Gå til innhold

Tråden om Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk om du får høyere frekvens på desktopen i Windows først. Kjøpte nytt grafikkkort og skjønte ikke hvorfor Division2 plutselig ikke gikk høyere enn 60hz. Desktopen gikk heller ikke høyere enn 60hz og da fattet jeg mistanke. Jeg hadde skiftet kabel fra DVI til HDMI og HDMI inngang på monitor støttet maks 60hz. Skiftet til Displayport og da ble alt normalt.

Har jo kjørt 120hz tidligere uten problemer ?

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare litt, jeg har sett et par yt videoer og sitter igjen med flere spørsmål.

 

Noen sier det er lurt og ta vare på items fra low level pga attributts?

 

Så er det levelig etter 30, world tier eller hva det er. Folk snakker om level 450 vil det si at det er 420 level og levle opp litt sånn som eso?

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare litt, jeg har sett et par yt videoer og sitter igjen med flere spørsmål.

 

Noen sier det er lurt og ta vare på items fra low level pga attributts?

 

Så er det levelig etter 30, world tier eller hva det er. Folk snakker om level 450 vil det si at det er 420 level og levle opp litt sånn som eso?

Grunn til å ta vare på lav lvl items er fordi noen kommer med attributes som clutch etc som er noe du kan "overføre" til bedre gear seinere. 

 

450 er cap på GearScore. Etter at du har blitt 30 og gjort Capitol Hill stronghold så går du over til World Tier 1. 

Hver World Tier har sin egen GS cap, som du må nå for å unlocke stronghold for å komme deg videre. 

 

Per nå er det stopp på WT4, men WT5 kommer 5 april. 

WT4 har vel en "soft cap" på 450gs, men du får items med høyere GS på. 

Endret av Nisirius
Lenke til kommentar

Skjønner, var også noe om hyena key's, når kan jeg begynne og samle di? Og lønner det seg og vente til tier 4 før jeg åpner kassene for og få best stats?

Du kan fint samle de, merk at de så og si kun kan "farmes" via nøkkel skap i underground som refreshes 24t mellom hver gang. 

Trenger ikke vente til tier 4 - da du må loote alle delene først. 

 

Vent så til tier 4 eller 5 før du crafter våpenet. 

Lenke til kommentar

Ifølge Google er det en bug hvertfall, men jeg er jo temmelig ny i spillet så har egentlig ikke peiling på hva som er riktig eller galt. Jeg gikk nå ned i bunkeren der og fikk et misson, gjorde det og så skjedde det ikke noe mere. Så gikk jeg tilbake og finn samme misson og cut sene på nytt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...