Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjoråret var rett og slett for dårlig. Bransjen gjør seg selv en bjørnetjeneste med alle tilbudene og folk mister interessen. Kjøpte meg en 65" Oled, men det var rimeligere å kjøpe under DNB/Power sitt mastercard tilbud enn under Black Friday UKA! Herregud det var så teit. Black FRIDAY hele uka.... Hvor skal det ende? Black Friday, hele November!

Endret av Ghetto Johns
Lenke til kommentar

Ja, hater Black-week fenomenet. En solid utvanning, men de klarer liksom å gjemme et og annet godt tilbud inni der likevel, så du blir nødt til å følge litt med.

 

Ble ett kjøp på singles-day i går, da komplettfritid hadde fri frakt på kjøp over 100, så da ble det 2 victorinox-kokkekniver til 590 kr! 1 pleier å koste ca 500. Fristet også med et gtx 1080ti til 6500, men noen her mente akkurat den produsentens kort var skikkelig dårlig, så da avstod jeg fra det.

Lenke til kommentar

Stuff jeg skal se etter gode priser på på Black Friday:

 

Diverse:

 

Laptop:

 

Komponenter:

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Er ganske moderat ønskeliste her i år, driver å pusser opp, så jeg håper på gode prisser på SG spotter, varmefolie etc.

En nest Hello hadde også vært fint, men krever jo ny trafo.

Kommer roborock støvsugeren med god pris så slår jeg til.

Epson lanserte nylig nye prosjektorer som har blitt priset opp i skyene. TW7400 og 9400, men ser ikke ut som de rekker å komme i butikkene til black friday, for håpe på januarsalget på de

Ellers håper jeg å gjøre meg ferdig med julegave handel til unge, dama og familien.

Lenke til kommentar

Gah...skjer som jeg fryktet...Butikker tjuvstarter nå til og med black week...

 

@henrikrox - gidd du lage en oversikt og redigere inn i førstepost.

 

Komplett starter med noe black week salg natt til lørdag (17. nov 00:00).

 

Ja det kom også e-post fra avshop i dag om at de har startet "black november".

 

Er vel et forsøk på å lokke ut pengene før de forsvinner til andre butikker på 23.

Lenke til kommentar

Håper på:

  1. Beyerdynamic DT 1770 Pro
  2. SSD over 1TB

utenom dette så tviler jeg på at jeg får bedre tilbud enn jeg har fått i det siste anyway. Kjøpte jakke fra dressmann veil pris på 1300 til 200 kroner siden dette skulle ut av lagret. Fikk også taki Corsair Gaming K70 RGB Rapidfire til 800.- siden dette også er utgående modell. Black Friday i Norge har skuffet stort på de mindre og mer populære produktene, enn så lenge. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...