Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Får fortsatt eposter fra AliExpress. Dette skal visst være de seneste bestselgerne:

 

 

SHEIN Brown Folk Lantern Sleeve Patchwork Mixed Media Waffle Round Neck Long Sleeve Tee 2018 Autumn Casual Women Tshirt Top

US $13.00

40%

[5]

1 Year Baby Girl Dress Princess Girls Tutu Dress Tolldler Kids Clothes Baby Baptism 1st First Birthday Outfits vestido de bebes

US $5.58

35%

[6]

SHEIN Black And White Elegant Color Block Round Neck Long Sleeve Natural Waist Dress 2018 Autumn Casual Fashion Women Dresses

US $15.00

40%

[7]

Winter 2018 kids clothes new style Toddler Kids Baby Letter Boys Girls Hoodie Outfits Clothes Romper Jumpsuit Set for baby QC3

US $3.78

37%

[8]

LXINAYON Gel Nail Polish Gel Varnish Semi Permanant Soak Off Gelpolish Nail Art Design Manicure LED UV Gel Nails Polish Lacque

US $1.99

60%

[9]

Pettigirl New Red Autumn Girl Clothing Set Christmas Dress+PP Pants Ruffled Lace Girls Suits Boutique Kid Outfits 1-8 years

US $40.79

49%

 

 

Litt snålt at det var ingenting hardware, tekniske duppeditter å se. Finnes nok de også, men rart fokus var mest på klær og annet.



Har vel også med vilje unngått Life.no, da det finnes nok utenlandske rimelige leverandører av vitaminpiller..

Ser de fortsatt reklamerer med liknende rabattspenn 20 - 70 % (tipper mest varer er på 20 % jeg, gidder ikke saumfare det)

 

 

Norwegian.no tilbyr noen usle cashpoints:

 

Lær et språk på 3 måneder og tjen 100 CashPoints
================================================

I samarbeid med WordDive tilbyr vi deg nå muligheten til å friske opp
eller utvide dine språkkunnskaper!

â Tre måneders omfattende språkkurs for 259 kr
â Lær engelsk, spansk, tysk og mange andre språk
â Fra begynnernivå til avansert
â Bruk med datamaskin eller mobilapp

Lanseringstilbud: 100 CashPoints ved bestilling i perioden 25.-30.11
(ordinært 50 CashPoints).

 

https://en.wikipedia.org/wiki/WordDive

 

Aner ingenting om kvaliteter omkring språkkurset, har aldri tatt det selv:

https://www.worddive.com/no/norwegian?



Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ordren min på  Asus Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC kansellert fra Komplett. Leverandøren kunne ikke skaffe varen :-( 

Noen andre som har opplevd det samme? 

 

Til opplysning så bestilte jeg vel varen i 00:30 tida på black friday. Det var jo saftige 38% rabatt på denne når jeg bestilte

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Fikk ordren min på  Asus Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC kansellert fra Komplett. Leverandøren kunne ikke skaffe varen :-( 

Noen andre som har opplevd det samme? 

 

Til opplysning så bestilte jeg vel varen i 00:30 tida på black friday. Det var jo saftige 38% rabatt på denne når jeg bestilte

Jepp. Akkurat det samme hente med meg. La inn bestilling noen minutter etter kortet kom på salg, men fikk akkurat samme melding som deg. Surt! Meget bra tilbud har jeg skjønt. De har samme kort til 4990 hos Netonnet. Har sendt mail til Komplett om jeg kan bestille der, og få kompensert de 1000,-  Så får jeg se hva dem sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt spørsmål det det. Komplett har jo "Black Friday priser på Sonos fra 23-26". Dvs at de nok bare kaller det for Black Week også i morra og dropper hele Cyber monday begrepet?



Godt spørsmål det det. Komplett har jo "Black Friday priser på Sonos fra 23-26". Dvs at de nok bare kaller det for Black Week også i morra og dropper hele Cyber monday begrepet?

Får vel følge med her. Komplett lå jo ikke på førstesiden her....

 

https://prisguiden.no/tilbud/cyber-monday#butikker



Jepp. Akkurat det samme hente med meg. La inn bestilling noen minutter etter kortet kom på salg, men fikk akkurat samme melding som deg. Surt! Meget bra tilbud har jeg skjønt. De har samme kort til 4990 hos Netonnet. Har sendt mail til Komplett om jeg kan bestille der, og få kompensert de 1000,-  Så får jeg se hva dem sier.

 

Gjelder ikke prisgarantien på varer man har kjøpt? Her har jo Komplett kanseleret ordren, men verdt å prøve jeg



Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Gjelder ikke prisgarantien på varer man har kjøpt? Her har jo Komplett kanseleret ordren, men verdt å prøve jeg

De kan ikke kansellere uten videre da de har rett på varen, men de må klage først, noe mange ikke gjør og da slipper butikkene unna

Viss leverandør ikke kan levere bestilt vare så skal de levere noe tilsvarende

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

De kan ikke kansellere uten videre da de har rett på varen, men de må klage først, noe mange ikke gjør og da slipper butikkene unna

Viss leverandør ikke kan levere bestilt vare så skal de levere noe tilsvarende

Burde jeg bare bestille et helt likt kort hos Netonnet, eller kjøpe et nytt nå? Er redd andre kort i samme prisklasse, som går ut i kveld, blir tatt bort fra salg. Har noen erfaring med å få Komplett til å innfri å betale differansen når dem kansellerer ordre?

Endret av Dominator X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...