Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må være et eller annet south park spill jeg kjøpte til min ps1 for noen år siden. Verre pengesløsing har jeg ikke vært med på. Det kostet 400,-, det var verdt 25,50,- + en smørbukk. :wallbash:

Sikkert South Park rally? Makan til tull skal du lete lenge etter :thumbdown:

Endret av hwknut
Lenke til kommentar
Det må være et eller annet south park spill jeg kjøpte til min ps1 for noen år siden. Verre pengesløsing har jeg ikke vært med på. Det kostet 400,-, det var verdt 25,50,- + en smørbukk. :wallbash:

Sikkert South Park rally? Makan til tull skal du lete lenge etter :thumbdown:

Åh nå.. South park Rally RULA i forhold til det elendige South Park spillet de ga ut som 1st person shooter... FY det saug!! Moro første gang jeg spillte det.. (Eller.. Iallfall første 5 minuttene.) Etter det var det direkte über shitty!!!

 

Var så dårlig at jeg faktisk tror jeg ga bort hele spillet.. Og Orginaler tar jeg ALLTID vare på!

Lenke til kommentar

Vagrant Story blir det nok, må værra det eneste spellet jeg har kjøpt og ikke giddi å runde. Jeg sier ikke at det er dårlig, men det bare fenga meg ikke.

 

Er vanlighvis veldig forsiktig med mine kjøp.

 

Oi! glemte nesten X men fightespellet tell PS1, en venn overtalte meg tell å spleise på det, spelte det i 2 dager ca,så vart det glemt.

Lenke til kommentar

/me fant ut en fin ting idag. Ta med spilla dere ikke liker til Spiderman og bytt dem inn! Man gir dem et eller flere spill en ikke liker eller ikke har bruk for, og de gir deg rabatt tilbake! :) Det første jeg skal ta med er i alle fall min så godt som ubrukte (eller var det ubrukelige, eller kanskje begge deler) War of the Ring. Får dårlig sjøltillit av å ha den stående sammen med Warcraft og Divine Divinity og de andre finere spilla i hylla mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...