Gå til innhold

Hatgrupper blokkerer Teslas ladestasjoner


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, tenker du det samme om handikapplassene? "Nærmeste plass, ingen bruker den jo så det er fint"

Treffende. Mange, mange ganger har jeg sett Model X stående på handicapplass, fullstendig uten omtanke for andre.

Noen mennesker er dessverre sånn, de tenker meg, meg, meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Treffende. Mange, mange ganger har jeg sett Model X stående på handicapplass, fullstendig uten omtanke for andre.

Noen mennesker er dessverre sånn, de tenker meg, meg, meg.

Meg bekjent er det ikke ulovlig at en Model X står på en handicapplass så lenge han har handicapbevis i frontruten :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Meg bekjent er det ikke ulovlig at en Model X står på en handicapplass så lenge han har handicapbevis i frontruten :)

Det finnes nok begge deler der, tror ikke teslaeiere er bedre eller verre en andre personer, har selv sett tesla med full oppegående personer i parkere på handikapplass uten lapp i frontruten, men har sett andre type biler parkert der også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meg bekjent er det ikke ulovlig at en Model X står på en handicapplass så lenge han har handicapbevis i frontruten :)

Ingen av de jeg har sett har hatt lapp for handicap. Hadde de hatt det ville det selvsagt ikke vært noe å skrive om.

Kanskje eieren har et handicap inne i hodet sitt, hva vet vel jeg. Som alltid er det noen få som skal ødelegge ryktet til en hel gruppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså i en stat i usa er det tre pickup førere som har blokkert en ladestasjon.

 

 

And every picture I’ve seen of this SC has these same three pickups involved. It’s like they sit around drinking beer and deciding what to do the next day. “Hey Earl, wanna roll down to that Tesla place and annoy some libtards?”

Virkelig ikke en stor sak dette :)

Ender jo opp med å bli en stor sak når media griper tak i det og de får ufortjent oppmerksomhet. Da blir det fort andre som hiver seg på og gjør det samme så er snøballen i gang.

 

Media som får ta skylden da når det ender opp med knytteneveslag og skyting fordi det har blusset opp og blir en større sak en det fortjener.

Lenke til kommentar

Tipper det er hobbyen til ett par aktive hativister som går igjen på Tesla trådene her inne;)

Haha, det var noe av det første jeg tenkte også... "Hvis diskusjon.no hadde vært ute i det virkelige liv" :D

 

Det skorter ikke på anti-Tesla-engasjementet i det minste!

 

 

 

Du mener som på bildet over hvor 5-6 Teslaer blokkerer bensinpumpene?

Nå var det strengt tatt du som mente det var greit å parkere på plasser som er ment for eller reservert for andre, så bildet er egentlig irrelevant.

 

 

 

Med tanke på hvor toxic enkelte Tesla-fanboys kan være, så kan jeg forstå at det lett trigger hatet i enkelte bilentusiaster, kanskje spesielt "muh truck" guttene i Ameriken.

Hvis Tesla-fanboys er toxic så er det en reaksjon på det irrasjonelle hatet mot Tesla. Før dette irrasjonelle hatet var de bare vanlige fanboys, men så kom de hatefulle haterne, og da kan det godt hende de nevnte Tesla-fanboys ble litt toxic som svar på det ja.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...