Gå til innhold

RYKTE: Dette kan være LG G7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G6 var veldig interessant for meg. Pen design, god størrelse og kurante specs. Men at de valgte å lage en egen Europa-versjon uten trådløs lading og skikkelig lydprosessor, når USA-versjonen fikk nettopp dette, er uforståelig. Derfor ble det ingen G6 på undertegnede. Kanskje kan de rydde opp i dette nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

G6 var veldig interessant for meg. Pen design, god størrelse og kurante specs. Men at de valgte å lage en egen Europa-versjon uten trådløs lading og skikkelig lydprosessor, når USA-versjonen fikk nettopp dette, er uforståelig. Derfor ble det ingen G6 på undertegnede. Kanskje kan de rydde opp i dette nå?

 

Var det ikke sånn at kun Korea (Asia) versjonen fikk bedre DAC, imens USA-versjonen fikk trådløs lading..? Uansett kjipt at Europa-versjonen ikke fikk noen av delene ja....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

LG G6 er uansett en bra telefon. Trådløs lading klarer jeg meg fint uten, og lyden er bra nok uten superDAC. Faktisk en av de bedre telefonene jeg har opplevd i det siste.

 

Jeg tror derimot at G7 kan bli en dyr affære.

Lenke til kommentar

Seriøst slutt med dette skjerm leppene off, hva mener dere di skal gjøre da tek sensorer må være en plass, og iPhone x var ikke først ut med dette. Vær gang uansett hvilken tlf det er blir iPhone x nevnt. Største møkka tlf som er kommet ut er iPhone x spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Uff, speilblank bakside. Tar seg ikke pent ut med mine klamme fingre....

Finnes telefoner med gummiert bakside hvor fingrene setter mindre spor?

Er skikkelig lei sorte blanke baksider.

Lenke til kommentar

Seriøst slutt med dette skjerm leppene off, hva mener dere di skal gjøre da tek sensorer må være en plass, og iPhone x var ikke først ut med dette. Vær gang uansett hvilken tlf det er blir iPhone x nevnt. Største møkka tlf som er kommet ut er iPhone x spør du meg.

 

Bare å ha en ramme rundt skjermen, slik at telefonen tåler mer, og er lettere å bruke. Eller kanskje fjerne de unødvendige sensorne.

Lenke til kommentar

 

G6 var veldig interessant for meg. Pen design, god størrelse og kurante specs. Men at de valgte å lage en egen Europa-versjon uten trådløs lading og skikkelig lydprosessor, når USA-versjonen fikk nettopp dette, er uforståelig. Derfor ble det ingen G6 på undertegnede. Kanskje kan de rydde opp i dette nå?

Var det ikke sånn at kun Korea (Asia) versjonen fikk bedre DAC, imens USA-versjonen fikk trådløs lading..? Uansett kjipt at Europa-versjonen ikke fikk noen av delene ja....

 

 

Jeg kjøpte G6 Plus med dac, mer internlagring og støtte for de norske båndene, super telefon. (H870DSU for de interesserte)

Endret av Nwader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst slutt med dette skjerm leppene off, hva mener dere di skal gjøre da tek sensorer må være en plass, og iPhone x var ikke først ut med dette. Vær gang uansett hvilken tlf det er blir iPhone x nevnt. Største møkka tlf som er kommet ut er iPhone x spør du meg.

 

Dette er heldigvis din mening. Har iPhone X, å det er den beste telefonen jeg har hatt! Denne klaginga om leppa er bare tull, du glemmer denne å legger ikke merke til den etter en ukes bruk. Syntes det er rart st noen enda ikke har klart å få brukt hele fronten som skjerm slik iPhone X har gjort, alle andre med leppe har alltid et stort sort punkt/ubrukt punkt i bunnen som kunne vært skjerm. Gleder meg til neste iPhone, håper på større skjerm/ en xl utgave ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...