Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte Max payne for 499 kr den dagen spillet kom ut i norge......

Hva er problemet med Max Payne? :ermm:

 

Det er jo et kjempespill, og det er jo et ganske langt gameplay også. Jeg kunne forstått deg dersom du hadde nevnt Max Payne 2; The Fall of Max Payne, men Max Payne? Off! :no:

Max Payne var ganske tøft når jeg begynte å spille det, men så ble det bare mere dritt utover i spillet, DU kan jo runde spillet på noen timer jo, d er et av de korteste spillene jeg har spilt.........

Merket ikke at det var kort jeg. Max Payne-serien har jeg på topp 5 listen min over spill.

 

Ghost Recon. Gjorde treningsbrettet også skulle jegt spare det til den nye PC'en min. Etter det har jeg ikke spilt det.

Lenke til kommentar
Dårligste kjøp er spillet som het Z.

 

1 gang spillt, aldri mer.

:D:D Husker det spillet der!! Spillte den demo av det en gang LAAAAAAAAANGT tilbake i barndommen.. (Lurer på om det kanskje var på Amigaè`n?!) Anyhow: Det var et spill som virkelig STANK jah!!! Seriøst elendig!!!

Z2 var helt på tryne det også for den saks skyld :p

Du MÅ kødde????? Laget de en oppfølger til det skvipet der???? Det er jo helt utrolig... Like ille som at Steven Segal og Chuck Norris fortsatt får lov å lage filmer det... ;)

Ja, de kom med en oppfølger til det skvipet!

 

Værste av alt var at gameplayet var det samme som på det første :scared:

Lenke til kommentar

Det er litt kult da! Bare tenk DET nachspillet gutta må ha sitti på?!?! Damn...

-"Vi har nå produsert et dritspill av uante dimensjoner.. Hva gjør vi så?"

-"Jeg vet!!! Vi lager en oppfølger som kan selge like dårlig eller til og med ennå værre!!!"

 

Skulle gjerne likt å visst hva som ble konsumert der ass..

 

Forrøverig så må jeg egentlig henge meg på de som har nevt HMM4 her.. Det er en virkelig god kandidat.. 1-3 var ju über spill.. Men 4`ern suger jo værre..

Lenke til kommentar

Neverwinter nights, heroes 4 og Lotr:Fotr. Og age of mythology, og the sims. Age Of Empires 1 og 2 var helt konge. Men Warcraft TFT er det beste noensinne. HAr spilt det i nærmere 1 1/2 år nå. og lagt mer enn 2000 games (20-30 mins hver) bak meg. GO FOR WC3 TFT!!!!!!!!

(ps: CS sux) FIFA 2003 på Xbox og mickey mouse på gamecupe = neineineineineineineinienenienieneineineneineneinienei!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Kjøpte POW (prisoner of war) jeg pælma det så likegodt ut på e-18 jeg... kjekt det når di lager ny asfalt der!!! :devil:

Hvorfor det? Fordi det ikke gikk an å skyte?

P.O.W er jo et genialt, og enda bedre hvis en liker å snike seg rundt!

 

Mitt verste kjøp noen sinne må vel være C&C: Renegade. Fryktelig ille spill!

Lenke til kommentar

mye moro her!

Har stor sympati for folk som har bomma stygt på nintendo.

Husker da NES kom og spilla kosta 500 kr. back inn 1990.

Info om spilla var null, sett bort fra ei blekke fra Nintendo som understreka at alle spilla var helt konge :thumbup:

 

- Det var de ikke :angry:

 

Senere fulgte Supernintendo og spilla kosta 600+

 

Fulgt av N64 der jeg har sett Conkers bad fury day prisa til 799.- blanke her i Norge.

 

I dag kan du laste ned hele greia på nettet i løpet av noen timer :dribble: ,

noe vi ikke gjør seff da det er ulovlig. :roll:

 

men ellers: Hvis produsenten har lagt ned alvorlig mye arbeid på eska , styr unna eller vær meget skeptisk.

 

Slag ord: DL, just for evulation purposes :thumbs:

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...