Mannen med ljåen Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai 🇺🇦 Ukrainsk borsch med rømme 🇺🇦 "Nytt" BEKO kjøleskap på kjøkkenet, usikker på om det er permanent eller midlertidig. Det er i hvert fall mye større og mer moderne enn den gamle greia. Får sette i kontakten om noen timer. Gleder meg til å trygt kunne ha kjølevarer igjen. 3
Mannen med ljåen Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Pølser i tortilla. 😻 Spiser ut av den gamle fryseren, mens jeg venter på at den nye blir kald. 1
Mannen med ljåen Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) Prøvde denne Grandiosaen i dag. 😻 Har to andre Grandiser i den nye fryseren, som endelig har oppnådd driftstemperatur. Endret 28. mai av Mannen med ljåen 2 1
Dragavon Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai I dag hadde eg en slik, med kokt gulrot til. Mye bedre enn Grandiosa og like enkelt 😇 3 2
Dragavon Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai I dag blir det kalkunfilet, med pommes frites og brokkoli 😋 3 2
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Salatdisken på Rema 😻 Tom for kylling. Ble skinke. Litt nedtur, men kompenserte med kikerter. 3
Duriello Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Chilli con carne, ikke ett sjakktrekk å servere det på årets, sålangt, varmeste dag. Serverte med basmatiris og frøloff. 😋 2
Mannen med ljåen Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Blås i den pizzaen, den degraderes til lunsj. Kjørte nettopp til en afrikansk restaurant, og kjøpte en grillrett som takeaway. Spiste den i friluft. Sitat Wakanda Combi Box Combi Jollof + Fried Rice + Chicken + Plantain + Salad + House Sauce Ble biffkjøtt, ikke kylling. Hit skal jeg tilbake. 😻😻😻 Bilde fra restauranten: Kanskje kan jeg bruke denne inspirasjonen til å lage noen av rettene selv. 4
Mannen med ljåen Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Deilig kebab, som anbefalt av en kollega. Nytes utendørs på en benk etter tur på stranden. 1 1
xRun Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai To sneier av en Black Garlic ytrefilet fra frysern med min egen kryddersaus og pommes frites. 1 2
Duriello Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Indrefilet av svin stekt langsomt i stekepanne sammen med masse rødløk. Fløtegratinerte poteter som tilbehør. 2 2
Maskinfører Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Salvesen. skrev (På 28.5.2026 den 19.16): Nyter finværet med grillings og gode råvarer Kotelett? 😀 1
Mannen med ljåen Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni (endret) Laks og pommes frites. Men pommes frites'en er gule voksbønner fra importbutikken, ikke poteter https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQE8KcXxOhi-zX6EKEHzU-Vum3k5u8X0KsnJA&s Endret 1. juni av Mannen med ljåen 3
Dragavon Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Dagens middag var persetorsk med eplesaus på kafeen på det lokale Thon-senteret 😋 1 1
Simen1 Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Jøss, der lærte jeg et nytt ord. Persetorsk. Her blir det grillet marinert indrefilet av svin med sursøt saus og ris til. De hadde tilbud på kjøttet til 129 kr/kg og resten fant jeg i skapet. Været ga klar beskjed om at det måtte bli grillmat i dag. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå