Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Mala said:

Ingen endring i Xbox Live prisene likevel, MS såg reaksjonene rimelig kjapt 😛 Free to play titler blir nå også mulig å spille utenom XBL.

https://news.xbox.com/en-us/2021/01/22/update-on-xbox-live-gold-pricing/

Må si jeg fikk litt sjokk og ble vel egentlig skuffet av Microsoft.  Spesielt med den situasjonen vi lever i om dagen.

Og at de i tillegg gjorde det, virker for meg som om noen virkelig ikke har lest rommet. 🤔

Uansett glad de fikset det.  At F2P har blitt gratis skulle vel egentlig bare mangle..

Lenke til kommentar
9 hours ago, Mala said:

Du vet like godt som meg at Sony ikke kunne ta betalt for online spilling på PS3, som jo var regelrett SØPPEL 😛 360 betalte jeg glatt for siden det rett og slett var overlegent med partychat og alt det der som rett og slett fungerte. 

Ja PS3-eraen's PSN var helt forferdelig katastrofe på alle måter, men jeg var OFTE i opphetede diskusjoner tilbake på den tiden hvor PS-folka påstod PSN var mye bedre enn XBL til tross :p  Det var uansett en $60 prisøkning over natta for en service Sony hadde lovet skulle forbli gratis, og det var bare ett eksempel av mange. Nesten alle spill på alle konsollene er vel fortsatt Peer2Peer online også, så å betale for det er jo begentlig bare helt uakseptabelt.

Betaler ingenting for XBL på PC, OG Jeg kan bruke Discord istedenfor Skype :D 

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Måsadåtten skrev (5 timer siden):

Noen med erfaring fra yakuza-serien? Begynt på yakuza 0, og liker det meget godt. Hvilket er det beste i serien? Noen man bør styre klar av?

Fantastisk serie. Alle er bra, noen særdeles bra. Absolutt alle bør spilles. 

De aller fleste er eller kommer vel straks til gamepass. Med unntak av like a dragon. Men du har mange timer med veldig god underholdning foran deg. 

https://www.theverge.com/22255880/yakuza-series-xbox-game-pass-where-to-start

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper Hitman 3, så skal det være slik at Hitman 1 og 2 følger med også. I tillegg har de en "next gen" upgrade? 

 

Siden jeg har disk-versjonen av 1 og 2. Vil jeg også få denne upgraden? Eller er det noe som de har laget litt Fra "bunnen" av?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...