Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare (2019)


Anbefalte innlegg

Elefantmesteren skrev (På 15.11.2019 den 22.18):

NEEEI MAMMA HAN BRUKTE SHOTGUN 

???

jeg bruker masse 725 og liker den, men det er fordi jeg løper rundt som en gjøk og foretrekker hipfire

vet man kan få masse attachments til rifler som hjelper hipfire men.. 725 gjør TTK så lav:P

men fyfan å salty mange av kidsa blir åss, det er en glede bare i seg selv ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dette var jo bra saker... Blir nå stund siden kjøpet, men ikke fått anledning til å spille enda. Tenkte skulle prøve om skolelaptopen håndterer spillet, men de har jo fader meg "sperret" spillet med tvungen nettilgang. Og selvsagt er Activision-konto noe helt annet enn Battle.net-kontoen. Prøvde å lage konto, men får beskjed at konto allerede eksisterer. Tok glemt passord, men kommer jo ingen instrukser! (hverken i innboks eller spam/junk) Hva er dette for noe tull?!

Edit: Nvm, kom til slutt.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Spillet er bare sånn. Veldig diffust. Det ble en del bedre om du tyr til reshade metoden, enten via Nvida sitt kontrollpanel og sharpening greie som kom der for noen driver versjoner siden, eller en reshade mod. Online biten ser regelrett ræv ut i grunn.

Litt tips her:

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
1 hour ago, Mala said:

Spillet er bare sånn. Veldig diffust. Det ble en del bedre om du tyr til reshade metoden, enten via Nvida sitt kontrollpanel og sharpening greie som kom der for noen driver versjoner siden, eller en reshade mod. Online biten ser regelrett ræv ut i grunn.

Litt tips her:

 

Ok, skal prøve meg litt frem med dette. Men ikke forvente mirakler akkurat altså....

Takk for tips. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Gibblay said:

Nå har jeg prøvd et par dager og opplever spillet veldig laggy. Får Fps dropp veldig ofte. Sniper ga jeg opp. Har ikke vært aktiv på noen år, og hadde glemt hvor heseblesende spillet egentlig er. Skal prøve litt videre, men ender nok opp med BF igjen. Litt gøy var det uansett.

Veldig enig. Virker som det skriver til en fil (autosave) eller henter map-data omtrent hvert halve minutt hos meg, så da er det 1-2 sek med heng.

Men ser at hos meg jobber cpu (i5 4690@4Ghz) på full pupp konstant, mens skjermkortet (RTX2080) rusler på rundt 20%. Så liten tvil om at jeg spiller med en solid flaskehals. Har normalt ca 120fps, men det hjelper så lite når det jevnt stopper helt opp og sikkert krasjet 20-30 ganger gjennom singleplayerdelen.

Multiplayer var ekstremt intenst (spilte mye mw2 for 10 år siden eller noe slikt), nå er jeg langt unna toppen...  ?

 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Pop said:

Veldig enig. Virker som det skriver til en fil (autosave) eller henter map-data omtrent hvert halve minutt hos meg, så da er det 1-2 sek med heng.

Men ser at hos meg jobber cpu (i5 4690@4Ghz) på full pupp konstant, mens skjermkortet (RTX2080) rusler på rundt 20%. Så liten tvil om at jeg spiller med en solid flaskehals. Har normalt ca 120fps, men det hjelper så lite når det jevnt stopper helt opp og sikkert krasjet 20-30 ganger gjennom singleplayerdelen.

Multiplayer var ekstremt intenst (spilte mye mw2 for 10 år siden eller noe slikt), nå er jeg langt unna toppen...  ?

 

Jeg testet litt i dag i ny modus og brett. HQ i det gode gamle COD4 brettet Crash. Det var faktisk jævlig moro. Grafikken var selvfølgelig freshet opp til dagens standard. Så ikke noe til lagg eller annet rusk som ødelegger opplevelsen. 6v6 tror jeg det var. Var deilig å knuse folk som lå flere ganger over i levels:-) Lett brett som jeg aldri glemmer gamle kunster i. 

Måtte titte litt på oppgavebehandlingen jeg også, og CPU lå på 60 til 70%(6700K) mens GPU lå på 2 til 5%(RTX2070super). Noe pussig utnyttelse av grafikkort altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...