Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jotun skrev (2 timer siden):

Litt samme her. Kanskje litt mer fornøyd da eg kun egentlig er misfornøyd med støy og at Ap ikke er bedre enn den er.

Men irriterer meg at man ikke kan eie en Tesla uten at man er fanboy og at man automatisk skal ilegges meninger man ikke har. Samt at enhver kommentar rundt en annen bil skal kontres med noe negativt om Tesla.

Er det noen bilmerker man kan kjøpe der man ikke risikerer å bli stemplet som fan av merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trestein skrev (18 minutter siden):

Er det noen bilmerker man kan kjøpe der man ikke risikerer å bli stemplet som fan av merket?

Samtlige som finnes, inkludert Tesla.

Det er holdningene til folk som gjør de til fan av merket.

Skrevet
Hansien skrev (1 minutt siden):

Samtlige som finnes, inkludert Tesla.

Det er holdningene til folk som gjør de til fan av merket.

Og ikke handlinger som å kjøpe dem?

Skrevet

Har M3 blitt billigere?

Sjekket forskjell på M3 og MY nå og AWD LR med vinterdekk så koster MY 120 000 mer nå. Mener å huske at forskjellen ikke var på mer enn rundt 50 000 når jeg sjekket for noen måneder siden.

Skrevet
ProphetSe7en skrev (13 minutter siden):

Har M3 blitt billigere?

Sjekket forskjell på M3 og MY nå og AWD LR med vinterdekk så koster MY 120 000 mer nå. Mener å huske at forskjellen ikke var på mer enn rundt 50 000 når jeg sjekket for noen måneder siden.

De baker vel inn momsen for beløpet mellom 300K og 500K nå, regner jeg med. Det utgjør 50K alene. Ingen av de bilene som rekker å leveres ut før etter nyttår, om du bestiller nå.

Så må det nevnes at Non-LR er bytter ut med "billig-Teslaen, som også er noen K billigere enn den versjonen de erstattet. Altså de med stoffseter, mindre/ingen midtkonsoll og ikke glasstak man får sett gjennom (klees igjen)...

Skrevet

Men jeg sammenligner AWD LR på M3 og MY. Kan ikke huske at jeg har sett at prisforskjellen var så stor tidligere, men siden Y ligger på samme pris så har husker jeg feil eller så har M3 gått ned i pris 

Skrevet

Må vel tåle å møte på noen som er glad i bilen sin i en merkespesifikk tråd.

Fikk holiday updaten i dag, hadde håpet at grok skulle være med her til lands, men det var den ikke gitt 

IMG_4364.jpeg

IMG_4365.png

IMG_4366.png

IMG_4367.png

IMG_4368.png

IMG_4369.png

• Liker 3
Skrevet
Jotun skrev (14 timer siden):

Litt samme her. Kanskje litt mer fornøyd da eg kun egentlig er misfornøyd med støy og at Ap ikke er bedre enn den er.

Men irriterer meg at man ikke kan eie en Tesla uten at man er fanboy og at man automatisk skal ilegges meninger man ikke har. Samt at enhver kommentar rundt en annen bil skal kontres med noe negativt om Tesla.

100% enig!

• Liker 1
Skrevet
Jotun skrev (2 minutter siden):

Litt kjedelig update...

Gjelder vel de fleste updates.

Jotun skrev (2 minutter siden):

Masse fjas....

Hører med til årstiden. :xmas:

• Liker 1
Skrevet
snusogloff skrev (19 minutter siden):

Litt varsel når du går fra mobilen er i allefall en liten quality of life-oppgradering

Enig, den er ganske fin. Slipper en å handle også finne ut at en har glemt betalingsløsningen sin i kassen. Ikke at det skjer ofte dog. 

Er også litt spent på ISS simulator jeg da! Skal bli kult å prøve :)

Skrevet
58 minutes ago, Jotun said:

Litt kjedelig update... Masse fjas....

Ja, mest fjas egentlig. 

Jeg hadde håpet skikkelig på Grok, siden jeg skal kjøre alene 2000km + i jula, hadde vært alright å ha noen å snakke med.

Er det slik at det ikke er lansert i Norge, eller er det jeg som har for gammel bil (2023)? Jeg har Ryzen prosessor

Skrevet
bzzlink skrev (1 minutt siden):

Ja, mest fjas egentlig. 

Jeg hadde håpet skikkelig på Grok, siden jeg skal kjøre alene 2000km + i jula, hadde vært alright å ha noen å snakke med.

Er det slik at det ikke er lansert i Norge, eller er det jeg som har for gammel bil (2023)? Jeg har Ryzen prosessor

Ikke i Norge. Dog usikker på om den krever noe spesielt hardware når den tid kommer. 

Skrevet (endret)
2 hours ago, Jotun said:

Litt kjedelig update... Masse fjas....

Virker som Matrix lys buggen som var i forrige update er fikset nå da, så gledes til å kjøre med automatiske langlys igjen 😅

Ellers er det vel ikke mye å hente for oss med veteranbiler. Intel prosessoren klarer vel ikke grafikken til den nye julenissen, og ikke er det trådløs lader så får vel ikke den featurn heller.

Kjekt med oppdatert Spotify app da. Den bruker jeg ved hver kjøretur så.

Endret av Complexity
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...