Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du kjøpte uten binding så har de vel åpent kjøp på telefoner også eller er det kun hos power? Jeg kjøpte note8 i fjor og fikk returnert den etter noen dager hos dem

 

Kun Power. Er utrolig i tvil nå... Beholde 128 GB'en og vente på Mate 20 Pro? HATER busslomma på mobiler, men har vært veldig fornøyd med Huawei tidligere.

Lenke til kommentar

Ikke noe stress med busslomme. Er bare å gjøre skjermen svart der det så får den like mye stripe i toppen som note 9. Jeg foretrekker lommen så får man mer skjerm areal og klokle/info kan vises på sidene. Note9 kaster bort areal på å ikke ha lomme. Ideelt sett kunne de bare droppet hele selfie kamera for min del å gått for uten lomme, men gått helt opp hele veien. De andre sensorene kan gjemmes andre steder.

Lenke til kommentar

Ikke noe stress med busslomme. Er bare å gjøre skjermen svart der det så får den like mye stripe i toppen som note 9. Jeg foretrekker lommen så får man mer skjerm areal og klokle/info kan vises på sidene. Note9 kaster bort areal på å ikke ha lomme. Ideelt sett kunne de bare droppet hele selfie kamera for min del å gått for uten lomme, men gått helt opp hele veien. De andre sensorene kan gjemmes andre steder.

 

Prøvde One+6. Enten mister man øvre kant av bildet eller man har lomma i bildet. Nytter ikke for meg.

Lenke til kommentar

Ser dem har endret noe på dekselet som var genialt på S9+, det var altså en plastbit som delte kamera og fingeravtrykkssensor.

 

post-266150-0-62244200-1535727925_thumb.jpg

 

 

EDIT; Forøvrig utrolig deilig å ha note igjen, elsker størrelsen, elsker at den faktisk veier litt i hånda! :D

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å ha så jævla tykt deksel på? :p Blir jo gigantisk.

Nei, si det... Noen er vel vant til større utstyr enn andre ;)

 

Fra spøk til revolver, så har det vel kanskje en del med håndstørrelse å gjøre; 

 

 

post-266150-0-79250500-1535738153_thumb.jpg

 

Har forøvrig hatt tykt deksel med kickstand på mobilen siden jeg fikk min første android telefon, en Samsung Galaxy S2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...