Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare (2019)


Anbefalte innlegg

Er spillet kun tilgjengelig i Battlenet? Der er jo prisen ganske drøy, 600kr...

 

Alt av nye ting (lanseringer) pleier å ha drøy pris. De som ikke vil betale førsteprisen pleier å vente minst halvt år, da begynner prisen å bli halvert.

 

Jeg selv har ikke imot det. Etter å ha sett en del "making of" videoer av både filmer og spill, får man respekt for alt det arbeidet de legger ned for å gi oss forbrukerne et produkt av kvalitet. Dette er ingen unntak, og kan ikke forestille meg hvor mange timer de har brukt på animasjon, historie, manus, casting og stemmeinnspillinger. Og nå som spillet har vært hypet en stund og faktisk fått gode tilbakemeldinger, så betaler jeg gledelig 500+, for både produkt og støtte. De avhenger av salg og inntekt for å lage dette til oss tross alt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt av nye ting (lanseringer) pleier å ha drøy pris. De som ikke vil betale førsteprisen pleier å vente minst halvt år, da begynner prisen å bli halvert.

 

Jeg selv har ikke imot det. Etter å ha sett en del "making of" videoer av både filmer og spill, får man respekt for alt det arbeidet de legger ned for å gi oss forbrukerne et produkt av kvalitet. Dette er ingen unntak, og kan ikke forestille meg hvor mange timer de har brukt på animasjon, historie, manus, casting og stemmeinnspillinger. Og nå som spillet har vært hypet en stund og faktisk fått gode tilbakemeldinger, så betaler jeg gledelig 500+, for både produkt og støtte. De avhenger av salg og inntekt for å lage dette til oss tross alt. :)

 

Ja, bare vent et par måneder så patcher de inn pay2win-våpen, samme som de gjorde i BO4 og WW2. 

Lenke til kommentar

Er spillet kun tilgjengelig i Battlenet? Der er jo prisen ganske drøy, 600kr...

Selv om noen mener det så er det feil.

 

Gamesplanet (den offisielle retaileren til activision) selger det for 47 pund (standardutgaven).

 

Iallfall billigere enn battle.net. Merk at du ikke får kode, men må aktivere spillet direkte med battle.net kontoen din til gamesplanet (må gjøres bare 1 gang). Dette er vel for å unngå videresalg.

 

Har kjøpt Destiny 2, BO4 og MW derfra da prisene til battle.net alltid er høyere.

 

Lenke til standardutgaven (de selger selvsagt alle de forskjellige utgavene der):

 

https://uk.gamesplanet.com/game/call-of-duty-modern-warfare-standard-edition-download--4252-1

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Selv om noen mener det så er det feil.

 

Gamesplanet (den offisielle retaileren til activision) selger det for 47 pund (standardutgaven).

 

Iallfall billigere enn battle.net. Merk at du ikke får kode, men må aktivere spillet direkte med battle.net kontoen din til gamesplanet (må gjøres bare 1 gang). Dette er vel for å unngå videresalg.

 

Har kjøpt Destiny 2, BO4 og MW derfra da prisene til battle.net alltid er høyere.

 

Lenke til standardutgaven (de selger selvsagt alle de forskjellige utgavene der):

 

https://uk.gamesplanet.com/game/call-of-duty-modern-warfare-standard-edition-download--4252-1

Takk for tips.

Kanskje dumt spørsmål, men hvordan får man aktivert/opprettet det i Battlenet uten en kode? Eller spurt på en annen måte, hva er linken mellom det du får hos Gameplanet og Battlenet?

Lenke til kommentar

Takk for tips.

Kanskje dumt spørsmål, men hvordan får man aktivert/opprettet det i Battlenet uten en kode? Eller spurt på en annen måte, hva er linken mellom det du får hos Gameplanet og Battlenet?

Du må lage en konto på gamesplanet og så knytte den til battle.net kontoen din. Dette er likt steam gjør på humble bundle etc. Hvor spill kan aktiveres rett i kontoen din uten å måtte skrive inn kode.

Jeg hadde dette fra tidligere med både BO4 og Destiny 2 så jeg hadde allerede kontoen knyttet til gamesplanet.

 

 

Alt er godt beskrevet når du kjøper spillet. Og dette er som nevnt den offisielle kanalen til activision som er utgiveren av spillet. Så er en anerkjent og trygg tjeneste (som ikke kan sammenliknes med kinguin, g2a eller andre gråsonebutikker).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og der gikk hele spillet til helvete. 

 

Siste oppdatering må ha rundpult skinkene mine ja. Nydelig. Sikkert noe driver fitteri ute og går. Hvilke nvidia drivere bruker dere?

 

Merkelig. Jeg opplevde en forbedring. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hjelp.

Skal jeg kjøpe spillet på xbox one x eller ps4?  

 

Jeg har det meste på ps4 i dag og kommer nokk til å velge ps5 fremfor neste xbox men går nokk en god del år før jeg bytter ut de to jeg har nå-

Hvordan flyter spillet på ps4?  den første og xbox one x?  

 

xboxen får jeg ikke brukt før jul så er derfor usikker på om jeg  vil ha spillet på den men vil at det flyter greit og ikke har mye fps drops

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Call of Duty: Modern Warfare v1.07 Update patch notes

Oppsummert: Bugfiksing, to nye kart. Et til Ground War.
 

 

WHAT’S NEW

NEW FREE MAPS!

• We’ve added Krovnik Farmland to Ground War and Shoot House to Multiplayer!

NEW PLAYLISTS AND A NEW MODE!

• Going live on Friday…

• Hardpoint is now in rotation!

• Shoot House 24/7! This includes a mixture of Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed, and Headquarters

• And yes, all of this new content is available for everyone, for free, across all platforms! We’re so excited to share this new content with all of you and this is just the beginning. Thank you all for playing and keep the feedback coming!

General

• Backend fixes to prevent crashes and improve stability across all platforms, include dev errors, and various performance fixes.

• Fix for a few bugs where some streaks and Field Upgrades were able to be flown out of bounds without penalty. General out of bound fixes were also added.

• Fix for a bug where a player being killed by an enemy with a Variable Zoom Scope would not see the zoom function in the killcam

• Fix for the Semtex warning audio being heard at the same volume whether in a building or outside

• In Headquarters, players were able to place a Tac Insert and respawn when their team owned the point. This has been fixed.

• Fix for various collision issues across maps

• Added UI that shows when XP events are active in playlists menus

• Sprint and Tactical Sprint speeds are now back to speeds in Beta

• Fix for a bug where the progress of the bomb defusal can be seen by the team that planted the bomb

• Fix for a bug that revealed players to UAVs when they fired their weapons, even if they had Ghost and a silencer equipped

• Fixed an issue where if multiple Personal Radars were active on a team, and are both marking the same enemy, only one player would see the enemy on their minimap.

 

 

Lenke til kommentar

Veldig bra oppdatering, ordner en del! Prøvde en runde på det nye Ground War kartet og det var helt forferdelig. Camping og dritt som forventet. Killstreaks ødelegger moduset og det passer seg ikke med en så ekstrem lav TTK i ett sånt modus og så små kart. Helt ødelagt modus etter min mening. Ytelsen var helt grousom også, og flere sleit med at klassene resatte seg på det nye kartet.

Men det ble mer givende og morro å spille online nå med denne oppdateringen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Helt utrolig hvor store oppdateringer som kommer.. Det kommer så ofte og er som regel 7 GB store.. Jeg håper ikke jeg sitter igjen med 300 GB etter alt innhold og oppdateringer er installert. ?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg får helt håpløse nedlasting hastighet fra denne dritt klienten også. Er dette ett vanlig problem? Nekter å tro det er ett så sinnsykt kjør på serverene hver gang en ny patch kommer. Jeg aner ikke. Har ikkje brukt Battle.net saken før nå.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
4 minutter siden, Mala skrev:

Jeg får helt håpløse nedlasting hastighet fra denne dritt klienten også. Er dette ett vanlig problem? Nekter å tro det er ett så sinnsykt kjør på serverene hver gang en ny patch kommer. Jeg aner ikke. Har ikkje brukt Battle.net saken før nå.

Jeg opplever ikke slike problemer overhode. 

Jeg sitter bak en fiberlinje, og da maxser den som regel 300 mbps. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...