Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare (2019)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har de tonet ned killstreaks i Ground War? Var fullstendig kaos i betaen, såpass mye at jeg valgte å vente med kjøp.

 

Har på følelsen at de har gjort noen justeringer siden den gang. Føles ikke like kaotisk som det var ihvertfall.. TTK on the other hand.. 

 

Likte singel player delen veldig godt. Det føltes autentisk og intenst ut. Minner veldig om COD4. Håper de holder dette ved neste MW tittel. Kommer garantert noe nytt her. 

 

De hadde en god del sjokkerende greier med her, men det er jo det som selger. Litt merkelig at amerikanerne skal være the good guys hele tiden da de ofte bryter menneskerettighetene veldig mye, men man ser også i dette spillet de bryte dem ved tortur o.l.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Er spillet kun tilgjengelig i Battlenet? Der er jo prisen ganske drøy, 600kr...

 

Det er ingen season pass/DLC da. Så for 600 får du alt du trenger (våpen, maps). Kanskje et av de billigste CoD på lenge. Det blir battle pass for skins og slikt, men ikke ting som endrer gameplay.

 

For en som ikke har spilt COD siden World At War kan dette være en prøvelse :p

Forståelig. Har kun spilt Black Ops 1, 2 og 3 etter MW2. Og da var det alltid hardcore som var gøy. Dør ofte ut av intet, men føles litt mer realistisk ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da tar du høyde for at man faktisk spiller COD lenge nok til å oppleve alle DLC`er, noe jeg trur de færreste gjør. 600kr for et digitalt pc spill er grusomt kostbar. Spesielt når det er melkeprodukt som kommer ut hvert år.

 

Veldig godt poeng. Dessverre er det umulig å vite om spillet vil være i livet om et år.. Mast sannsynlig så vil det være ganske få spillere igjen.. Veldig dumt og derfor jeg håpet på en server browser som ikke er å finne.. 

Lenke til kommentar

Da tar du høyde for at man faktisk spiller COD lenge nok til å oppleve alle DLC`er, noe jeg trur de færreste gjør. 600kr for et digitalt pc spill er grusomt kostbar. Spesielt når det er melkeprodukt som kommer ut hvert år.

Færreste? Spørs hva du mener. Tror de fleste spiller det av og på i løpet av det neste året. Spesielt når nye kart kommer. CoD er verdens mest solgte spill år etter år. At man får gratis oppdateringer er uansett noe som må ta med i prisen, uansett om man spiller det eller ikke. 

 

Veldig godt poeng. Dessverre er det umulig å vite om spillet vil være i livet om et år.. Mast sannsynlig så vil det være ganske få spillere igjen.. Veldig dumt og derfor jeg håpet på en server browser som ikke er å finne.. 

Hva mener du med i live? At det er nok spillere? Tror ikke det blir et problem. Spesielt nå som det er crossplay mellom PC, Xbox og PS4. Det kombinert med et at de beste CoD på mange år gjør at det aldri har vært større odds for at spillet lever i beste velgående i et år eller to. 

 

Server browser kunne vært kjekt på Ground War kanskje, men utover det så føler jeg CoD ikke er et spill som passer å ha server browser. Man blir uansett kastet ut og søker etter ny kamp etter hver ferdigspilte kamp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...