Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Oppdatering!

 

Sjekket mail nå (lå i spam mappen obs obs)

 

Fått leveringsbekreftelse ang mobilen!

 

Så da krysser jeg fingrene for at den er hos meg innen uken..

 

Dette dreier seg om Note 9, blå, 512. Fra Telenor.

 

Dette blir jo veldig merkelig når jeg tidligere i dag kontaktet Telenor, og fikk snakkes med de som har oversikten og sender ut mobilene. De kunne ikke gi meg noen form for oppdatering eller bekreftelse på noe. De viste heller ikke om jeg ville få mobilen ved neste levering.  (kan jo hende de bumpet meg opp på listen eller noe, siden jeg fikk kontakt med de, men kunne/ ville ikke si noe)

 

Så plutselig får jeg leveringsbekreftelsen på mail?!?!

 

Ja ja blir fornøyd om den kommer nå da!

 

OBS, sjekk spam mailen folkens. Den kom der av en eller annen grunn hos meg!? Og ja det er fra Telenor, ikke noe lureri:-) Men så klart dette må dere sjekke selv, sånn at dere ikke går på en smell..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering!

 

Sjekket mail nå (lå i spam mappen obs obs)

 

Fått leveringsbekreftelse ang mobilen!

 

Så da krysser jeg fingrene for at den er hos meg innen uken..

 

Dette dreier seg om Note 9, blå, 512. Fra Telenor.

 

Dette blir jo veldig merkelig når jeg tidligere i dag kontaktet Telenor, og fikk snakkes med de som har oversikten og sender ut mobilene. De kunne ikke gi meg noen form for oppdatering eller bekreftelse på noe. De viste heller ikke om jeg ville få mobilen ved neste levering. (kan jo hende de bumpet meg opp på listen eller noe, siden jeg fikk kontakt med de, men kunne/ ville ikke si noe)

 

Så plutselig får jeg leveringsbekreftelsen på mail?!?!

 

Ja ja blir fornøyd om den kommer nå da!

 

OBS, sjekk spam mailen folkens. Den kom der av en eller annen grunn hos meg!? Og ja det er fra Telenor, ikke noe lureri:-) Men så klart dette må dere sjekke selv, sånn at dere ikke går på en smell..

Og hvilken dag bestilte du? D. 9.? Endret av tvw69
Lenke til kommentar

En kamerat av meg har prøvd å jakte etter en 512 GB i Bergen siden fredag men ikke funnet en enda. Har ringt de ulike Telenorbutikkene flere ganger uten hell så langt, enkelte av den har lokal venteliste. Teliabutikkene hadde ingenting på lager heller så tilgangen på 512 GB-varianten virker ikke være spesielt god enda.

Lenke til kommentar

Ok, fungere fint her. Kan skru av/på meny linja her....

 

Jeg får den prikken opp på alt annet jeg har prøvd, men ikke på Snap. (Altså, så fort det avspilles noe fra Snap, så er det fullskjerm, og ingen bunnmeny eller noen ting).

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...