G Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Får fortsatt eposter fra AliExpress. Dette skal visst være de seneste bestselgerne: SHEIN Brown Folk Lantern Sleeve Patchwork Mixed Media Waffle Round Neck Long Sleeve Tee 2018 Autumn Casual Women Tshirt TopUS $13.0040%[5]1 Year Baby Girl Dress Princess Girls Tutu Dress Tolldler Kids Clothes Baby Baptism 1st First Birthday Outfits vestido de bebesUS $5.5835%[6]SHEIN Black And White Elegant Color Block Round Neck Long Sleeve Natural Waist Dress 2018 Autumn Casual Fashion Women DressesUS $15.0040%[7]Winter 2018 kids clothes new style Toddler Kids Baby Letter Boys Girls Hoodie Outfits Clothes Romper Jumpsuit Set for baby QC3US $3.7837%[8]LXINAYON Gel Nail Polish Gel Varnish Semi Permanant Soak Off Gelpolish Nail Art Design Manicure LED UV Gel Nails Polish LacqueUS $1.9960%[9]Pettigirl New Red Autumn Girl Clothing Set Christmas Dress+PP Pants Ruffled Lace Girls Suits Boutique Kid Outfits 1-8 yearsUS $40.7949% Litt snålt at det var ingenting hardware, tekniske duppeditter å se. Finnes nok de også, men rart fokus var mest på klær og annet. Har vel også med vilje unngått Life.no, da det finnes nok utenlandske rimelige leverandører av vitaminpiller.. Ser de fortsatt reklamerer med liknende rabattspenn 20 - 70 % (tipper mest varer er på 20 % jeg, gidder ikke saumfare det) Norwegian.no tilbyr noen usle cashpoints: Lær et språk på 3 måneder og tjen 100 CashPoints================================================I samarbeid med WordDive tilbyr vi deg nå muligheten til å friske oppeller utvide dine språkkunnskaper!â Tre måneders omfattende språkkurs for 259 krâ Lær engelsk, spansk, tysk og mange andre språkâ Fra begynnernivå til avansertâ Bruk med datamaskin eller mobilappLanseringstilbud: 100 CashPoints ved bestilling i perioden 25.-30.11(ordinært 50 CashPoints). https://en.wikipedia.org/wiki/WordDive Aner ingenting om kvaliteter omkring språkkurset, har aldri tatt det selv: https://www.worddive.com/no/norwegian? Endret 26. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Siden jeg ønsker å lære meg spansk så kikka jeg litt på nett om worddive, og det virker egentlig bare som en dårligere versjon av Duolingo, som de attpåtil tar seg betalt for. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Tviler på at det er så veldig omfattende for 259 kroner Lenke til kommentar
G Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Takker, takker for feedback. Da står en gjerne over det. Er vel spansk som er mest aktuellt. Kan jo være praktisk når Spania er en av nordmenns feriefavoritter. Reiser der av og til selv. Endret 25. november 2018 av G Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Fikk ordren min på Asus Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC kansellert fra Komplett. Leverandøren kunne ikke skaffe varen :-( Noen andre som har opplevd det samme? Til opplysning så bestilte jeg vel varen i 00:30 tida på black friday. Det var jo saftige 38% rabatt på denne når jeg bestilte Endret 25. november 2018 av Mazeking Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Blir det overhodet noen CyberMonday her i landet? Vi har jo vanna ut hele black friday til å å være både black week og black weekend, så er litt spent på om det overhodet kommer noen supertilbud klokka 00.01 i natt..... 2 Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Fikk ordren min på Asus Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC kansellert fra Komplett. Leverandøren kunne ikke skaffe varen :-( Noen andre som har opplevd det samme? Til opplysning så bestilte jeg vel varen i 00:30 tida på black friday. Det var jo saftige 38% rabatt på denne når jeg bestilte Jepp. Akkurat det samme hente med meg. La inn bestilling noen minutter etter kortet kom på salg, men fikk akkurat samme melding som deg. Surt! Meget bra tilbud har jeg skjønt. De har samme kort til 4990 hos Netonnet. Har sendt mail til Komplett om jeg kan bestille der, og få kompensert de 1000,- Så får jeg se hva dem sier. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 cyber-monday er over før det har begynt jo! eller, banner kanskje fra ifjor? 2 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Godt spørsmål det det. Komplett har jo "Black Friday priser på Sonos fra 23-26". Dvs at de nok bare kaller det for Black Week også i morra og dropper hele Cyber monday begrepet? Godt spørsmål det det. Komplett har jo "Black Friday priser på Sonos fra 23-26". Dvs at de nok bare kaller det for Black Week også i morra og dropper hele Cyber monday begrepet? Får vel følge med her. Komplett lå jo ikke på førstesiden her.... https://prisguiden.no/tilbud/cyber-monday#butikker Jepp. Akkurat det samme hente med meg. La inn bestilling noen minutter etter kortet kom på salg, men fikk akkurat samme melding som deg. Surt! Meget bra tilbud har jeg skjønt. De har samme kort til 4990 hos Netonnet. Har sendt mail til Komplett om jeg kan bestille der, og få kompensert de 1000,- Så får jeg se hva dem sier. Gjelder ikke prisgarantien på varer man har kjøpt? Her har jo Komplett kanseleret ordren, men verdt å prøve jeg Endret 26. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Gruer meg til neste år. Kanskje vi får "black week" og "cyber week" 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Haha U1ven. iHerb.com har bra tilbud denne helgen. Tenker å kjøpe litt vitaminer. Endret 25. november 2018 av Lami Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Mange kjører BF tilbud (frem til midnatt) så er vel derfor det er så skrent med Cyber-Monday ennå. Prisjakt "braker vel løs" på 12-slaget Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Gjelder ikke prisgarantien på varer man har kjøpt? Her har jo Komplett kanseleret ordren, men verdt å prøve jeg De kan ikke kansellere uten videre da de har rett på varen, men de må klage først, noe mange ikke gjør og da slipper butikkene unna Viss leverandør ikke kan levere bestilt vare så skal de levere noe tilsvarende Endret 25. november 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) De kan ikke kansellere uten videre da de har rett på varen, men de må klage først, noe mange ikke gjør og da slipper butikkene unna Viss leverandør ikke kan levere bestilt vare så skal de levere noe tilsvarende Burde jeg bare bestille et helt likt kort hos Netonnet, eller kjøpe et nytt nå? Er redd andre kort i samme prisklasse, som går ut i kveld, blir tatt bort fra salg. Har noen erfaring med å få Komplett til å innfri å betale differansen når dem kansellerer ordre? Endret 25. november 2018 av Dominator X Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Personlig har jeg bedt om den samme rabatten på en annen tilsvarende vare hos Komplett. Får se hvordan det går... Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Personlig har jeg bedt om den samme rabatten på en annen tilsvarende vare hos Komplett. Får se hvordan det går... Så må vi ikke glemme at vi gikk også glipp av 3 spill som fulgte med kjøp av dette kortet. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kombiskap/RCB53421NW/aeg-kombiskap-rcb53421nw Er dette bra kjøp? Jeg hadde gått for dette. https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kombiskap/RB28HSR2DWW/samsung-kombiskap-rb28hsr2dww-178-cm Vi har en litt nyere modell (3030) men er veldig fornøyde. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Jeg hadde gått for dette. https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kombiskap/RB28HSR2DWW/samsung-kombiskap-rb28hsr2dww-178-cm Vi har en litt nyere modell (3030) men er veldig fornøyde. Styr unna dette om du har åpen kjøkkenløsning, dette skapet bråker slik Samsung sine skap ofte gjør. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) er over før det har begynt jo! eller, banner kanskje fra ifjor? Banneradressen er "www.komplett.no/marketingmedia/30520/kno_cybermonday_q417_camphdxl.png", så hvis "Q417" betyr det opplagte "fjerde kvartal 2017", så tenker jeg du har rett mht. fjorårets banner. Endret 25. november 2018 av PaladinNO Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 25. november 2018 Rapporter Del Skrevet 25. november 2018 Eksempel på BF-tilbud man kan ryke på om man stoler blindt på rabattene, og ikke følger med. Var nesten halve prisen forrige måned av BF-tilbudet. https://prisguiden.no/produkt/creative-sound-blasterx-senz3d-293117 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå