Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt)

 

Dum Espen, :wallbash: dum Espen, :wallbash: dum Espen :wallbash:

Ja, da må du være ganske dum. :grin:

Stakkars RatmFan! Alle mobber ham for Hearts of Iron kjøpet. Det fikk jo faktisk ganske god kritikk, noe jeg neppe kan si meg enig i :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte POW (prisoner of war) jeg pælma det så likegodt ut på e-18 jeg... kjekt det når di lager ny asfalt der!!! :devil:

P.O.W er noe av det værste jeg har spilt.

ellers så kasta jeg bort penger på splinter cell. det er noe av det letteste jeg har spilt av spill + at historien var kjedelig!

Prøv å runde det uten å bli sett, og uten å drepe noen. Det er vanskeligere.

Lenke til kommentar
[quote name='Playmaster' date='25/12/2003 : 21:05']Det er mange bummerter det...en av dem er NFSU definitift :wallbash:[/quote]
ehm må bare si dette men LOOOOOOOOOOOL nfsu tar ikke en uke å laste ned og why the fuck laste det ned? ja du kan godt si det var ett dumt kjøp :no: Endret av hba
Lenke til kommentar
Må være Doctor Mario til Nintendo, kjøpte det i begynnelsen på 90-tallet og angrer fortsatt kjøpet den dag i dag. Hadde ingen aning om at det var en elendig tetris klone, men jeg var hekta på mario i den tiden. Kosta meg 799,- blanke norske om jeg husker riktig. :thumbdown:

 

ss_drm-nes.gif

Dr. Mario er jo genialt, spiller det som ****** for tida på NES emulatoren til xboxen. Noen som har prøvd Dr.Mario64 ? Må ta en kikk der gitt...

 

Når det kommer til kasta bort penger på spill, så tør jeg ikke tenke på hvor mange kroner jeg har brukt på å ha 3 kontoer i Ultima Online i snart 5 år, til 100kr per konto per måned... (Ikke regn ut for meg, jeg vil ikke vite hvor mye det er) Det værste er at jeg ikke har spilt det på snart 2 år, men kvier meg for å lukke kontoene, for jeg har brukt så mye tid på å bygge de opp...

Lenke til kommentar
Må være Doctor Mario til Nintendo, kjøpte det i begynnelsen på 90-tallet og angrer fortsatt kjøpet den dag i dag. Hadde ingen aning om at det var en elendig tetris klone, men jeg var hekta på mario i den tiden. Kosta meg 799,- blanke norske om jeg husker riktig.  :thumbdown:

 

ss_drm-nes.gif

Dr. Mario er jo genialt, spiller det som ****** for tida på NES emulatoren til xboxen. Noen som har prøvd Dr.Mario64 ? Må ta en kikk der gitt...

 

Når det kommer til kasta bort penger på spill, så tør jeg ikke tenke på hvor mange kroner jeg har brukt på å ha 3 kontoer i Ultima Online i snart 5 år, til 100kr per konto per måned... (Ikke regn ut for meg, jeg vil ikke vite hvor mye det er) Det værste er at jeg ikke har spilt det på snart 2 år, men kvier meg for å lukke kontoene, for jeg har brukt så mye tid på å bygge de opp...

18000 blanke norske kroner har du brukt :devil:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg var litt skuffet over Shadowman jeg. Men heldigvis var det et skikkelige billigkjøp. Med slike kjøp kan det gå begge veier, man kan enten få et unaturlig godt spill til en rimelig penge, eller man kan få boss til en billig penge.

 

Et annet av kjøpene mine jeg angre på er "Robert Jordan: Wheel of Time" spillet. Bøkene er greie, det spillet var ikke noe synes nå jeg.

 

For å snu det hele på hodet så er et av de beste kjøpene jeg har gjort Freedom Force for snaue 90 kr. Utrolig vanedannende spill.

Lenke til kommentar
Kjøpte Max payne for 499 kr den dagen spillet kom ut i norge......

Hva er problemet med Max Payne? :ermm:

 

Det er jo et kjempespill, og det er jo et ganske langt gameplay også. Jeg kunne forstått deg dersom du hadde nevnt Max Payne 2; The Fall of Max Payne, men Max Payne? Off! :no:

Max Payne var ganske tøft når jeg begynte å spille det, men så ble det bare mere dritt utover i spillet, DU kan jo runde spillet på noen timer jo, d er et av de korteste spillene jeg har spilt.........

Lenke til kommentar
Dårligste kjøp er spillet som het Z.

 

1 gang spillt, aldri mer.

:D:D Husker det spillet der!! Spillte den demo av det en gang LAAAAAAAAANGT tilbake i barndommen.. (Lurer på om det kanskje var på Amigaè`n?!) Anyhow: Det var et spill som virkelig STANK jah!!! Seriøst elendig!!!

Z2 var helt på tryne det også for den saks skyld :p

Lenke til kommentar
Dårligste kjøp er spillet som het Z.

 

1 gang spillt, aldri mer.

:D:D Husker det spillet der!! Spillte den demo av det en gang LAAAAAAAAANGT tilbake i barndommen.. (Lurer på om det kanskje var på Amigaè`n?!) Anyhow: Det var et spill som virkelig STANK jah!!! Seriøst elendig!!!

Z2 var helt på tryne det også for den saks skyld :p

Du MÅ kødde????? Laget de en oppfølger til det skvipet der???? Det er jo helt utrolig... Like ille som at Steven Segal og Chuck Norris fortsatt får lov å lage filmer det... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...