Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på hva jeg ønsker meg i år. I fjor kjøpte jeg meg mange ting jeg egentlig ikke tenkte å kjøpe men som samtidig har vært utrolig bra (headset, DAC, høyttalere).

 

Håper på noe tilbud på z-wave produkter i år. Fibaro fks. Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65". Lov å håpe på den til 19 000 kr?

 

evt q7f til 14999 :D

Lenke til kommentar

 

En fordel med å kjøpe på sider som Elkjøp, Lefdal og Power er jo at de har åpent kjøp til 24 januar, så uansett om du har brukt varen kan man levere den inn om man har gjort bomkjøp :)

I prinsippet kan jeg låne et 1080ti for å sjekke SLI og levere det tilbake i Januar uten grunn?

 

 

Om du aldri har gjort det er det ikke noe problem. Jeg har brukt denne ordningen mye. Har bare opplevd engang at jeg har blitt nektet grunnet "missbruk". Men virker mer som om det var en litt irritert butikksjef siden det var snakk om en TV til 50k. Kundeservice derimot var ikke enig at det var missbruk og jeg fikk levere tilbake TV'n.

 

Er du usikker så bare spør når du skal kjøpe produktet. Fortell dem at du er usikker, og er det vanskelig truer du med å gå til konkurrenten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65".

 

Ny storskjerm fra LG er på ønskelisten her også, selv om jeg gjerne skulle opp i 75". I så fall blir nok OLED utenfor rekkevidde denne gangen, men LG 75SJ955V bør fungere mer enn greit til familiens behov.

 

 

 

Får vi se noen SSDer på 500gb til rundt 1000 lappen mon tro?

 

Det står også på ønskelisten her i gården, særlig hvis det står Intel eller Samsung på boksen. Eneste er at jeg i så fall skal ha minst seks stykker, slik at jeg får 2tb dersom jeg setter dem i raid 6.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trur det kommer noe intro-tilbud på U11+, men sikkert ikkje så store avslag. Fikk svar frå HTC Norge på FB, prisene i nettbutikken er uten moms... Så kommer det sikkert tollbehandling i tillegg, kjedelig! Virker som det er bare 128GB utgaven dei skal selge og. :/ Får se om det heller blir OnePlus 5T, virker som Multicom tar den inn, 5 har forsvunnet fra sortimentet.

Lenke til kommentar

Det er det vi har «favoritt funksjonen» til.

 

En kamerat er ute etter en MacBook, jeg antar Apple kommer til å ha Black Friday salg i år også?

 

 

Tenker det er bedre å belage seg på Power sin DNB-kampanje til slikt med 20% rabatt.

 

Var vel ikke så imponerende tilbud Apple hadde i fjor ? Eller husker jeg feil?

 

Det er vel aldri bedre tilbud nei enn når DNB har 20% hos Power. Siste kampanjen var i uke 43 og forrige der igjen uke 26 så tipper neste kommer engang enten nå rett før jul slik de hadde i fjor eller så blir det ute i februar

Lenke til kommentar

Tenker det er bedre å belage seg på Power sin DNB-kampanje til slikt med 20% rabatt.

 

Var vel ikke så imponerende tilbud Apple hadde i fjor ? Eller husker jeg feil?

Det er helt sant, 20% rabatt på apple produkter er temmelig "vilt" i apple sammenheng. 

Har selvfølgelig vært noen tilbud på black friday før på diverse iPads og Macbook Air etc, men du skal være heldig å treffe på riktig produkt som du vil ha på black friday.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...