Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Kjøpte Kotor til Xbox, jeg ble skuffa.

Jeg hadde kjøpt det på elkjøp og åpna det og spilte det litt, la det tilbake i

coveret og satt på forseglinga igjen. Jeg fikk faktisk til å bytte det. :devil:

Kjøper skjeldent spill, og når æ gjør så er det noe bra, men må nok si at det største dritt spillet æ har brukt penger på er THE SIMS. Noe som suger på en måte er pirates of the carribean. Det suger ikke, mer genialt enn dritt, men det som er. Er at det er så ufattelig vanskelig. Gidder aldri spille det mer. Klarer ingenting :no:

 

OFFTOPIC:TheWiz: KOTOR?! kom som et skjokk hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte et RPG som het "Super Hydlide" til Sega Megadrive engang. Makan til elendighet har jeg aldri vært borti. Gjør et søk på Google og se på herligheten. Fysjameg.

 

Ellers er vel det største pengesløseriet faktisk Final Fantasy 7 til pc. Spillet var genialt, men det viste seg å være noe feil med cd2. Dessverre brukte jeg så lang tid på å komme til det problematiske stedet at jeg ikke fikk byttet cd'en i butikken.

Lenke til kommentar
battlefield 1942, kostet 600kr, spilte i noen timer og så blei det lagt vekk, spilt det et par ganger senere, da eg fikk låne DC

Hvor klarte du og bruke 600kr på BF 1942? Det tror jeg ikke noe på.

 

 

 

 

 

 

Sim City 4= prøvd hundre ganger og gjøre det interessant, men det er så vanskelig og dødskjedelig. Den musikken er perfekt hvis du skal sove!

 

Sims 2= 450kr, kopi av eneren med bedre grafikk, halveis morro i 1 time.

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar

Må vel si at det siste idiotiske kjøpet jeg har gjort, er KOTOR2!

Jeg bestilte det fra CDon (PC-versjonen), og fikk det i dag, èn dag før release.

Problemet er ikek spillet, men det faktum at JEG HAR FÅTT XBOX VERSJONEN!!!! :realmad:

 

Så nå har jeg sendt en melding til CDon om at jeg ikke vil ha PC-versjonen sendt til meg, men at jeg vil utnytte angrefristen, og heller kjøpe spillet i butikken i morgen.

Skal jeg ha PC-versjonen, vil det ta omtrent EI UKE før spillet ligger i postkassa mi igjen!

 

Jeg skrev også at de får selv lide for deres egne idiotiske feil.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...