Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

324 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      106
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips på spill man kan spille med en samboer som egentlig ikke spiller men som en gang i tiden likte The Sims og byggespill? 

- Synes mørkeredd var et flott forslag.
- A Way Out kan kanskje bli litt voldsomt å starte med, men etterhvert? (interessant konsept)
- Finnes det spill aka Ori hvor man er to som samarbeider med 2 kontrollere?
- Dirt 5 kan jo være litt moro med 2 kontrollere.

Lenke til kommentar
fnwilborn skrev (3 timer siden):

Skal hente Xboxen min i dag (Series X). Den var klar til å hentes lille julaften, men ikke sjans til å hente den før i dag. Gleder meg! :D

Spill jeg vil sjekke ut ganske fort:

Jedi: Fallen Order
Star Wars Sqadrons
A Way Out (med kona)
Halo collection (for kona)
Red Dead Redemption 2 (for kona)
No Man's Sky
Control
Ori-spillene
Tell Me Why
Full Throttle
Grim Fandango
Subnautica
Outer Worlds
Destiny 2 (for kona)
Mørkredd (med kona)
Yooka-Laylee and the Impossible Lair

Gled deg :) 

Prøvde Mørkredd før i dag og ble imponert. Laster ned sw squadron,s nå gleder meg til og prøve det på xsx,en

Hadde det på ps4 pro for og få sjekka vr delen. Men nok om det :) 

Ellers er det en bra liste du har der.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 time siden):

Tips på spill man kan spille med en samboer som egentlig ikke spiller men som en gang i tiden likte The Sims og byggespill? 

- Synes mørkeredd var et flott forslag.
- A Way Out kan kanskje bli litt voldsomt å starte med, men etterhvert? (interessant konsept)
- Finnes det spill aka Ori hvor man er to som samarbeider med 2 kontrollere?
- Dirt 5 kan jo være litt moro med 2 kontrollere.

Unravel Two er jo også en fin Coop-tittel. Går ikke fort og har en del sjarm. Har du game pass så har du det via EA Play.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MacBain skrev (5 timer siden):

Der røyk Elite V2 kontrolleren :(, massiv stick drift. Noen som vet sånn ca. hvor lang tid det tar å få ny/reparert (har kjøpt direkte fra Microsoft).

Kommer an på hvor du bor. Har du anledning til å levere UPS direkte så går det kjapt. Må du bestille opphenting via bring så går det fort litt lengre tid 2-3 uker. 
 

Har nylig sendt inn min nye to ganger pga. A-knappen fungerte sporadisk. Kjente på runde to at jeg egentlig burde ha hevet kjøpet. Syns ikke kvaliteten gjenspeiler prisen. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Mala said:

Rimelig ræva kvalitet på den kontrollen har jeg inntrykk av ? 

Mulig det, men helt anekdotisk har jeg hatt min i over ett år og i bruk nesten daglig helt uten problemer.

Fantastisk god kontroller for de som har fått en fungerende en og enormt batteri, lader vel maks en gang i måneden.

Lenke til kommentar

Fikk inn Jedi Fallen Order fram til der han legger seg og sover i første akt, i går. Du verden hvor moro! Jeg suger notorisk i slike spill, så jeg satte vanskelighetsgraden til "story", som skulle være den enkleste. Holdt likevel på å dø i møte med første bossen. Husket/skjønte jo neimen ikke hvilke knapper jeg skulle trykke på når. :p Må fikse HUDen for øvrig, klarer ikke se hvilke knapper skjermen sier jeg skal trykke på innimellom. Altfor smått. :)

Lenke til kommentar
6 hours ago, Mala said:

Rimelig ræva kvalitet på den kontrollen har jeg inntrykk av ? 

Er dessverre en del feil med de, men til gjengjeld så er det den suverent beste kontrolleren (bortsett fra at de går i stykker 😄).
Elite V1 var inne til reparasjon 3 ganger. Elite V2 begynte etter kort tid å ha både sticky trigger og a knapp, men fikset dette enkelt selv.
Men, nå med stick drift får de fikse den. Er egentlig en veldig bra kontroller, men måten de har gjort noe så enkelt som plassering/bruk av den dobbeltsidige teipen på innsiden er det som oftest er årsaken til problemene. Burde være en smal sak å endre på.
Stick drift er det værre med 🙁  

5 hours ago, CaZpeR said:

Kommer an på hvor du bor. Har du anledning til å levere UPS direkte så går det kjapt. Må du bestille opphenting via bring så går det fort litt lengre tid 2-3 uker. 
 

Har nylig sendt inn min nye to ganger pga. A-knappen fungerte sporadisk. Kjente på runde to at jeg egentlig burde ha hevet kjøpet. Syns ikke kvaliteten gjenspeiler prisen. 

Bor i Oslo, snakket med Microsoft nå og fikk beskjed om 2-3 uker, men at det kunne gå fortere. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...