Gå til innhold

Tråden om Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Tatt det relativt rolig selv, og har vel hatt en ukes pause nå etter at jeg kom til WT2.

 

Kjenner jo at det er smule repeterende, men det blir vel naturlig med denne typen spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal castle egentlig bli grønn med missions? :p jeg kan fast travel til min, men har ikke fått no quests eller noe der.

Du finner en garasje under Castle hvor du finner litt folk (sidequest?, en som gir bounties og kanskje en vendor).

Du tar utgangen fra Castle i sør, så går du høyre (vestover, langs gaten) og så høyre (nord, ned mot garasjeåpningen).

Endret av PantZman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet føles litt "broken" nå. Special ammo dropper ikke. Det er en haug av feil med NPC`s som står oppreist etter at de er daue. Enkelte mobs er nesten ikke mulig å ta ned. Leser at mange har problem med game crash og de kjente Delta feilene. Etter fredagens patch så ble ting ille.

 

Det er nesten som om jeg ikke bryr meg om å logge på inntil de har patchet.

(Spiller på T5, Gs 492)

Endret av spjlonmk
Lenke til kommentar

Jeg støtte på en npc i et side mission som jeg ikke fikk navn på, jeg kom opp i et rom som jeg skulle leite etter en kar, det viste seg at han hang ifra taket med noe ledninger rundt seg, så blir alt bare sånn emp blury og jeg får ikke rørt meg, men ser at det løper en "gul" npc rundt. Når emp greiene gir seg er npc'n borte. Er dette en boss jeg har tatt seinere eller hvem var det? :)

Lenke til kommentar

Irriterende med alle NPC'er som blir stående oppreist overalt når de dør ja :( Har også opplevd et par ganger at controlpoints som er helt tomme for fiender ikke kan erobres. Må gå bort og komme tilbake om en stund, da kan man plutselig ta over punktet. Hadde usynlige NPC's på laget en gang også.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg støtte på en npc i et side mission som jeg ikke fikk navn på, jeg kom opp i et rom som jeg skulle leite etter en kar, det viste seg at han hang ifra taket med noe ledninger rundt seg, så blir alt bare sånn emp blury og jeg får ikke rørt meg, men ser at det løper en "gul" npc rundt. Når emp greiene gir seg er npc'n borte. Er dette en boss jeg har tatt seinere eller hvem var det? :)

Trur ikke det er noe mer foreløpig. Ikke funnet noe hvert fall.

Lenke til kommentar

Jeg støtte på en npc i et side mission som jeg ikke fikk navn på, jeg kom opp i et rom som jeg skulle leite etter en kar, det viste seg at han hang ifra taket med noe ledninger rundt seg, så blir alt bare sånn emp blury og jeg får ikke rørt meg, men ser at det løper en "gul" npc rundt. Når emp greiene gir seg er npc'n borte. Er dette en boss jeg har tatt seinere eller hvem var det? :)

 

Dette er vel en "hunter" mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Okei :) trur jeg møtte på en i en underground i går, var en "gul" med navn. Seig jævel

Du veit når du møter en hunter :) Da blir alt litt sånn blurry/distortion. 

 

De bruker og skills som du har, altså drone, seeker mine, turret etc. 

Huntere er egentlig division agents, spekulert i at de er fra første waven, men ikke har noen "tilhørighet" lenger.

 

Lenke til kommentar

Har ennå ikke helt fått med meg poenget med Crafting Station, annet enn å lage mods. Alle våpen ol. du kan lage er jo alltid langt under i level/stats enn de du allerede har?

I Division 1 mener jeg å huske at man kunne oppgradere et allerede eksisterende våpen til å være på level med resten av utstyret ditt. Det ga jo mening men har ikke observert lignende her?

Lenke til kommentar

Har ennå ikke helt fått med meg poenget med Crafting Station, annet enn å lage mods. Alle våpen ol. du kan lage er jo alltid langt under i level/stats enn de du allerede har?

I Division 1 mener jeg å huske at man kunne oppgradere et allerede eksisterende våpen til å være på level med resten av utstyret ditt. Det ga jo mening men har ikke observert lignende her?

 

Du kan bruke den til å crafte replicas som du donerer til prosjekter. Crafte mods til våpen, og oppgradere exotics til nåværende level. Ellers enig, våpen er det itemet man gjerne vil ha høyest gearscore på pga basedmg, så teit at man bare kan crafte 490.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda dummere er reaclibration. 

Om itemen du tar "ifra" har lavere GS enn itemen du skal ha den på, så får automatiks itemet du tar talentet over, GS'en til itemen du ødelegger. 

Dette går utover MYE mer enn at man bare "bytter" ut talent. 
Føler de burde gjøre det slik det var i Div 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...