Duriello Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Maskinfører skrev (17 timer siden): Noen her som har smakt surstrømming? 😻 Jepp. Det ble med den ene gangen. 👍🙂 1 1
Maskinfører Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Duriello skrev (4 minutter siden): Jepp. Det ble med den ene gangen. 👍🙂 Det er helt jævlig lukt 🤢😀 1
Duriello Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det er helt jævlig lukt 🤢😀 Det eneste som er verre en lukten, er smaken. 👍😵💫 Tenkte jeg skulle kjøpe en del bokser for å shippe til Ukraina slik at de kunne kaste dem på russerne. 👍😅 *Sikkert brudd på Geneve konvensjonen. Endret 18. juni av Duriello 1 1
Maskinfører Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Duriello skrev (1 minutt siden): Det eneste som er verre en lukten, er smaken. 👍😵💫 Tenkte jeg skulle kjøpe en del bokser for å shippe til Ukraina slik at de kunne kaste dem på russerne. 👍😅 Både smaker og lukter jævelig 🤢 ja det hadde vært no eller servert det 😀 1
Duriello Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) Maskinfører skrev (10 minutter siden): Både smaker og lukter jævelig 🤢 ja det hadde vært no eller servert det 😀 Servert det? Tja.. Bygd katapult å slengt boksene oppi skyttergravene deres. 👍😄 (Noe ala det mongolerne gjorde med pestbefengte lik i beleiringen av Feodosia/Caffa🫣) Endret 18. juni av Duriello 1
Maskinfører Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Duriello skrev (2 minutter siden): Servert det? Tja.. Bygd katapult å slengt boksene oppi skyttergravene deres. 👍😄 (Noe ala det mongolerne gjorde med pestbefengte lik i beleiringen av Kaffa🫣) Servert det ja 😀 når de åpner boksen så rømmer de til hver sin kant 😀 den historien om mongolerne hakke jeg hørt? Den må du fortelle 🙂
Duriello Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) Maskinfører skrev (4 minutter siden): Servert det ja 😀 når de åpner boksen så rømmer de til hver sin kant 😀 den historien om mongolerne hakke jeg hørt? Den må du fortelle 🙂 Bedre at boksene knekkes åpne av nedslag slik at trykket i boksen sprer det overalt. 👍😄 Kan godt fortelle om det, men ikke her. 👍 Dagens middag var fiskegrateng m/potet og stekt bacon. Endret 18. juni av Duriello 1
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni https://www.meremat.no/produkter/nyhet-kikert-og-kyllingsuppe-med-tomat-spinat-og-linser-2 Marokkansk kyllingsuppe. 😻 1
Gouldfan Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) Hadde en nydelig helstekt kylling middag idag marinert med alt fra Sprite brus med sukker og urter og krydder, med ris Champion fløtesaus, steke kraft og jasminris og salat med ananas. Det er midtsommer idag som egentlig er større enn vår 17 mai i Norge ca like viktig i Sverige som jul, jeg kjøpte lite alkohol i Systembolaget og da minte hun på at det var midtsommer. Men jeg handlet der jeg skulle ha i Norge 😊 Fordi dere har bedre akevitt og cognac. Kjøpte en Sixpack Bare øl også på Rema 1000 som tilogmed øl-kongen kjempetorsken skryter av. Billig men veldig god pils. Akevitten jeg kjøpte var Arvesølvet som kostet litt over 400 nok og Larsen Xo som jeg liker og det er ikke rart siden Larsen gikk i lære hos Prunier cognac som er en annen favoritt her.. Jeg er veldig fornøyd med dagen og mest fornøyd at jeg ikke ble full. Bare et glass cava to små ipa øl og en halvliter pils og et glass rødvin og en akevitt til Ølen. Endret 19. juni av Gouldfan 1
Vokteren Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni I dag ble det marinert lammefilet på grillen sammen med ovnsbakte poteter/tomater. Selvfølgelig sammen med en god rødvin. Sommermat …… 1 1
DukeNukem3d Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Mannen med ljåen skrev (På 6.6.2026 den 20.54): Min indre katt ville ha cheezburger. Min indre ninjaskilpadde ville ha pizza. Kompromiss: Ganske god. 😻 Den er i ovnen her nå, følte jeg måtte teste til kampen. 😁 1
Jalla21 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Gouldfan skrev (23 minutter siden): Hadde en nydelig helstekt kylling middag idag marinert med alt fra Sprite brus med sukker og urter og krydder, med ris Champion fløtesaus, steke kraft og jasminris og salat med ananas. Det er midtsommer idag som egentlig er større enn vår 17 mai i Norge ca like viktig i Sverige som jul, jeg kjøpte lite alkohol i Systembolaget og da minte hun på at det var midtsommer. Egentlig skulle du ha hatt følgende meny på midtsommer i Sverige - Sild, nypoteter, hardkokte egg, rømme med gressløk og Wasa Sport+
Jalla21 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni DukeNukem3d skrev (9 minutter siden): Den er i ovnen her nå, følte jeg måtte teste til kampen. 😁 Den ser god ut. og du får komme med et terningkast når du har spist. 1
DukeNukem3d Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jalla21 skrev (15 minutter siden): Den ser god ut. og du får komme med et terningkast når du har spist. Terningkast 3-4. Likte det søtlige i burgerdressingen og rødløken, men dem var sparsommelige med kjøttet og osten imo. Men det glir nå ned. Pizza og brus + VM fotball blir nå brukbart uansett 😁 1
Gouldfan Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jalla21 skrev (1 time siden): Egentlig skulle du ha hatt følgende meny på midtsommer i Sverige - Sild, nypoteter, hardkokte egg, rømme med gressløk og Wasa Sport+ Hadde reker til forrett med Aioli og baguetter med smör. Har nypoteter men hadde mest lyst på ris.. Antar jeg er norsk. 1
Mannen med ljåen Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) Ristet proteinbrød med meierismør og torskerogn. Rogna går ut på dato i dag, så nå kan jeg ikke utsette det lengre. Det er tysk torskerogn, ikke russisk kaviar. Endret 20. juni av Mannen med ljåen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå