Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Den står iallefall på lista over "g-sync compatible" Som en av de få utvalgte skjermene med freesync :) Den må klare visse krav for å komme med der.

 

Ellers så skal jeg ikkje ha denne skjermen, men synes den er spennende. Som hovedskjerm, så kommer jeg ikkje til å bytte ut Ultrawide med det første.

Samme her, Ultrawide is life. Det er som skapt for to-øyde individer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny driver Version 419.67  og litt bevegelse på SLI fortsatt:

Application SLI Profiles
Added or updated the following SLI profiles:
• Anthem
• Apex Legends
• Assetto Corsa Competizione - AFR enabled for Turing GPUs
• Battlefleet Gothic: Armada 2 - AFR enabled for Turing GPUs
• Far Cry New Dawn
• Life is strange Season 2 - AFR enabled for Turing GPUs
• NBA 2K19 - AFR enabled for Turing GPUs
• Space Hulk Tactics - AFR enabled for Turing GP

Sli er ikkje dødt enda :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet min nye monitor :O

 

https://www.lg.com/us/monitors/lg-38GL950G-B-gaming-monitor

 

LG 38GL950G-B
COMING SOON - 38" Class 21:9 UltraGear™ QHD+ Nano IPS LED Gaming Monitor w/ NVIDIA G-SYNC (38" Diagonal)

Key Features
37.5” Curved UltraWide® QHD+ (3840 x 1600) Nano IPS Display
144Hz (OverClock 175Hz)
NVIDIA G-SYNC Compatible
Sphere Lighting 2.0
3-Side Virtually Borderless Design
Tilt and Height Adjustable

 

Kanskje til nøds denne 49" eren som er en nice gaming monitor, men tviler på at jeg kjøper monitor uten god sync implementasjon nå:

https://displaysolutions.samsung.com/monitor/detail/1421/C49RG90

Samsung C49RG90
49" QLED Gaming Monitor with Dual QHD for the ultimate gaming experience

Immersive gaming experience with Dual QHD Curved screen
Seamless multi-tasking with 32:9 Super Ultra-Wide screen
More realistic colors with QLED and HDR1000

 

 

Samt at 5120x1440 er 1.2mil piklser mer å drive enn 3840x1600. Men det frister litt med en 49" Super Ultrawide. Men det blir nok LGen, eller hmm.

 

EDIT

Wait, kanskje det blir 49ern likevel :O

This model will also ship with FreeSync 2 compatibility which was designed for HDR gaming, but G-Sync compatibility remains unconfirmed at this time. The monitor’s functional range is also unspecified, but 120Hz can accommodate LFC or Low Framerate Compensation for massive frame drops.

https://www.monitornerds.com/samsung-c49rg90-review/

 

 

Og 2stk 2080Ti?

 

EDIT2

Oooh yah...

14 995,-

Ikke på lager. 44 stk. forventes sendingsklare 25.apr.2019 (usikker dato)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

15 995,-
LG 32" LED UltraFine 32UL950-W 3840x2160 Nano IPS, 5ms, 13000:1, HDR10, HDMI/DP/Thunderbolt 3

 

Visstnok "bare" FreeSync og ikke FreeSync 2...ikke at jeg helt vet forskjellen, men litt rart at de ikke har dyttet inn det nyeste.

 

Edit: og bare 60Hz :(

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar

Lurer nesten på om dere ikke har krav til kvalitet på bildet?

 

Greit nok at latency og innsynsvinkel er bra, men 1000:1 i kontrast er jo grusomt dårlig.

Sortnivået vil jo lyse som en lommelykt. Det hadde tatt bort all innlevelse for min del.

 

Å spille feks Metro hvor alle mørke områder er lysegrå kan vel ikke kalles en god opplevelse?

 

Sist skjermbytte gikk jeg fra 1700:1 i kontrast til 2800:1 (Samsung Quantum Dot 34" 100Hz) og forskjellen var sinnsyk.

Nå er sortnivået på høyde med en god mobilskjerm, og Delta E er på 0.6. Kunne aldri gått tilbake til under 2000:1 hvertfall :)

Endret av IceBlitz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer nesten på om dere ikke har krav til kvalitet på bildet?

 

Greit nok at latency og innsynsvinkel er bra, men 1000:1 i kontrast er jo grusomt dårlig.

Sortnivået vil jo lyse som en lommelykt. Det hadde tatt bort all innlevelse for min del.

 

Å spille feks Metro hvor alle mørke områder er lysegrå kan vel ikke kalles en god opplevelse?

 

Sist skjermbytte gikk jeg fra 1700:1 i kontrast til 2800:1 (Samsung Quantum Dot 34" 100Hz) og forskjellen var sinnsyk.

Nå er sortnivået på høyde med en god mobilskjerm, og Delta E er på 0.6. Kunne aldri gått tilbake til under 2000:1 hvertfall :)

Selv ikkje asus pg27uq gir full nok pakke til 25k. Så det blir jo alltid noen plusser og minuser. Jeg hadde f.eks aldri kjøpt 60hz skjerm nå, uansett hvor bra sortnivå og farger det hadde vært ;)

 

LG uw 950f gleder jeg meg til å teste.

Lenke til kommentar

Lurer nesten på om dere ikke har krav til kvalitet på bildet?

 

Greit nok at latency og innsynsvinkel er bra, men 1000:1 i kontrast er jo grusomt dårlig.

Sortnivået vil jo lyse som en lommelykt. Det hadde tatt bort all innlevelse for min del.

 

Å spille feks Metro hvor alle mørke områder er lysegrå kan vel ikke kalles en god opplevelse?

 

Sist skjermbytte gikk jeg fra 1700:1 i kontrast til 2800:1 (Samsung Quantum Dot 34" 100Hz) og forskjellen var sinnsyk.

Nå er sortnivået på høyde med en god mobilskjerm, og Delta E er på 0.6. Kunne aldri gått tilbake til under 2000:1 hvertfall :)

 

Samsungen jeg linket til har 3000:1. Bør da være bra nok? ;)

Samsung C49RG90 Specifications

Screen Size: 49 Inches

Resolution:5120 x 1440 QHD

Aspect Ratio: 32:9

Panel Technology: Vertical Alignment(VA)

Refresh Rate:120Hz

Response Time:4 ms

Contrast Ratio: 3000:1 (Static)

Brightness: 600 cd/m²(1000 cd/m² Peak)

Stand: Height–Yes

Stand: Tilt – Yes

Stand: Swivel–Yes

VESA Compatibility: Yes (100 x 100)

Connectivity: DisplayPort 1.4 x 2,HDMI0 x 1, USB 3.0 x 5, 3.5mm Jack

Dimension (W x H x D): 47.22” x 20.59” x 77”

Weight: 32.19 lbs

 

Litt  usikker på hva den er på LGen med Gsync da lite detaljer er kjent/bekreftet ennå. Det ryktes at den har 1000:1

The monitor uses a 37.5” UltraWide Nano IPS panel, with 3840 x 1600 resolution, 1000:1 static contrast and 350

 

Men LG selv sier at panelets spec ikke er klare/spikret ennå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...