Gå til innhold

Tråden om Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

Herzeleid:

Før lanseringen av Division 2 re-installerte jeg Div 1 som jeg ikke hadde spilt siden de slapp Underground DLC'en. Jeg fikk faktisk musearm av å måtte holde inne museknappen når jeg skulle drepe en vanlig "skurk" etter en liten stund.

Det eneste som gir meg musearm i D2 er de lange spilløktene det har blitt siden release på fredag.

 

I den grad man kan si at de har gjort store endringer så er det faktisk det at du nå må spille spillet som en cover-shooter, du kan ikke lenger gå inn i et rom med museknappen inne, selv vanlige skurker tar deg ned på kort tid hvis du ikke spiller smart. Noen skurker tåler veldig mye hvis du absolutt bare skal skyte på de, men alle skurkene har svakheter som kan utnyttes til å ta de ned MYE kjappere. (eks: skurkene som har har fullt kropsskjold kan skytes gjennom skyteskåret i skjoldet)

 

Stort sett alt er forbedret og når du blir level 30 tar i tillegg spillet en relativt ny vending og åpner ENDA flere systemer :)

Endret av Rookie_NO
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Sliter litt med å forstå health(HP) i dette spillet.

Har hatt en del gear med ekstra health, men så fort jeg mister armoren så er jeg så godt som død.

Så mao. gjelder det å oppretteholde armoren til en hver kost, greit nok.

Dette medfører til at jeg ser fryktelig lite poeng med stats / talents som gir HP over tid(type Health on kill), for innen jeg får bruk for det er jeg død i løpet av sekunder likevel.

Da virker det jo langt bedre noe jeg kan utnytte hele tiden.
Eller er det noe jeg har gått glipp av?

 

Ellers setter jeg virkelig pris på at spillet er til tider genuint vanskelig, og ikke bare forsøkt gjort vanskelig med at alle tåler masse.

Ja, du trenger ikke mange skuddene for å ta "han" gangsteren med UZI, men du kan på ingen måte ignorere han heller.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Oi, kjapt spørsmål til dere som har nådd endgame. 

Skal man i det hele tatt ta vare på loot man får mens man lvler, men ikke bruker (for å dismantle seinere?) 
Veit at en del prosjekter krever donasjoner etc, men sliter litt med fult stash og invent :p Ikke lvl 30 enda 
 
Jeg bare husker at i div1 så ville ham jo spare for spillet gjorde ikke forskjell på lvl av det man dismantla så man fikk like mye for en blå lvl2 item som en blå lvl30 etc..
Lenke til kommentar

dismantlet og solgte underveis. hadde stappfult med mats før lvl 30. Det dropper imo såpass mye loot at jeg trur ikke sånne basic parts skal bli no problem. En recalibration av high end på 450 koster ca 3000 penger, så av alle ting så er det faktisk penger som jeg ser for meg at blir et problem først.

 

Virker som crafted gear kun går til 440? gearscore også, og er vel derfor null poeng å drive crafte, eller er det noe jeg ikke har skjønt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Oi, kjapt spørsmål til dere som har nådd endgame. 

Skal man i det hele tatt ta vare på loot man får mens man lvler, men ikke bruker (for å dismantle seinere?) 

Veit at en del prosjekter krever donasjoner etc, men sliter litt med fult stash og invent :p Ikke lvl 30 enda 
 
Jeg bare husker at i div1 så ville ham jo spare for spillet gjorde ikke forskjell på lvl av det man dismantla så man fikk like mye for en blå lvl2 item som en blå lvl30 etc..

 

Kommet meg til lvl 22, og nå skalerer gearet eksepsjonelt fort i forhold til hva det gjorde i starten, og det samme gjør fiendene.

 

Så det gamle gearet er det ikke mye vits å ta vare på, jeg dismantla til jeg cappet crafting ressurser, og så solgt etter det.

 

Donasjonene kan du relativt enkelt crafte når de dukker opp uansett.

Lenke til kommentar

Takker for svar :)

Nett bikka 24 og fått oppgradert craft benken, det hjalp på. 
Ellers selges det unna i stort kvanta nå da jeg er cappa på alt av resources foruten titanium.. 

Ikke helt skjønt craft systemet helt sjøl enda, men stresser ikke med det før jeg når endgame.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti SMG pvp build i darkzone? Vi var 4 stykker i clan på discord som ble tatt flere ganger av en spiller, Drepte oss en etter en med p90(chatterbox?), vi kasta granater, turrets osv men han satt i flammer og mista ikke HP eller noe særlig armor, Instant regeneration osv.

 

vi klarte og ta han en 3-4 ganger men han var glad i og komme tilbake. Så at han juksa trur jeg ikke, men den builden han hadde gjorde PVP veldig ensidig, det hadde vært umulig og ta han alene.

 

Vi kom riktig nok seirende ut av det med mye loot, men dæven som vi sleit med kun 1 spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har vært borti SMG pvp build i darkzone? Vi var 4 stykker i clan på discord som ble tatt flere ganger av en spiller, Drepte oss en etter en med p90(chatterbox?), vi kasta granater, turrets osv men han satt i flammer og mista ikke HP eller noe særlig armor, Instant regeneration osv.

 

vi klarte og ta han en 3-4 ganger men han var glad i og komme tilbake. Så at han juksa trur jeg ikke, men den builden han hadde gjorde PVP veldig ensidig, det hadde vært umulig og ta han alene.

 

Vi kom riktig nok seirende ut av det med mye loot, men dæven som vi sleit med kun 1 spiller.

Må vel være noe sånn som dette:

https://youtu.be/UkLYZsdprXI?t=807

 

Har hørt rykter om at det er folk som spring rundt med oneshot sniperbuilds også:

https://youtu.be/dCLt8T6Bzs8?t=648

Lenke til kommentar

Begynte litt i går, kom til level 6. Synes det er meget artig, savnet et spill jeg kan bruke litt tid på :) eneste jeg har og utsette på er at jeg ikke får justert opp hz fra 60, den er låst, men det har den vært på di siste spilla jeg har prøvd så er sikkert noe på min side ?

Lenke til kommentar

Begynte litt i går, kom til level 6. Synes det er meget artig, savnet et spill jeg kan bruke litt tid på :) eneste jeg har og utsette på er at jeg ikke får justert opp hz fra 60, den er låst, men det har den vært på di siste spilla jeg har prøvd så er sikkert noe på min side

Hmm, du spiller ikke i windowed mode ?

(Det har skjedd hos meg at man da ikke får mer enn 60Hz med windowed om man ikke endrer på innstillenger, dog dette er med g-sync.)

Lenke til kommentar

Nei fullscreen, eneste jeg kan komme på er at jeg ikke har aktivert Windows etter ny install, men veit ikke om det begrenser noe innstillinger?

Sjekk om du får høyere frekvens på desktopen i Windows først. Kjøpte nytt grafikkkort og skjønte ikke hvorfor Division2 plutselig ikke gikk høyere enn 60hz. Desktopen gikk heller ikke høyere enn 60hz og da fattet jeg mistanke. Jeg hadde skiftet kabel fra DVI til HDMI og HDMI inngang på monitor støttet maks 60hz. Skiftet til Displayport og da ble alt normalt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...