Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt en eller annen av de delta force spillene, men har alldri giddi å instalert d..... alltid har no annet jg vil spille :yes:, av andre dårlige kjøp kan vi jo nevne no dracula spill til psx..... men bortsett fra et par små bommerter er jeg stort sett fornøyd med mine spillkjøp. :D

Endret av bioneuf
Lenke til kommentar

Det er kun et spill og det er Counterstrike. Med tanke på at selve modden er gratis så kan dette virke noe absurd. Men, hør no her kjære leser. 2,5 år siden, rettere bestemt da jeg gikk i 1.klasse levde jeg med en drøm. Og den drømmen var å få bra karakterer og kanskje studere medisin eller psykologi. Den drømmen levde ut førsteåret, karakterene holdte seg stabile rundt og over 5'ern. Men, SÅ kom det en kamerat med cs 1.5. Og etter dette så har karakterene mine falt fra 5 til 4,5 i snitt.

 

Dette vil få de følgene at jeg blir en alkoholisert gammel trygdemann uten noen fremtidige håp! Thanks alot Valve!

 

*BRB* - Cs @ WaZ

Lenke til kommentar
Det er kun et spill og det er Counterstrike. Med tanke på at selve modden er gratis så kan dette virke noe absurd. Men, hør no her kjære leser. 2,5 år siden, rettere bestemt da jeg gikk i 1.klasse levde jeg med en drøm. Og den drømmen var å få bra karakterer og kanskje studere medisin eller psykologi. Den drømmen levde ut førsteåret, karakterene holdte seg stabile rundt og over 5'ern. Men, SÅ kom det en kamerat med cs 1.5. Og etter dette så har karakterene mine falt fra 5 til 4,5 i snitt.

 

Dette vil få de følgene at jeg blir en alkoholisert gammel trygdemann uten noen fremtidige håp! Thanks alot Valve!

 

*BRB* - Cs @ WaZ

:D

 

Tviler på du blir uføretrygdet med "kun" 4.5 i snitt da :p

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar
Har kjøpt en eller annen av de delta force spillene, men har alldri giddi å instalert d..... alltid har no annet jg vil spille :yes:, av andre dårlige kjøp kan vi jo nevne no dracula spill til psx..... men bortsett fra et par små bommerter er jeg stort sett fornøyd med mine spillkjøp. :D

delta force spillene er jo drit kule (med unntak av 3'eren)

det er ofte jeg må innstallere 1'eren og spille det i en uke(runde det)

 

spiller nå DF:BHD med team sabre expantion, den er kul den

Lenke til kommentar

Master of Orion III hadde jeg store forventinger til.... og kjøpte det med en gang det kom i butikken. Spilte det litt, ble skuffa og la det vekk. Gikk tilbake til Master of Orion II som jeg liker mye bedre. Tenkte jeg skulle prøve Master of Orion III igjen her en dag (for å dømme om det var så ille), da hadde cd'en en diiiger sprekk og dermed uleslig. 449kr i dass :(

Lenke til kommentar
Det er kun et spill og det er Counterstrike. Med tanke på at selve modden er gratis så kan dette virke noe absurd. Men, hør no her kjære leser. 2,5 år siden, rettere bestemt da jeg gikk i 1.klasse levde jeg med en drøm. Og den drømmen var å få bra karakterer og kanskje studere medisin eller psykologi. Den drømmen levde ut førsteåret, karakterene holdte seg stabile rundt og over 5'ern. Men, SÅ kom det en kamerat med cs 1.5. Og etter dette så har karakterene mine falt fra 5 til 4,5 i snitt.

 

Dette vil få de følgene at jeg blir en alkoholisert gammel trygdemann uten noen fremtidige håp! Thanks alot Valve!

 

*BRB* - Cs @ WaZ

Kanskje dette er fordi 1. klasse er VELDIG lett? Jeg gjorde vel ikke én lekse i 1. klasse, ca det samme som på ungdomsskolen, og kom meg gjennom med rett over 4 i snitt. 2. klasse derimot ble det tøft og karakterer falt, mens i 3. klasse har jeg innsett at ting krever innsats og har dermed gått litt inn for å gjøre noe i de fagene jeg skal studere videre. Det eneste som faktisk drar meg betydelig ned nå er 3'erne i norsk. Jeg hater norsk.

Og skal man skylde på CS som en karakternedtrekker, så er det faktisk helt feil. Det er heller ikke PC'en i helhet, for hvis PC'en bryter sammen så ser man på TV.

 

Det meste ligger i viljen.

 

Spillet jeg har sløst mest penger på er nok Throne of Darkness. Det spilte jeg ikke akkurat lenge..

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje det spillet jeg har sløst mest penger på er Harry Potter og Mysteriekammeret :p

Kjøpte det til lillesøstera mi til jul og betalte fullpris, hun ble kjempeglad og måtte få hjelp til å installere det med en gang, og så spilte hun i ca. 6 minutter før hun ikke gadd mer. Siden har det stått i hylla. Jeg gidder ikke å prøve det engang.

 

"Fly til Galtvort i en flygende bil og lær nye, spennende trylleformler, som Skrubberunt Revnio og Sprettilett," står det bakpå coveret. Et slikt spill er jeg helt uinteressert i å prøve.

 

 

Pikmin til GC fikk jeg forresten aldri helt sansen for.

Lenke til kommentar
Det er kun et spill og det er Counterstrike. Med tanke på at selve modden er gratis så kan dette virke noe absurd. Men, hør no her kjære leser. 2,5 år siden, rettere bestemt da jeg gikk i 1.klasse levde jeg med en drøm. Og den drømmen var å få bra karakterer og kanskje studere medisin eller psykologi. Den drømmen levde ut førsteåret, karakterene holdte seg stabile rundt og over 5'ern. Men, SÅ kom det en kamerat med cs 1.5. Og etter dette så har karakterene mine falt fra 5 til 4,5 i snitt.

 

Dette vil få de følgene at jeg blir en alkoholisert gammel trygdemann uten noen fremtidige håp! Thanks alot Valve!

 

*BRB* - Cs @ WaZ

Hvis du hadde 5 i snitt, så er det vel ikke så vanskelig å dra de opp igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...