Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monterer du den med skjermen vinklet mot deg så bør det der være helt kurrant, men nå har nå Android mulighet til å la den låse opp med blåtann i bilen har den ikke det? Da er det jo ikke et problem egentlig om du kan bruke den funksjonen.

Jau, er til dels det jeg gjør nå, men er en timer på den greia også, så hender man må låse opp, har også brukt tasker til å sette opp at skjermen aldri timer ut når spotify appen er i fokus :)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for prisen jeg fikk den til, så hadde jeg nok avbestilt, men det er nok siste gang det blir Samsung, og siste gang det blir Telenor, dårligere håndtering av ett problem har jeg faktisk aldri sett

Siste gang indeed. Er jeg ikke fornøyd med Note9, er det strake vegen til Huawei.

Lenke til kommentar

Siste gang indeed. Er jeg ikke fornøyd med Note9, er det strake vegen til Huawei.

Forstår frustrasjonen mm ift levering og det hele veldig godt! Men, jeg har hatt flaggskipene, og Notene, oppover hele tiden - det meste fra Samsung. Jeg skifter telefonene alt for ofte, men siden telefonen er en del av min IT-relaterte hobby, så får det stå sin prøve at jeg lar meg rive med i dette sirkuset.

 

Men ok, denne Note9 jeg sitter her med nå, er det beste jeg har lagt mine klamme fingre på av telefoner noensinne!

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Min blå Note 9 512 GB fra Telenor ankom postkontoret i går ettermiddag mens jeg er bortreist ut uken pga jobb. Men da blir det ihvertfall ny mobil å leke med neste uke. :)

 

Er vel ikke umulig det blir en iPhone X Plus eller hva den nå blir hetende etter Apple sin lansering til å erstatte iPhone X'en, liker å ha en mobil i hver os-leir. Tror likevel Note 9 vil være hovedmobilen siden den tross alt har dual sim og skikkelig god lagringsplass.

 

Det jeg er skeptisk til er batteritiden over tid da alle Android-mobiler jeg har eid har vært inkonsekvente når det gjelder dette. Ene dagen er batteriet topp, neste dag får en eller flere tjenester kjøre løpsk i bakgrunnen og batteriet dør raskt før det den tredje dagen virker sånn midt på treet. Det jeg liker er at jeg kan velge å nekte alle apper å kjøre i bakgrunnen hvor jeg ikke behøver notifikasjoner i batteri-instillingene på Note 9, noe jeg håper vil gjøre batteriet mer konsekvent.

Lenke til kommentar

Blir liksom bare litt oppgitt når noen kilder sier neste uke og noen andre sier sånn neste MÅNED. Greit nok, Samsung har logistikkproblemer, men da kan de jo bare si det, synes jeg.

Snakket med Samsung direkte, de hadde merkverdig ikke hørt om noen problemer, ser også ut til at telefonene er på lager i Samsung sin nettbutikk, noe som er litt latterlig...

Lenke til kommentar

Ser ut til at det bare er Netonnet og Samsung som har 512GB på lager ut av ca 10 butikker, så virker som etterspørselen generelt er stor, men som du sier så sliter nok telenor mest, men igjen mener jeg at;

 

1; Du trenger ikke være noe geni for å se at du kommer til å selge mye av noe når du selger det 2000kr billigere enn alle andre

2; Det er noe som heter kommunikasjon, de har flere ganger på mail lovet at alle som har bestilt skal få mail eller SMS angående dette, jeg har iaf ikke hørt noe som helst utover via chat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...