Gå til innhold

Audi med ny konsept-bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ikke specen til dagens Tesla Model S en gang og kommer ikke før om tre år. Kommer den uten varmeseter og parkeringssensorer foran som dagens audier?

 

Tipper VAG kommer til å slite mot neste generasjon Model S som er ute da. Tesla er jo lastet med utstyr som ikke finnes som ekstrautstyr hos gammeldagse Audi i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når ikke specen til dagens Tesla Model S en gang og kommer ikke før om tre år. Kommer den uten varmeseter og parkeringssensorer foran som dagens audier?

 

Tipper VAG kommer til å slite mot neste generasjon Model S som er ute da. Tesla er jo lastet med utstyr som ikke finnes som ekstrautstyr hos gammeldagse Audi i dag.

 

Hvilket utstyr er det du henviser til?

Lenke til kommentar

Lekker bil. Noe annet enn gørr kjedelige Tesla ja.

 

Etter å ha Eid  e-golf, leaf2 og en Model X, må jeg si at Teslaen er alt annet enn kjedelig.

 

Egolf er penest av "vanlige biler"  Men modelX begynner å varme hjertet mitt mer og mer.  Dessuten er den ikke bundet i vanlige biltradisjoner, det ser du på leaf og golf hvor de har beholdt så mye som mulig fra vanlige biler.

Lenke til kommentar

Etter å ha Eid e-golf, leaf2 og en Model X, må jeg si at Teslaen er alt annet enn kjedelig.

 

Egolf er penest av "vanlige biler" Men modelX begynner å varme hjertet mitt mer og mer. Dessuten er den ikke bundet i vanlige biltradisjoner, det ser du på leaf og golf hvor de har beholdt så mye som mulig fra vanlige biler.

Utseendemessig er Tesla i mine øyne gørr kjedelige. Er så mange av dem i trafikk-bildet nå at de ikke vekker oppsikt i det hele tatt lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Etter å ha Eid e-golf, leaf2 og en Model X, må jeg si at Teslaen er alt annet enn kjedelig.

 

Egolf er penest av "vanlige biler" Men modelX begynner å varme hjertet mitt mer og mer. Dessuten er den ikke bundet i vanlige biltradisjoner, det ser du på leaf og golf hvor de har beholdt så mye som mulig fra vanlige biler.

Utseendemessig er Tesla i mine øyne gørr kjedelige. Er så mange av dem i trafikk-bildet nå at de ikke vekker oppsikt i det hele tatt lengre.

Det kommer ikke denne Audien til å gjøre heller. Men, det er jo relativt få Audier der ute som gjør det allerede nå. Med mindre de koster 3 mill+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...