frohmage Skrevet i går, 11:30 Skrevet i går, 11:30 Jeg synes dette er det beste hvitløksbrødet, men det er ikke billigst. Her har vi funnet det på Meny og Coop Extra. 1 1
Karltorbj Skrevet i går, 12:34 Skrevet i går, 12:34 frohmage skrev (57 minutter siden): Jeg synes dette er det beste hvitløksbrødet, men det er ikke billigst. Her har vi funnet det på Meny og Coop Extra. Det hadde sikkert smakt godt til spinatsuppen min. Hadde en kvast med brokkoli, som hylskreik oppi, bacon, egg og speltbroed i fra serien "bakerens utvalgte" fra Kiwi. Smakte veldig godt, ikke siste gang, anbefales paa det varmeste. 3 3
frohmage Skrevet i går, 12:56 Skrevet i går, 12:56 Karltorbj skrev (20 minutter siden): Det hadde sikkert smakt godt til spinatsuppen min. Hadde en kvast med brokkoli, som hylskreik oppi, bacon, egg og speltbroed i fra serien "bakerens utvalgte" fra Kiwi. Høres kjempegodt ut, men hvor har du fått tak i den skrikende brokkolien? 1
Karltorbj Skrevet i går, 13:01 Skrevet i går, 13:01 (endret) frohmage skrev (7 minutter siden): Høres kjempegodt ut, men hvor har du fått tak i den skrikende brokkolien? Kjoepte den paa Kiwi, der begynner de aa skrike, naar det er rett foer de begynner aa faa sorte flekker paa toppen. 😁 Det var egentlig den, som dro igang hele retten. Saann er det, det lage seg te, for grinaren. Endret i går, 13:06 av Karltorbj 3
Mannen med ljåen Skrevet i går, 19:27 Skrevet i går, 19:27 Brisk knekkebrød med salami, mascarpone og isbergssalat. Isbergssalaten holder maskapone unna barten. 1 1
Kone Skrevet i går, 19:29 Skrevet i går, 19:29 (endret) frohmage skrev (7 timer siden): Jeg synes dette er det beste hvitløksbrødet, men det er ikke billigst. Her har vi funnet det på Meny og Coop Extra. Ja, denne er vanvittig god. Rema1000 har den også mener jeg. Endret i går, 19:29 av Kone 1 1
xRun Skrevet i går, 19:40 Skrevet i går, 19:40 Folkets Sticks, svin med tacokrydder. Kommer i 3-pack, stekte 2 med en liten dash ris, litt grillsaus og biffkrydder til. Snadder. Startet på første av 2 pakker forrige uke, er 2 sticks igjen nå til en annen dag. Spoiler 4
iGlenn Skrevet i går, 20:00 Skrevet i går, 20:00 8 hours ago, frohmage said: Jeg synes dette er det beste hvitløksbrødet, men det er ikke billigst. Her har vi funnet det på Meny og Coop Extra. Støttes! Helt sjef det brødet der! Funnet det på Rema 1000 og Eurospar her i området. Angående hvitløksbaguetter syns jeg Hatting sine er elendige. Syns de billige typ Rema sin lavpris og First Price har mer hvirløkssmør og smaker bedre, med der sagt, det brødet slår alt. 1
:utakt Skrevet i går, 20:20 Skrevet i går, 20:20 Nå fikk jeg lyst på hvitløksbaguette! Vi hadde ovnsbakt ørret, ris og salat i dag. Minsten lagde middag. Det er litt luksus når barna blir store nok til å lage middagen! 4
kittycat Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden ble en del nanbrød gårsdagens middag, indisk. så i dag blir det nanbrød med baligryte 4
Karltorbj Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ostesnitzel med erterstuing, tyttebaer, poteter og saus, igjen. 😃 Blandet en peppersaus og en kjoettkakesaus (Toro) saa naa har jeg saus, til et par middager til. 😊 1 2
Salvesen. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Glemte helt gårsdagens amerikanske gryte ala @Duriello! Var godt med pasta i men det blir en skikkelig karbo bombe, iallefall med hvitløksbaguette til😂 Nå står ett stykke ytrefilet å putrer i sousviden og venter på kvelds, oppdaterer(kanskje) senere med bilde 😅 1 4
xRun Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hjemmelaget dobbeltdekker cheeseburger med 1stk 180g "big juicy one" fra Kiwi. Én slik karbonade blir delt opp og presset i 2 tynne flate runde stykker, agurkmix og litt kuttet sylteagurk under, og kuttet sylteagurk + 1 lag cheddar + en dæsj Heinz mellom, og øverst er det litt krydder, cheddar i kryss og stekt løk under topplokket smurt med grillsaus. Litt sparsom med saus etc. så det ikke blir sølete. Bruker Chicago burgerbuns med sesamfrø, stekt på bordgrill med over og undervarme, og til slutt lett varmpresset i samme bordgrill ferdig montert. Er så godt at det klør i ørene. En sånn blir litt for mye for meg i ett måltid så kutter i to og tar halve i dag og varmer resten i morgen. Da står den opp-ned på en serviett i lukket boks i kjøleskapet til da, og varmes opp forsiktig. 2 3
Salvesen. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Salvesen. skrev (2 timer siden): Glemte helt gårsdagens amerikanske gryte ala @Duriello! Var godt med pasta i men det blir en skikkelig karbo bombe, iallefall med hvitløksbaguette til😂 Nå står ett stykke ytrefilet å putrer i sousviden og venter på kvelds, oppdaterer(kanskje) senere med bilde 😅 Ytrefileten fra pampas ble ekstremt god etter 8ish timer på kok. Ekstra god siden jeg fant den i dato disken på 50% 1 4
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (På 9.9.2025 den 12.48): Kok litt pasta og sleng oppi mot slutten av koketid. 😉😁 På Sykehuset i Vestfold så får du gryte som kan brukes som pastasaus 😀 1
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): På Sykehuset i Vestfold så får du gryte som kan brukes som pastasaus 😀 Digg. 😁 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå