Gå til innhold

Tråden om Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte ikke helt siste patchen heller..

 

GS500 har absolutt ingen gevinster annet enn at man kan få høyere dmg roll på våpen, kontra GS450. De nerfet våpen mods generelt fordi EN build var kanskje noe OP, noe som har resultert i at crit build ikke lenger er en mulighet. Resultatet av dette er at nå får man kastet røde attributes etter seg på gear for å veie opp mot mods.

 

Sett i lys etterpå, hvor de nye set itemsa er mer eller mindre ubrukelig.. føler jeg hele patchen egentlig bare var en BIG FAT nerf til Widdz sin PvP build.

Lenke til kommentar

Du kan bruke den til å crafte replicas som du donerer til prosjekter. Crafte mods til våpen, og oppgradere exotics til nåværende level. Ellers enig, våpen er det itemet man gjerne vil ha høyest gearscore på pga basedmg, så teit at man bare kan crafte 490.

Kan man oppgradere exotic? Jeg fikk inntrykk av at hvis jeg feks craftet chatterbox på world tier 2 så er den ubrukelig når jeg kommer videre?

Lenke til kommentar

Kan man oppgradere exotic? Jeg fikk inntrykk av at hvis jeg feks craftet chatterbox på world tier 2 så er den ubrukelig når jeg kommer videre?

 

De fleste bruker vel chatterbox pga buffen man får når man har det "holstered".

 

Pro tip: 

Ha en avsagd hagle som "offhand", skyt den tom (og la den være tom) bytt til den og raskt tilbake til hovedvåpenet ditt etter et drap for å trigge effekten fra chatterbox.

Dette funker veldig bra om du har en LMG eller noe annet med mye kuler og lang lade tid.

Lenke til kommentar

Kan man oppgradere exotic? Jeg fikk inntrykk av at hvis jeg feks craftet chatterbox på world tier 2 så er den ubrukelig når jeg kommer videre?

 

Ja det kan du. Kjøp upgrade recipe hos vendor. Den krever litt materialer, at du har chatterbox fra før av med minumum 250 GS, og en exotic component som du får ved å dismantle en annen exotic.

Lenke til kommentar

Men er det stor forskjell på tier 4 og 5? Kan man klare seg med crafted fra tier4 ?

På gear ja, på våpen vil man gjerne ha høy GS da dette påvirker dmg rolls etc. 

Ellers har GS nada å si i spillet egentlig.. Jeg løper med masse utstyr som har GS fra 400-450 da jeg per nå ikke har fått noe bedre rolls på items som dropper. 

 

Dessverre har man med Gs fått effekten det hadde i WOW. Folk fokuserer kun på hvor høy GS du har og ikke at du faktisk kan spillet.

Lenke til kommentar

De fleste bruker vel chatterbox pga buffen man får når man har det "holstered".

 

Pro tip: 

Ha en avsagd hagle som "offhand", skyt den tom (og la den være tom) bytt til den og raskt tilbake til hovedvåpenet ditt etter et drap for å trigge effekten fra chatterbox.

Dette funker veldig bra om du har en LMG eller noe annet med mye kuler og lang lade tid.

 

Funker dette? Du snakker om å trigge "Blabbermouth" ikke sant? Den trigger når du dreper en mob og reloader innen rimelig tid. Du sier altså at den trigger hvis du swapper til en tom dobbel sawed-off og tilbake til hovedvåpenet ditt, uten å drepe noen? Sitter på jobb så jeg får ikke testet dette akkurat nå.

 

Sikker på at du ikke tenker på auto-refill talentet?

Lenke til kommentar

Funker dette? Du snakker om å trigge "Blabbermouth" ikke sant? Den trigger når du dreper en mob og reloader innen rimelig tid. Du sier altså at den trigger hvis du swapper til en tom dobbel sawed-off og tilbake til hovedvåpenet ditt, uten å drepe noen? Sitter på jobb så jeg får ikke testet dette akkurat nå.

 

Sikker på at du ikke tenker på auto-refill talentet?

Er snakk om å trigge "Blabbermouth" ja.

Du må ha et drap (som nevnt i posten min) før man får effekten etter en reload, men å drepe en rød mob tar jo to sekunder så går jo fort å få i gang.

Lenke til kommentar

Er snakk om å trigge "Blabbermouth" ja.

Du må ha et drap (som nevnt i posten min) før man får effekten etter en reload, men å drepe en rød mob tar jo to sekunder så går jo fort å få i gang.

Ah. Klarte altså ikke å få med meg ordet "drap"...

Da gir hele protip'et ditt mer mening for meg. Ikke aktuelt for meg siden jeg bruker AR, men skal ha det i bakhodet!

Lenke til kommentar

Ah. Klarte altså ikke å få med meg ordet "drap"...

Da gir hele protip'et ditt mer mening for meg. Ikke aktuelt for meg siden jeg bruker AR, men skal ha det i bakhodet!

 

Om du har +20 kuler magasinet kan det være verdt det, men mest matnyttig for LMG da man kan få et bar boosts per magasin om man treffer riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nok et dumt spørsmål, jeg var så lur som unlocka sidearm perk på special våpentre på tier2, nå sitter jeg med en D50 med 250GS, er det mulig og oppgradere den videre?

Min ble 300GS når jeg speccet for den, nå har jeg respecca ut av den.

Antar det er bare å specce inn i den på nytt for å få et oppdatert våpen. 

Lenke til kommentar

Kommet et lite stykke på vei, nettopp fått tak i chatterbox. Blir veldig mye frem og tilbake med builds men nå bruker jobber jeg mot en AR build. Har ca 600-700k DPS på shooting range, så langt i fra noe syk build men I startfasen enda. Har egentlig bare nå satt sammen ulike gear deler med mye rifle damage, mer crit chance og damage. Prøve å få den litt mer perfekt over tid :p

Lenke til kommentar

Mange varianter å gå for, men jeg har gjort det enkelt for meg selv. "Berserker" på chestpiecen. Den krever kun røde attributter og man kan således kun gå for attributter som gir høyere dps. Sleng på en "Ranger" på våpenet ditt og Chatterbox som back-up så har du et oppsett som funker greit nok. Så kan man heller bygge mot et enda bedre build etter hvert.

 

D50'en som man får gjennom spesialisering kan IKKE brukes til å crafte Liberty! Ta derfor vare på alle D50 du finner siden du aldri vet når du kan få bruk for den igjen. (Jeg har 3 i cache'n)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kom meg til WT5 i går og har en GS på 451, men får ikke gear over 450 etter det, noen som har noen tips?
Kvitta meg med så godt som alt av gear og våpen(riktignok ikke mods) med lavere GS, men det så ikke ut til å hjelpe. 

 

Har ikke tenkt noe særlig på builds enda, enn så lenge har det bare vært å ta høyest mulig GS for å gå kjappest mulig igjennom WT'ene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Går litt seigere til 500 enn det gikk til 450. Finner mye loot som er 1-10 lvls under din egen gearscore, men det dukket stadig opp oppgraderinger uansett. bare i lavere tempo enn tidligere. 

 

I lvl up crates får du nesten alltid upgrades.

Ah, så det henger direkte sammen med endringen om at man får gear med lavere GS etter 500GS.

Så endringen gjelder mao. for hele WT5 (450-500) og ikke bare på 500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...