Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Ja da er du ihvertfall sikker på at om du mister noe så er du helt fckd :D

 

Edit

 

Noen spørsmål. Jeg bruker alltid å ha OS på engelsk både på pc og mobil, men ser at jeg får ikke Google assistant på norsk på den måten og den engelske skjønner ikke en del norske ord. Kan man lure språket på assistant over på norsk uten å endre telefon språket?

 

På Facebook/messenger appen bruker jeg å tillate kamera (på ios), men ikke mikrofon siden jeg flere ganger har fått litt for treffende annonser. Ja jeg har blitt paranoid, men er ikke dette mulig? Om jeg ikke godtar mikrofon tilgang så får jeg ikke tatt stillbilder med Face/messenger.

Endret av minim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med en rooted S3 med custom ROM i innbytte dealen tro?

Krysse av for en ikke fungerende enhet, eller kjøpe original firmware fra sammobile og få den stock igjen?

"Telefonen skal ikke være forfalsket" går root og ROM innunder her?

Jeg ville hivd inn stock ROM bare for å slippe noen konfrontasjon, men i teorien burde det gå fint uansett...

Lenke til kommentar

Batteriet våres ser likt ut så da er det vel kanskje bare bruken :D

 

På WiFi så nekter den rett og slett å bruke 5G hos meg så jeg får ikke noe fart. Dette er throughput test via Unifi appen når jeg står 0,5 meter fra AP. Den insisterer på 2,4.. Det betyr lite for min del, men det er dårlig at den ikke skifter over bedre.

post-175783-132219_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har en egen SSID som er 5GHz only, generelt er det hva som gir best resultater her iaf

 

Vil helst unngå det da macbook/ipad/jobb iphone switcher fint i mellom 5/2.4Ghz. Det er ikke noe problem egentlig siden 2.4 har bra fart den også, men switchingen til samsung er totalt ubrukelig. Kan stå 1meter fra AP og den foretrekker 2.4Ghz  :nei:

Lenke til kommentar

Etter at android fikk ny sms tjeneste"meldinger" har jeg gjennom 2 android telefoner opplevnd følgende problem

 

1. På Huawei Mate RS var det ikke mulig i selve medlingsappen som nå brukes til å bytte sms tone - Men det kan du heldigvis på Note 9, altså muligheten er der, MEN det funker selvsagt ikke :-(

Det som da skjer er at VARSELYDER under lyd og vibrering styrer alt

 

Det som da er sykt irriterende er at alle varlser telefonen lager gir meg tanken om at jeg motar en SMS.

Altså bluetooth kopler til bilen, SMS varsel, tv2 sport kommer med et varsel, selvsagt SMS varsel osv.....

Slik var det ikke før. Da slo jeg av den irriterende varsellyden under lyd og vibrering og styrte sms/mail lydene som jeg ville under appenes egne innstillinger.....

Snakka meg om å gjøre det vanskelig :-(

 

Har lastet ned en SMS app som heter EXTRA , da fungerer det heldigvis ?

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...