Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på Black Friday og Cyber Monday tidligere år fordi jeg lurer på om det er verdt bryderiet å vente.

Spørs om det blir noe bedre avslag enn det som allerede finnes. Føler det er ofte syke summer å spare hele tiden men jeg vet ikke. Du får sjekke litt på prisjakt.no og finne deg noen og se om de har vært noe billig før :)

Lenke til kommentar

Hva var det nå igjen, det som jeg gjennom året har tenkt at kunne være lurt å se etter og kjøpe på BF..? ??

 

Blir vel same procedure as last year, stresse gjennom alt av tråder, lister og nettbutikker for å se om det dukker opp ting jeg kan svi av noen kroner på. Har fremdeles ‘kjekt å ha og så er det jo BF’ liggende uåpnet fra tidligere år . Lærer vel en dag ?

Lenke til kommentar

Usikker, men det er vel "ofte" opp mot halv pris på xxl osv uansett på 3Dmøller :)

 

Spørs hva før-prisen er da ..

 

Jeg har undersøkt både prisene og utvalget hos XXL, men er ikke videre imponert.

 

EDIT: Jeg var litt uklar i første innlegget. Nedsatte priser er ikke nok, det må være kuppris.  :)

Endret av nightowl
Lenke til kommentar

Synes Black Friday i fjor var elendig. Har vel ikke så store forhåpninger om at det blir bedre i år. Skulle gjerne sett iPhone Xs eller Xr på tilbud. Men da er det vel bare 100 kr i avslag.

 

Høres usannsynlig ut at så nye modeller skulle bli satt ned noe nevneverdig i pris. Det er veldig lite fortjeneste på Apple-produkter generelt sett så butikkene har lite å gå på før de selger med tap. 

 

Men jeg vil tippe at vi får se iPhone X på tilbud, fortsatt en god del butikker som har denne på lager. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...