Jarmo Skrevet torsdag kl 15:56 Skrevet torsdag kl 15:56 Krig og fred skrev (1 time siden): Akkurat hva jeg hadde i dag. Fløtegratinerte poteter ved siden. Litt remulade til utgjør prikken på i-en. 1 1
Populært innlegg Gouldfan Skrevet torsdag kl 16:00 Populært innlegg Skrevet torsdag kl 16:00 (endret) Idag blir det norsk hvalbiff... Med Kantarell fløtesaus stekt på en stor skive smør, med salt kvernet pepper litt økologisk kajennepepper og en spiseskje hel grønn pepper. Kjempeenkel saus, til det bakte poteter med smør og havsalt, stekt brunet løkskiver og kokte gulrøtter. Edit her er min egen oppskrift lagde Grønn pepper kantarell fløtesaus... Endret torsdag kl 16:39 av Gouldfan 4 6
Mannen med ljåen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Med pastaskruer og pizzasaus. Ikke mye forskjell på pastasaus og pizzasaus i dette tilfellet. 4 3
Simen1 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Hjemmelaget hamburger med pommes fritz og stekte mozarella-stenger mildt chilikrydret. Hamburger med valgfritt tilbehør satt fram på bordet. Valgfri drikke fra kjøkkenet. Vann til meg. 4 3
Iterion Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Fårikål rester fra i går. Har cravet fårikål lenge nå så det smakte helt fantastisk..kjøpte og kokte 2kg ferskt fårikålkjøtt så hadde nok mat til i dag også 😁 2 5
Karltorbj Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Iterion skrev (6 minutter siden): Fårikål rester fra i går. Har cravet fårikål lenge nå så det smakte helt fantastisk..kjøpte og kokte 2kg ferskt fårikålkjøtt så hadde nok mat til i dag også 😁 Den er best dagen etter, naar den er oppvarmet, sier de som har greie paa det. 😊 1 1 2
Dan-Levi Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Røkt svineknoke med kål, ikke noe annet tilbehør! 2 5
Duriello Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Krig og fred skrev (På 25.9.2025 den 16.41): Akkurat hva jeg hadde i dag. Fløtegratinerte poteter ved siden. Testet Coop sin utgave av disse idag, positivt overrasket. 👌 (liker findus sine og) 2 1
Simen1 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) @DukeNukem3d Herlig å se en pakke med "Torsk" i stor skrifttype på forsiden. Det er jammen noe annet enn Findus sin "Fisk" fordi de vil skjule at det er noen rare kina-fiskeslag som vi ikke en gang har noe norsk navn på eller klarer å uttale. Fisket i stillehavet, bearbeidet i Kina under tvilsomme forhold, sendt verden rundt. Findus er en skam mot norsk mattradisjon. Til og med gamle "Kapteinens fylte rødspette" heter nå bare "Kapteinens fylte.." (støvler?) Spoiler Før: Nå: Legg merke til teksten i det blå hjørnet og at de forsøker å tie i hjel at innholdet er forandret. Rødspette er byttet ut med et hemmelig fiskeslag. Du må ha lupe og Enigma-maskin for å knekke koden på baksiden av pakken for å finne ut hva det egentlig er. Forsvarstalen "bærekraftig fisket" skal liksom komme kritikerne i forkjøpet. Sausen har mistet både ost, broccoli og gulrot. Pakken har krympet fra 300 til 250 gram (-17%) og kjenner jeg de rett så har vel også prisen økt. Mannen på pakken skal illustrere en stolt erfaren norsk sjarkskipper - veldig fjernt fra de kineserne som jobber på tråler for å hale opp disse findusene.. Og denne propagandaen kjøper folk? Endret 1 time siden av Simen1 3
Mannen med ljåen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Nå fikk jeg lyst på lasagne med hest... 2
oOF Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Findus' fiskeprodukter smaker jo omtrent ingenting stort sett. 1 1
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Simen1 skrev (12 timer siden): Til og med gamle "Kapteinens fylte rødspette" heter nå bare "Kapteinens fylte.." (støvler?) hahaha 😂 1 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (13 minutter siden): Fårikål er fortært som lunch. Nammm! Det er namnam da 😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå