Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det telefonen selv kaller for "1d7t", som jeg regner med er et døgn og 7 timer(?), med relativt aktivt bruk av nett, Spotify andre streamingstjenester med både headset og Gear IconX på blåtann, + mye annet - stod den i dag tidlig på 58% gjenværende batteri.

 

Veldig bra! Og erfaringsvis vil den bli bedre ettersom den "lærer" seg mitt bruksmønster samt batteriet får "kalibrert" seg litt mer.

 

Må innrømmet at jeg er blitt forelsket i mitt nye leketøy ...  :tease:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra telenor den 9. Men har ikke hørt noe derfra....

.. Og så spørs det hvor mange de (telenor) egentlig hadde inne og hvor mange som bestilte de første dagene. Jeg bestilte 12. og håper jeg er med i første pulje, hvis det da finnes en sånn ?

Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med Telenor nå.

 

Fikk prate med de som faktisk leverer ut telefonene.

 

Han kunne informere om at de er tom for Note 9 nå, men de skal forhåpentligvis få inn igjen nå på fredag den 31.

 

Jeg bestilte med en gang det var mulig, men har ikke fått noen enda og han kunne ikke bekrefte om hvor jeg var med tanke på liste osv.

Han kunne heller ikke bekrefte om de fikk inn nok telefoner ( nå kommende fredag) til å sende ut til alle som hadde bestilt når oppgitt levering var fra den 24.

 

Så sitter igjen med en dårlig følelse, Telenor er en stor aktør og at de igjen ikke har bestilt inn nok telefoner sånn at de kan tilfredsstille de kundene som bestilte "først" er skuffende.

 

Når de videre ikke kan bekrefte når man skal få til sendt produktet er det vel litt flaut for å si det mildt..  

 

Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet eller kjøpe en annen plass.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte Note 9, 128GB, Blå hos min lokale Power butikk. Sist fredag skjønte jeg at den lokale butikken ikke fikk mobil så da fikk jeg ordnet det slik at jeg kunne plukke opp min mobil hos en annen Power butikk som lå nesten 10 mil borte. Jeg sjekket først hvilke butikker som hadde mobilen i butikk via power.no. Men siden jeg allikevel skulle kjøre forbi en av disse butikkene på fredag kveld så benyttet jeg meg av muligheten. 10 minutter før stengetid ankom jeg butikken og fikk utlevert min nye mobil. At Samsung / butikker ikke klarer å informere kundene om leveransen er neppe noe kundene kommer til å glemme. Selv vil jeg nok tenke meg om et par ganger ekstra når jeg skal kjøpe meg ny mobil om noen år. Kundelojaliteten til Samsung er nå kraftig svekket for min del. Kineserne puster Samsung i nakken.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med Telenor nå.

 

Fikk prate med de som faktisk leverer ut telefonene.

 

Han kunne informere om at de er tom for Note 9 nå, men de skal forhåpentligvis få inn igjen nå på fredag den 31.

 

Jeg bestilte med en gang det var mulig, men har ikke fått noen enda og han kunne ikke bekrefte om hvor jeg var med tanke på liste osv.

Han kunne heller ikke bekrefte om de fikk inn nok telefoner ( nå kommende fredag) til å sende ut til alle som hadde bestilt når oppgitt levering var fra den 24.

 

Så sitter igjen med en dårlig følelse, Telenor er en stor aktør og at de igjen ikke har bestilt inn nok telefoner sånn at de kan tilfredsstille de kundene som bestilte "først" er skuffende.

 

Når de videre ikke kan bekrefte når man skal få til sendt produktet er det vel litt flaut for å si det mildt..  

 

Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet eller kjøpe en annen plass.

Har en grei mistanke om at det rett og slett er en råtten stretegi ute å går hvor de har ventet med å si ifra slik at man ikke hadde mulighet til å få med seg tilbud andre steder, slik som mastercard tilbudet hos power... Utrolig kjipt at de skal holde på slik, enda kjipere at de drøyer det så lenge som de gjør med å svare oss som kunder...

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte Note 9, 128GB, Blå hos min lokale Power butikk. Sist fredag skjønte jeg at den lokale butikken ikke fikk mobil så da fikk jeg ordnet det slik at jeg kunne plukke opp min mobil hos en annen Power butikk som lå nesten 10 mil borte. Jeg sjekket først hvilke butikker som hadde mobilen i butikk via power.no. Men siden jeg allikevel skulle kjøre forbi en av disse butikkene på fredag kveld så benyttet jeg meg av muligheten. 10 minutter før stengetid ankom jeg butikken og fikk utlevert min nye mobil. At Samsung / butikker ikke klarer å informere kundene om leveransen er neppe noe kundene kommer til å glemme. Selv vil jeg nok tenke meg om et par ganger ekstra når jeg skal kjøpe meg ny mobil om noen år. Kundelojaliteten til Samsung er nå kraftig svekket for min del. Kineserne puster Samsung i nakken.

Samsung har fått for vane å pisse på kundene sine, bare å se hva de gjorde med Dual-SIM + MicroSD hacken som var mulig på S9+, hadde egentlig tenkt å kjøpe kinamobil denne gangen, men endte opp med å få Note 9 så billig at det måtte bli den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...