Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg når jo opp om jeg endrer stilling på hendene, men da må jeg strekke fingeren opp i en unaturlig possisjon som gjør at det er kjappere å bare låse opp med kode eller face/iris når den virker. Håndflaten min er litt større en Noten når jeg legger den i hånden. Vil tro at det er normal størrelse. Du ser det sikkert når du får din :p

 

De burde seriøst jobbet med noe som fungerte der så man slipper å tenke på dette med låsing lenger. Trodde den tid var forbi, men den gang ei :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg når jo opp om jeg endrer stilling på hendene, men da må jeg strekke fingeren opp i en unaturlig possisjon som gjør at det er kjappere å bare låse opp med kode eller face/iris når den virker. Håndflaten min er litt større en Noten når jeg legger den i hånden. Vil tro at det er normal størrelse. Du ser det sikkert når du får din :p

 

De burde seriøst jobbet med noe som fungerte der så man slipper å tenke på dette med låsing lenger. Trodde den tid var forbi, men den gang ei :D

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med hvor lang tid telenor bruker på å sende ut vare fra nettbutikken? Er en kompis som er utålmodig som vil bestillte fra telenor, mens jeg håper han skal velge elkjøp som får inn på mandag. Er det stor sjanse for at telenor klarer å sende ut ila morgendagen om vi bestiller ila kvelden nå? Hvis ikke blir den jo sendt på mandag uansett og det er hipp som happ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...