Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (20 minutter siden):

Fikk melding om at det var mulig å kjøre New Years Light Show 23:50, men jeg får den ikke opp i lista. Dukker den ikke opp før da, kanskje?

Kan bli store inntekter til staten dersom politiet kl 23:50+ i natt kontrollerer alle gate-parkerte Teslaer når eierne etter ørten øl, vin, cognac etc skal ut for å teste light show i bilen.

Endret av trikola
Lenke til kommentar
bshagen skrev (2 minutter siden):

@Snowleopard Ere sant? Greide de ikke å mekke til tidssonen lokalt til hver enkelt bil? 
 

Da vil jeg ikke se spoilers i allefall, jeg får ta det imorra kveld :) 

Vet ikke, det var et tips. Kanskje bilen eller appen din står på feil tidssone?

Ville jo forvente at de "naila den", men bedre om man fikk lastet den ned tidligere så det ikke stopper på kø i nettet, men ikke vil la seg spille før klokka er der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (47 minutter siden):

App og bil er i Norge tidsmessig (men Sverige når jeg bruker Browser av en eller annen grunn). Men den er nok tilgjengelig imorra ja, bare ble bittelitt skuffa :) 

Det er noen små særheter i blant. Når jeg sjekker kampoppsett på vg-live på den innebydge nettleseren så får jeg tider oppgitt for california-tid. Bare rart.. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er jo kjempemerkelig, undres om bilen har flere tider. Kanskje det er BIOS-tid du ser på VG-Live? Virker da ut som bilen registrer forskjellige tider i UI vs systemtid.
 

Det må være en grunn til at de har gjort det slik. Kanksje det er en slags «phone home» greie, at det er lettere å sette bilene i kø til oppdateringer, siden de ikke blir rullet ut likt?

Lenke til kommentar
22 hours ago, Complexity said:

Får nok stoffinteriør som Highland. Det hjelper vistnok veldig mye på veistøy. 

Spent på hvordan de skal løse det med de nye subwooferne. De er jo montert i "hattehylla" på Highland men Y har jo ikke det. Mulig Y kommer med den gamle subben da.

Y har jo allerede to subwoofere montert i bakluka

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...