Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får den prikken opp på alt annet jeg har prøvd, men ikke på Snap. (Altså, så fort det avspilles noe fra Snap, så er det fullskjerm, og ingen bunnmeny eller noen ting).

ååå, under snap avspilling ja. Da. Mangler jeg og den menyen.

Får jeg spør hvorfor du du vil ha menyen oppe under avspilling av film/bilder i snap?

Lenke til kommentar

Har litt delte følelser, får ikke brukt den bak når telefonen står fast i bilen, men å ha den foran blir muligens ikke noe bedre...

Faceid.... Fingeravtrykk føles gammeldags etter å ha brukt IPhone X i et år. Det er litt kjedelig at det er kun Apple som har brukene løsning på det til nå. Disse greiene som samsung har kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Jeg skrur mye bil som en hobby og bruker derfor hendene til "røft" arbeid og fingeravtrykk er ofte problematisk da. Faceid bare virker :)

 

Siden jeg fikk noten til en så ok pris så kan jeg ha den til de nye iphonen kommer ut så får jeg heller bytte om det er helt håpløst å rote med fingeravtrykk og ikke fungerende ansiktsgjenkjenning

Lenke til kommentar

Har i alle år hatt en vidunderlig app på android telefonene mine , den er selvsagt borte nå og jeg kommer ikke på navnet på den.

Dens oppgave er å samordne alle lyder slik at når du trykker opp/ned lyden på siden av telefonen så følger ringelyd, medialyd og varsler etter.

Dette er en selvfølge på Iphone, men uten den appen/funksjonen her så er det et mareritt å ha en slik telefon

Noen som kjenner til denne appen eller appene om det skulle være flere som gjør det samme???

 

Å gjennom en gammel sikkerhetsoppdatering klarte jeg få den tilbake

Smart volume het den ???

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Har i alle år hatt en vidunderlig app på android telefonene mine , den er selvsagt borte nå og jeg kommer ikke på navnet på den.

Dens oppgave er å samordne alle lyder slik at når du trykker opp/ned lyden på siden av telefonen så følger ringelyd, medialyd og varsler etter.

Dette er en selvfølge på Iphone, men uten den appen/funksjonen her så er det et mareritt å ha en slik telefon

Noen som kjenner til denne appen eller appene om det skulle være flere som gjør det samme???

Noe slikt?

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=netroken.android.persistfree

 

Personlig elsker jeg at android har separert lydene, da jeg gjerne vil ha ringelyden på, men relativt lavt, men jeg vil ha media volum høyt, og varselsvolum på medium, det at de ikke kan styres individuelt er en av mine irritasjonsmomenter med iOS.

 

 

Faceid.... Fingeravtrykk føles gammeldags etter å ha brukt IPhone X i et år. Det er litt kjedelig at det er kun Apple som har brukene løsning på det til nå. Disse greiene som samsung har kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Jeg skrur mye bil som en hobby og bruker derfor hendene til "røft" arbeid og fingeravtrykk er ofte problematisk da. Faceid bare virker :)

 

Siden jeg fikk noten til en så ok pris så kan jeg ha den til de nye iphonen kommer ut så får jeg heller bytte om det er helt håpløst å rote med fingeravtrykk og ikke fungerende ansiktsgjenkjenning

Har telefonen vinklet slik at den uansett ikke ser ansiktet mitt, så det hadde nok ikke hjulpet så mye, skal jeg ha den sånn at FaceID hadde hjulpet måtte jeg jo satt den i en posisjon hvor den blokkerer en del av utsikten ut frontruta...

 

 

 Rart at jeg ikke har fått noen telefon enda :( Jaja, får vel bare veeeentee, blir smågal,

Har ikke hørt noe som helst jeg heller, Sort Note 9 512GB

Lenke til kommentar

Noe slikt?

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=netroken.android.persistfree

 

Personlig elsker jeg at android har separert lydene, da jeg gjerne vil ha ringelyden på, men relativt lavt, men jeg vil ha media volum høyt, og varselsvolum på medium, det at de ikke kan styres individuelt er en av mine irritasjonsmomenter med iOS.

 

 

 

 

Nei den får jeg ikke til å fungere på samme måten :-(

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Den er ikke som samsung sin at man må opp med vinkel og vater for å klare en unlock altså. Om du skal se skjermen nogenlunde greit så tipper jeg den låser opp helt fint. Har brukt min i mange forskjellige bilholdere og har aldri tenkt over det som et problem.

Har prøvd faceid, så vet hvor bra det funker så lenge den ser deg at all, men har telefonen slik at den mer eller mindre ikke ser ansiktet mitt i det hele tatt, den blir stående litt slik, men vridd litt oppover;

 

post-266150-0-82016000-1535474358_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...