Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Noen som har bygget klatrestativ for barn? Råd og info søkes.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Larzen_91 endret tittelen til Noen som har bygget klatrestativ for barn? Råd og info søkes.
13 minutes ago, Dubious said:

Det er det helt sikket noen som har gjort, men om du ikke har gjort sånt før så bør en prøve noe annet først, for om det ikke blir solid nok så kan barnet få alvorlige skader

For ikke å snakke om at man blir personlig ansvarlig hvis noen skader seg alvorlig, i stedet for at produsenten blir ansvarlig.

Lenke til kommentar

Kva slags material har du tilgang på? Dersom du må kjøpe alt du treng så er det nok billigare å kjøpe eit ferdig byggesett som er masseprodusert. 

Har du bjelkar, tau og nødvendig verktøy liggande så kostar det ikkje meir enn arbeidstida. 

Og som Dubious er inne på så må du vurdere om du både har materiale og kunnskap til å kunne bygge klatrestativet på ein trygg måte. Kollaps er ein fare, kantar der reimer og snorer på klær kan hekte seg fast og føre til kveling er ein anna fare. Du må sikre deg mot at leikeapparatet kan velte, og du må også sikre underlaget. 

Lenke til kommentar

Takk for tips og råd. Jeg skal ikke lage selv, men få noen med kunnskap til å evt bygge. Det jeg er ute etter er hvordan folk evt har bygget og hva prisen totalt ble. 

Blir det dyrere enn å kjøpe ferdig, så står jeg over. 

Lenke til kommentar

Skal du leie inn noen til å bygge det blir det mye dyrere enn å kjøpe ett ferdig sett.
Folk bygger gjerne ikke selv for å spare penger, men for å bygge det sik de vil. Og da oftest større og bedre enn ferdig-sett.

Skal du kjøpe materialene selv blir kun det gjerne dyrere enn å kjøpe ett ferdig-sett..
Er prisen viktigst, så kjøp ett ferdig-sett :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...