Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, AndersT2 said:

Da kan man virkelig starte å undre seg på hvor dårlige kontakter Komplett har med Asus, siden de vel fortsatt ikke har levert de kortene til alle som har bestilt 17 September enda.

NetOnNet har vel ikke tatt imot ordre uten at de har kort på lager. Jeg er glad for å få kortene til introduksjonspris og for å slippe å følge med hele dagene på neste "slipp", men hadde selvsagt håpet å få kort i løpet av et halvt år. Det skyldes nok mye at produsentene får mer penger inn ved ikke å prioritere kort som er kjøpt til introduksjonspris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
9 hours ago, HåkonN said:

Jeg hadde bekreftet dato om noen dager på 3080 TUF ref. siste skjermbilde. 

Nå flyttet Komplett kortet til Februar, og med usikker dato......atter en gang.

Ingen informasjonsflyt fra Komplett på hva som foregår nå heller. Å handle på Komplett er litt som å handle mat på Kiwi.... 😂

"Komplett" svarte på denne endring i Sweclockers forum https://www.sweclockers.com/forum/post/18868096

Lenke til kommentar
RekeKim skrev (36 minutter siden):

66cc5381742abd8e69a4454514f8833e.png

Dato endra seg hos komplett nå fra 3.Februar til 22. Januar 😆 For godt til og være sant

Har lagt inn ordre på samme kort bare ifra Dustin, og tidligere i dag fikk jeg mail ifra de hvor de sier at de forventer kortet inn den 18 Januar. Vet ikke hvor mye jeg tror på det 😅

Endret av Svennis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...