Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennligst ikke bruk varslingstråden til diskusjon. Når det er så få varsler som nå, er det ekstra irriterende med poster som ikke følger trådens hensikt. Reglene ble skrevet for å være lette å forstå og følge. Tråden er til og med merket med rød advarsel i toppfanen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, MrMarbles said:

@Theo343Kan du være så snill og slutte å kommentere i varslingstråden? Hvis du vil kommentere noe, gjør det i denne tråden. Forøvrig se to poster opp.

Jeg kommenterte en kommentar til meg. Vil man ikke ha svar på en "hvorfor gjør du bla bal" så får man da slutte å kommentere og droppe å trykke likes på kommentarer. Det minner meg om et idiotisk "freakforum" opplegg.

Slett begge kommentarer, problem løst og regler opprettholdt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Prisene på kort er kraftig på vei ned i Europa, prisene på Finn.no er på vei ned og dyre kort blir liggende lenge.

Hører også en del snakke om at tilgjenligheten på kort begynner å bli bra i Europa.

 

Under er grafen for et Gigabyte 3090 kort som er tilgjengelig for kjøp. Grafene på de fleste kort ser omtrent likt ut.

Price history chart for Gigabyte GeForce RTX 3090 Gaming OC 24G - Videokaart

 

Dette lover bra.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 hour ago, -Mr.Mullet- said:

Prisene på kort er kraftig på vei ned i Europa, prisene på Finn.no er på vei ned og dyre kort blir liggende lenge.

Hører også en del snakke om at tilgjenligheten på kort begynner å bli bra i Europa.

 

Under er grafen for et Gigabyte 3090 kort som er tilgjengelig for kjøp. Grafene på de fleste kort ser omtrent likt ut.

Dette lover bra.

Jeg har ikke tro på at prisene kommer ned med det første i Skandinavia. Det er kort å få kjøpt nå, men prisene er stive og ofte bundlet med alt slags rask.

Lenke til kommentar
48 minutes ago, idleman_2 said:

Da ser det ut som at jeg omsider skal få strix 3090 OC i hus 2-3 uker til. Bestilt Feb 2021, pris 21790 kroner.

 

Hvor lang tid tar det å sende prioritert post sending fra slovenia (EKWB) til norge ? (Venter på aktiv  bakplate)

Gratulerer! 

Er det det kortet som Power har kansellert? 

Lenke til kommentar
BadCat skrev (4 timer siden):

Er det noen som vet noe mer om den karen her?

image.png.3ef4d4f67683f3f4c40dc4599e7e15a3.png
Datoen er borte nå, så ett eller annet har de gjort.

Jeg vet ikke om jeg orker å sende flere mail til support, for de holdt på å bite av meg hodet sist.

Min er også satt som Restnotert. Det er litt artig, men mitt kort kostet 500kr mindre. :D

Lenke til kommentar
1 hour ago, Baba2 said:

https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/289471/hp-pavilion-tg01-1064no-stasjonar-gaming-pc

RTX 3060 Ti pre build til 11 995. Med i5-10400F, 16GB ram og 512 nvmve er ikke så ille.

512GB SSD begynner å bli i minste laget, det var i knappeste laget for 6 år siden i 2015. Tre spill får man kanskje plass til. Liten, medium og stor. Stort spill som 250 GB og medium som 80.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...