Gå til innhold

Tråden om Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Godt mulig, jeg glemte lese patch notes :p Jeg er 504 eller noe nå og det er ikke ofte 500 gear dropper, men med jevne mellomrom. 

Har ikke lest det selv, men det har vært veldig mye klaging på nettopp dette på reddit siden patchen.

Hovedproblemet er nok at det ikke var sånn i WT4, og nå som det plutselig ble endret så ble det helt "krise".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel mellom en viss radius rundt din egen gearscore ting dropper, sett flere på YouTube så bare slenger sammen gear med 505+ for å farme loot i underground. Virker som det er beste mulighet. Synes det er greit at ikke får like fort som enern men sku egentlig ønske at det var litt mindre loot som samtidig var din gearscore hver gang.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg og bli lei av og jakte på di to siste delene til chatterbox, di to første fikk jeg på di 4 første kassene jeg åpna, nå mangler jeg modded mods og selve blueprinten. Bp tenkte jeg at ikke var noe problem da en yt video forklarte at jeg fikk den på 100% dropp i en crate på bank headquaters mission men den stemte jo ikke. Nå har jeg åpnet 35kasser og mangler fortsatt 2 deler. Og jeg er så lei alle di andre nøkkelene hvor finner jeg disse kassene henne? 20/20 av black tusk, true Sons og outcast, men ingen kasser og åpne ?

Lenke til kommentar

Blueprint er vel umulig å få før du har alle andre deler så du kan spare de nøklene i bank oppdraget. Hos meg gikk det relativt fort men åpnet aldri den i banken før alt annet var funnet og dem fikk jeg på første forsøket.

Da blir det vel bare og jakte desperat etter modded mods fremover da, er det noen ok Exotic og få i di andre kassene da? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt det samme her egentlig. Har alt jeg ønsker meg, og merker at det meste går ned på sekunder.

Liker ikke det voldsommme fokuset på abdre ting som emotes osv

 

Merker litt etter 100 timer at spillet ikke er like artig lengre. Har en ganske grei build nå så ting føles veldig lett ut. Bounties burde det iallefall fikse, er jo ingen som er en utfordring. Named elites dør jo innen ti sekunder i alle bounties. Kan jo selvsagt gå for nye builds men frister ikke så mye akkurat nå :p

Lenke til kommentar

Samme her. Har stort sett den builden jeg skal ha. Og set'ene er mildt sagt underveldende...
Det hjelper heller ikke på motivasjonen at den siste patchen gjør at det nå tar nesten 7 minutter fra jeg starter spillet til jeg faktisk kan røre figuren min inne i spillet. Er vel Easy Anti-Cheat som er synderen, men det gjør i hvert fall at jeg kvier meg for å sette i gang å spille i det hele tatt. Da er 

Lenke til kommentar

Spørs selvsagt på specs på PC, men merket selv hvor mye lengre tid det plutselig tok å starte spillet.

 

Jakte hunters Burde gitt mer enn de maskene, generelt ikke fan av masker i spill. 8 ivory nøkler gir også items som er dårligere enn hva de fleste allerede har. Blir å vente på raidet for min del å mer innhold. Jeg trenger progresjon i spill, blir fort kjedelig å spille de samme stort oppdragene på nytt hele tiden.

Lenke til kommentar

Tok tiden etter at jeg leste om flere som opplevde treg innlogging på reddit. Hos meg tok det i overkant av 5 min fra jeg trykker Play i Uplay til jeg kunne bevege figuren.

 

Nå ble jeg litt usikker på om jeg har spillet på SSD'en eller ikke... Men det har helt klart blitt verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...