Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare (2019)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ground War var noe jeg så frem til å teste ut men ble litt skuffet. Det føltes sinnsykt kaotisk ut med alle killstreaksene og et forferdelig spawning system. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt insta skutt når jeg spawner på en teammate. Jeg hadde kanskje litt for høye forhåpninger til dette spillet og at det kanskje ville konkurrere med BF serien, men som det er nå så når det ikke BF opp til knærne en gang.

Lenke til kommentar

Det ene kartet jeg prøvde var nå ihvertfall litt mer åpent enn locker og metro, ikke bare masse trange ganger.

Det er vel bare ett kart ute nå, så alle spiller vel på samme. Enig i at det ikke bare er masse trange ganger og 100% likt, men det er mer Locker enn det er Caspian Border. I alle fall følelsen man får av å spille.

 

Kanskje jeg har blitt bortskjemt med systemet de har i andre spill hvor du ikke kan spawne på teammates som er midt i en skuddveksling?

De har det her inne også, men spillet har litt høyere tempo og er kanskje litt snillere på hva som er "ute av skuddveksling". Kanskje det er ok i det øyeblikket du trykker men så spawner det tre fiender rett bak veggen foran deg.

 

Spawning er et problem, men føler faktisk det er mindre problem på Ground War enn vanlig Domination, pga det store kartet.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har gamet dette på PC som kan bekrefte/avkrefte server browser? Er i grunnen dette som står som den mest sentrale grunnen til hvorfor jeg eventuelt ikke kjøper det.

 

Kommer nok også til å vente uansett mtp. lootbokser osv. Vil helst ikke kjøpe det dersom det er fylt med søppel som det.

 

Så lurer jeg også på hvordan ground war er nå.. Er det fremdeles killstreaks med?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Noen som har gamet dette på PC som kan bekrefte/avkrefte server browser? Er i grunnen dette som står som den mest sentrale grunnen til hvorfor jeg eventuelt ikke kjøper det.

 

Kommer nok også til å vente uansett mtp. lootbokser osv. Vil helst ikke kjøpe det dersom det er fylt med søppel som det.

 

Så lurer jeg også på hvordan ground war er nå.. Er det fremdeles killstreaks med?

Server vet jeg ikke.

 

Loot boxes er ikke med. De kjører Battle Pass og Fortnite-stilen på MTX.

 

Ground War tror jeg fortsatt har med killstreaks. Har ikke lest noe annet, eller fått prøvd modusen enda.

Lenke til kommentar

Noen som har gamet dette på PC som kan bekrefte/avkrefte server browser? Er i grunnen dette som står som den mest sentrale grunnen til hvorfor jeg eventuelt ikke kjøper det.

 

Kommer nok også til å vente uansett mtp. lootbokser osv. Vil helst ikke kjøpe det dersom det er fylt med søppel som det.

 

Så lurer jeg også på hvordan ground war er nå.. Er det fremdeles killstreaks med?

 

De har ikke hatt server browser på år og dag. Server browser har uansett ikke spesielt mye mening når spillet ikke tillater community-servere.

Lenke til kommentar

Vil bare melde at CoD: Modern Warfare er utrolig morro!

 

Prøvde betaen, merket at omtrent alle brukte M4 eller MP5 (selv ved høyere level). OG de våpna har jo bra treffsikkerhet og firerate, sammen med ok damage, så er ingen grunn til å bruke noe annet. Gjør også fire switcher og weapon mount-systemet passe ubrukelig.

 

Står man ute og det er en fiende i et hus eller en hule så ser man ham ikke, er bare helt kullsvart. Dråpen som fikk meg til å avbestille var instant spawnkill av et helikopter. Nå har det vært 10 år og de har enda ikke klart å fikse dette, noe som burde være rimelig lett, men nope.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...