Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shogun: Total War. Kjøpte det for en hundrings riktignok, men kommer aldri i gang. Spilt det i 10 min, det var to år siden. Og for å ikke nevne alle The Sims-utvidelsene (har tre).

Shogun: Total War var jo dritt tøft :thumbs:

Enig! Total War serien er noe av det feteste som er av strategi-spill. Venter forøvrig forgjeves på Rome:Total War som egentlig skulle kommet i høst, men som BBC har kuppa rettighetene på for et år. Rome:TW er hoved-essensen i et program som heter Time Commanders. Dukker vel opp på Discovery etterhvert.

 

Etter å ha tenkt litt på hvilken spill som virkelig er katta i sekken, så må det være BF1942. Et så dårlig koda spill skal man lete lenge etter. Jeg var ganske tålmodig med det i begynnelsen, men nå når jeg skjønner at de ikke har tenkt å rydde opp i dritten lar jeg hele greia ligge. At BF:V skal være noe særlig bedre tror jeg ikke noe på.

Endret av oblivian
Lenke til kommentar
OPeration Flashpoint..  med tilleggspakke og greier :D utrolig dårlig spill, selv om et samlet pressekor roste det til himmels... avinnstalerte det etter noen timer

:angry: Jaja, må si meg sterkt uenig der, men men. Care to tell akkurat hva som var så fryktelig dårlig? Er et veldig tidkrevende spill, det er det, men tro meg - det er verdt alle timene du legger inn i det.

Endret av Farnoy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:thumbs: Verdens mest sinnssvake dårligste spill må være (police) SWAT som kom i 1996. Er så inni xxxx ræva. Satt til slutt med walktrugh og da viste det seg at en måtte se på bestemte steder på veggen når en..... bahh orker ikke og forklare...... :no::no::thumbdown::thumbdown:

 

 

Noen av de mest positive overraskelsene må være Diablo og Total Alanihation. :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
OPeration Flashpoint..  med tilleggspakke og greier :D utrolig dårlig spill, selv om et samlet pressekor roste det til himmels... avinnstalerte det etter noen timer

:angry: Jaja, må si meg sterkt uenig der, men men. Care to tell akkurat hva som var så fryktelig dårlig? Er et veldig tidkrevende spill, det er det, men tro meg - det er verdt alle timene du legger inn i det.

sikkert grafikken :p

 

men jeg elsker det...

Lenke til kommentar

det spillet jeg har sløst bort mest penger på var ikke veeeeldig dyrt men det var ikke verdt de få kronene, the big bad game is: dead or alive 3.

grunnen er at det er et spill som ikke man ikke akkuratt kan ha mye glede av når det tar meg to lusne dager å runde det(baaad)!

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
the big bad game is: dead or alive 3.

grunnen er at det er et spill som ikke man ikke akkuratt kan ha mye glede av når det tar meg to lusne dager å runde det(baaad)!

Appropo at spillet lot seg runde på lusene 2 dager.

Var på Lan-parti i romjula, og der ble det plutselig en compo på hvem som runda Idol på kortets mulig tid.

 

Vinner tiden var snaut 17 min :laugh::laugh::D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...