget.

Men det är också så jag ser på världen. 

- Ser inget som tyder på att folk kommer vilja följa en massa corona tilltak under en längre tid. Väldigt många har redan varit emot dem.

- För att folket ska följa några tiltak över huvud taget så må de faktiskt se att det är ett reelt problem.

- Jag seer i alla fall ett reelt problem i Norge och resten av världen nu. Hvorfor du ikke verkar göra det ignorerar du bara för det mesta. Du kommer iallafall inte på några vettiga förklaringar till att sjukvården i många länder faktiskt har haft problem under en lång tid eller hur det vi hör bara är fake når det är så otroligt många inblandade.  

Lenke til kommentar
38 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Og hvem er "de"?

Jeg tror ikke hverken Bill Gates eller Klaus Schwab, bare for å nevne noen folk her vet om, ser på seg selv som onde. De kan selv tro at planene vil gjøre verden bedre, for alt jeg vet. (Great Reset)

37 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Okay, så da er altså denne konspirasjonen ganske ny?

Konspirasjonen er ikke Covid. Covid er bare et middel på vei til målet (et av mange). Akkurat som 1. og 2. verdenskrig var midler som ble manipulert frem for å kunne skape FN systemet og en mye mer sentralisert verden der menneskeheten blir formet mer og mer inn i et kollektiv. 911 og "krigen mot terror" gjorde det mer gunstig for eliten å legalisere en total overvåking av samfunnet. Enda et steg videre i planen. En såkalt "stepping stone".

Planen eliten jobber med er en totalt kontrollert verden der alle store besluttninger taes fra et sentralt punkt. Et system der menneskeheten er innlemmet i et digert kollektiv styrt av A.I. (med eliten på topp). For å nå dette målet bruker dem mange midler, og det spiller liten rolle om noen av midlene blir stoppet eller endret på underveis, så lenge det endelige målet er i fokus. "The end justifies the means" som det heter. David Icke forklarte midlene eliten bruker med : Problem - Reaction - Solution. Dette er teknikken de bruker. Du vil se den brukt mer i tiden fremover.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Kjære deg  @Betroz, hvis du ikke tror hele helsevesenet vårt også er styrt av denne eliten, så bør du oppsøke fastlegen og be om å bli utredet for paranoid psykose.

Jeg ber deg om å ha et åpent sinn og ihvertfall få det sjekket ut.

Quote

Paranoid psykose
Paranoid psykose er en tilstand som medfører en uriktig oppfatning av virkeligheten. Symptomer kan være mistenksomhet, mistillit, at man tolker handlinger fiendtlig eller foraktfullt, og er følsom for krenkelser.

Paranoid psykose blir oftest mistenkt av pårørende, politi, kollegaer eller lege. Den som har psykosen forstår ikke selv at noe er galt

Alle disse tankene dine om en "Elite" som styrer hele verden er direkte skadelig for deg selv og det kan være skadelig for andre også.
Jeg skjønner og forventer at du selvfølgelig kommer til å nekte for at du har noen som helst form for diagnoser, men du har ingen ting å tape på å sjekke det ut - og du har alt å vinne. Skulle du få den diagnosen så er det hjelp å få, fordi tankene dine er rett og slett ikke virkelige og de er ikke basert på noe virkelighet som du eller vi lever i.

Endret av MyLittlePony
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
22 minutes ago, Betroz said:

Jeg tror ikke hverken Bill Gates eller Klaus Schwab, bare for å nevne noen folk her vet om, ser på seg selv som onde. De kan selv tro at planene vil gjøre verden bedre, for alt jeg vet. (Great Reset)

Konspirasjonen er ikke Covid. Covid er bare et middel på vei til målet (et av mange). Akkurat som 1. og 2. verdenskrig var midler som ble manipulert frem for å kunne skape FN systemet og en mye mer sentralisert verden der menneskeheten blir formet mer og mer inn i et kollektiv. 911 og "krigen mot terror" gjorde det mer gunstig for eliten å legalisere en total overvåking av samfunnet. Enda et steg videre i planen. En såkalt "stepping stone".

Planen eliten jobber med er en totalt kontrollert verden der alle store besluttninger taes fra et sentralt punkt. Et system der menneskeheten er innlemmet i et digert kollektiv styrt av A.I. (med eliten på topp). For å nå dette målet bruker dem mange midler, og det spiller liten rolle om noen av midlene blir stoppet eller endret på underveis, så lenge det endelige målet er i fokus. "The end justifies the means" som det heter. David Icke forklarte midlene eliten bruker med : Problem - Reaction - Solution. Dette er teknikken de bruker. Du vil se den brukt mer i tiden fremover.

Icke och company har verkligen lyckas med sin skrämsel propaganda på dig. 

 Lite artig att denna eliten verkar vara eniga om allt och jobbar mot ett samlant mål över flera generationer och landsgrenser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (28 minutter siden):

Jeg tror ikke hverken Bill Gates eller Klaus Schwab, bare for å nevne noen folk her vet om, ser på seg selv som onde. De kan selv tro at planene vil gjøre verden bedre, for alt jeg vet. (Great Reset)

Konspirasjonen er ikke Covid. Covid er bare et middel på vei til målet (et av mange). Akkurat som 1. og 2. verdenskrig var midler som ble manipulert frem for å kunne skape FN systemet og en mye mer sentralisert verden der menneskeheten blir formet mer og mer inn i et kollektiv. 911 og "krigen mot terror" gjorde det mer gunstig for eliten å legalisere en total overvåking av samfunnet. Enda et steg videre i planen. En såkalt "stepping stone".

Planen eliten jobber med er en totalt kontrollert verden der alle store besluttninger taes fra et sentralt punkt. Et system der menneskeheten er innlemmet i et digert kollektiv styrt av A.I. (med eliten på topp). For å nå dette målet bruker dem mange midler, og det spiller liten rolle om noen av midlene blir stoppet eller endret på underveis, så lenge det endelige målet er i fokus. "The end justifies the means" som det heter. David Icke forklarte midlene eliten bruker med : Problem - Reaction - Solution. Dette er teknikken de bruker. Du vil se den brukt mer i tiden fremover.

OK, men verken Bill Gates (f. 1955) eller Klaus Schwab (f. 1938) kan ha vært opphavsmennene til denne planen. Så da er jo fortsatt spørsmålet mitt hvem "de" er.

Også lurer jeg jo fortsatt på hvor du finner holdepunktet for det spesifikke innholdet du skisserer i "Great Reset"-planen.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Hugo_Hardnuts said:

OK, men verken Bill Gates (f. 1955) eller Klaus Schwab (f. 1938) kan ha vært opphavsmennene til denne planen.

Jeg har aldri påstått at de er det. De er frontmennene som fronter dette har jeg sagt. Jeg nevnte de navnene fordi folk har hørt om dem, noe jeg også skrev...

Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri påstått at de er det. De er frontmennene som fronter dette har jeg sagt. Jeg nevnte de navnene fordi folk har hørt om dem, noe jeg også skrev...

Og jeg skrev heller ikke at du påstod det, bare at det tydeligvis ikke kan være dem.

Så spørsmålet står jo fortsatt: Hvem er "de"? Det må da være en teori om hvem disse folkene er i det minste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, Skrekkugle said:

Tenker du at alle/de fleste mennesker er onde eller har onde hensikter? Eller gjelder det kun alle/de fleste med makt? Eventuelt at makt korrupterer de som får det?

Hvorfor tror du, spesielt i Norge, at de som sitter med makta har onde hensikter?

Noen få er kun onde, disse har lagt hele denne planen og har jobbet mot den i mange, mange år. De sitter på toppen av pyramiden, over politikerne. De har ekstremt mye penger og makt, og de er skjult. De har skapt viruset, sluppet det ut på oss, og står også bak ingrediensene i vaksinene. Både viruset og vaksinene skal gjøre en stor del av oss syke, infertile og/eller ta livet av oss.

En del av de som er rett under vet hva som skjer men sier ikke noe til oss om det. De gir oss bare narrativet de har fått beskjed om å formidle, og handler på ordre fra de over. Enten fordi de er redde, eller har fordeler av å være der de er, eller begge deler. Dette gjelder mange politikere.

De aller aller fleste av oss vet ikke hva som skjer, og handler ut fra frykt, omtanke for andre og oss selv. Disse kan ikke forestille seg ondskapen som er på toppen og hva som er årsaken til alt dette. 

4 hours ago, Morromann said:

Jeg har jo sagt før at jeg ikke tviler på at det er ENKELTINDIVIDER og sikkert også med diverse personlighetsforstyrrelser hvor sykelig kontroll over menneskers liv er drivkaften; som ØNSKER en slik helvetetsverden og sole seg i glansen av det. MEN - tendensen går mot dem. Flere og flere land velger nå å åpne opp i tråd med vaksineringen og synkende tall og det er det folk vil. Felere og flere stater i USA har åpnet for fullt. Og når man ser at dødsfallene er like i Flordida som i California så ser man hva som er populært. Folk flykter i flokk fra California og helt nedstengte stater. Så før eller siden vil de som tviholder på lockdown måtte bite i det sure eplet og gjenåpne.

Å åpne opp for de vaksinerte har vært planen hele tiden. Det har jeg visst fra dag én av denne pandemien, og postet om også. 

Lenke til kommentar
24 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Så spørsmålet står jo fortsatt: Hvem er "de"? Det må da være en teori om hvem disse folkene er i det minste?

Ja. Jeg vet ikke hvem som sitter på toppen av denne pyramide strukturen, eller sitter i den innerste sirkelen for å bruke en annen analogi. For ~20 år siden snakket flere om at det var lederen for Jesuittene, den "Sorte Paven", som var øverste leder. At han holdt en posisjon som var over selv de 33 gradene som finnes i en annen orden, Frimurerene. Jesuittene og Frimurerene er ulike hemmelige samfunn av dette nettverket jeg snakker om (eller "eliten").

Dette nettverket av hemmelige samfunn (kun de på de øverste gradene), er de som fører planen videre gjennom generasjonene og over tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 timer siden):

De har skapt viruset, sluppet det ut på oss, og står også bak ingrediensene i vaksinene. Både viruset og vaksinene skal gjøre en stor del av oss syke, infertile og/eller ta livet av oss.

Og hva tjener de på å gjøre oss syke, døde og ufruktbare?

Eller i praksis fjerne de aller fleste de har makt over og får penger fra..

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (15 timer siden):

Vel det er dem som mener at rundt 500 millioner mennesker vil være mer bærekraftig for planeten... De mente det så seriøst at dem skapte disse https://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

Tanker om de andre punktene og hvordan dette passer inn?

2 - Guide reproduction wisely — improving fitness and diversity.
3 - Unite humanity with a living new language.
4 - Rule passion — faith — tradition — and all things with tempered reason.
5 - Protect people and nations with fair laws and just courts.
6 - Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
7 - Avoid petty laws and useless officials.
8 - Balance personal rights with social duties.
9 - Prize truth — beauty — love — seeking harmony with the infinite.
10 - Be not a cancer on the Earth — Leave room for nature — Leave room for nature.

Endret av aklla
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, aklla said:

Tanker om de andre punktene og hvordan dette passer inn?

Høres bra ut resten ikkesant? De må jo ha masse kose ord med også for å selge greia til folket. Akkurat som med Great Reset og Agenda 2030 til FN. Kose ord der også.

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (Akkurat nå):

Høres bra ut resten ikkesant? De må jo ha masse kose ord med også for å selge greia til folket.

Så du har bare lyst til å forholde deg til ett av punktene?

Tar ikke steinen så seriøst du heller altså.

Eller er jeg litt usikker på akkurat meningen, om det er 500 i usa eller hva

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...