Mannen med ljåen Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai (endret) Må ta fra nødlageret i dag pga. dato. September 2025. Den er nok best som en chili med matzo. Endret 14. mai av Mannen med ljåen 3
Simen1 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai (endret) https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/kremet-pastasalat-med-kylling/ Jeg tok utgangspunkt i denne og lagde min egen variant med kapers, paprika, minus spinat, minus frisk chili og bytte til cache nøtter. Kjempegodt! Endret 15. mai av Simen1 3 2
Mannen med ljåen Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Thai-inspirert laksegryte med laksefilet, red curry paste, fløte, kokosmelk, edamame-bønner, amerikansk blanding og sopp. 😻🐟 3
Duriello Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Kjøttboller i tomatsaus m/ spaghetti. Var så digg igår at jeg tar en dag til. 🤣 2
Dragavon Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Bønes biffgrill med potetstappe. Fikk lyst til å prøve ein italiensk vri på potetstappe i dag, så brukte ein klunk olivenolje i staden for smør sammen med melk, og masse hvitløk og urtekrydder i. Det blei godt det 😋 1 4
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 15:58 Skrevet lørdag kl 15:58 (endret) Falafel med hummus tahini 😻 Hjemmelaget, med utgangspunkt i et jordansk ferdigprodukt som skal blandes med vann og svelle før steking. Deigen minner om ertestuing, og er jo teknisk sett det, av kikerter. Formes med et medfølgende verktøy til skiver, som stekes i noen minutter i stekepanne i olje. Spoiler Endret lørdag kl 19:45 av Mannen med ljåen 1 1
Duriello Skrevet lørdag kl 16:41 Skrevet lørdag kl 16:41 (endret) Var en snartur i sverige, ble en slik med salat og hvitløksbrød. (Bedre med storfekjøtt, men god til micro-lasagne å være) Edit* Dersom jeg ikke er innom i morgen, så ønsker jeg dere alle gratulerer med dagen. 👍 Spekemat med eggerøre osv i morgen. Kanskje grille litt pølser om været tillater det. Endret lørdag kl 16:46 av Duriello 2
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 13:32 Skrevet søndag kl 13:32 (endret) Dessert med norske farger. Blanding av krem og kvarg med jordbær og blåbær. 😻 Endret søndag kl 13:33 av Mannen med ljåen 1 1
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 16:39 Skrevet mandag kl 16:39 I dag: pølser som var ment for gårsdagen, da det ble hamburger i stedet. 😻 2
Mannen med ljåen Skrevet i går, 14:02 Skrevet i går, 14:02 I dag har jeg brukt opp noe gammel Jarlsberg og salami, og laget meg en pizza med skinke. 😻
Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kebab med kål pga. tom for crispisalat. 😻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå