Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare (2019)


Anbefalte innlegg

+ Ny engine 

+ 2v2 

+ Gunsmith

 

 

- Nesten alt annet

- Ground War

- Night maps 

- Slow paced

- Fast time to kill

 

 

Trist å se CoD bli battlefield, blir nok mye Quake denne høsten. Dette spillet blir campers paradise. Hadde ikkje forutsett sjangerbytte på cod fra FPS til turn-based FPS, er allerede høg konkuranse der med CS, Siege og BF. Men får se når vi får det i fingrene.

 

Det er akkurat det sjangeren her trenger. Run and gun uten tanke bak har vi hatt nok av. Setter stor pris på spill hvor du kan være mer taktisk og at kuler faktisk gjør skade. Men hvis du liker spill som Quake så skjønner jeg at du ikke liker det men føler Quake er det beste valget hvis det som er interessen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er akkurat det sjangeren her trenger. Run and gun uten tanke bak har vi hatt nok av. Setter stor pris på spill hvor du kan være mer taktisk og at kuler faktisk gjør skade. Men hvis du liker spill som Quake så skjønner jeg at du ikke liker det men føler Quake er det beste valget hvis det som er interessen.

Eg er ein quake spiller ja, men CoD har alltid vert ein fin mellomting for meg siden playerbasen på Quake er så lav at i perioder må man vente over 10 minutter på games.

 

Men skal nok gå fint til slutt. Folk sier visst at spillet føles bedre med eingang di får fingrene i det.(dette er fra folk som ikkje var på den første eventen, men var på den igår). Er mye console gameplay der ute også, der både movement og fov er lav, så pacen vil også føles ekstra lav da.

 

Skal uansett spilles, 2v2 moden virker sjukt gøy.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eneste minus er at man må spille med kontroll, for min del blir det helt feil å spille et fps spill med en kontroller. Tviler på de har på plass støtte for mus og tastatur allerede på dette stadiet.

Støtte for tastatur og mus på konsollen, eller spillet? For pcversionen har allerede vært vist frem og prøvd mye på forskjellige spillkonferanser.

Lenke til kommentar

Det positive
 

  • 2v2 er utrolig morsomt
  • Gameplay/spillmekanikker/etc er top notch og føles fantastisk ut
  • Grafikken og lyden er nydelig
     

Det negative
 

  • Ekslusivitet er tull og som PC-spiller så føles det tragisk ut å gå til PS4 nå. Maks 60fps og aiming på kontroll er som vanlig forferdelig. 
  • Spillet kommer til å hores ut med mikrotransaksjoner enten fra start eller noen måneder inn. 
  • Jeg garanterer at det havner våpen i loot-box-format. Kun kosmetisk er jeg helt okei med, men Activision og deres COD-utviklere har vist gang på gang at de ikke klarer å separere de.
     

Så er spørsmålet om det er verdt å kjøpe det til tross for at det kommer til å bli Gambling Simulator 3000. Selve spillkjernen tror jeg blir fantastisk, så vi får se. 

 

Gleder meg til beta på PC i alle fall!

Lenke til kommentar

Det kommer til å bli dødt på PC fronten innen kort tid som all annen CoD er nå det jeg tror. CoD er laget for konsoll med tanke på TTK og one shot sniper. 

For min del så hater jeg Hardcore Battlefield, så Modern Warfare blir nok ikke noe erstatning for min del. Killstreaks er ikke noe som hjelper på. Belønne de beste spillerene med OP gadgets?? Er en grunn til at jeg ga opp CoD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...