Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på hva jeg ønsker meg i år. I fjor kjøpte jeg meg mange ting jeg egentlig ikke tenkte å kjøpe men som samtidig har vært utrolig bra (headset, DAC, høyttalere).

 

Håper på noe tilbud på z-wave produkter i år. Fibaro fks. Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65". Lov å håpe på den til 19 000 kr?

 

evt q7f til 14999 :D

TV er årets dings for her hvertfall. Kjøpt hvitevarer med en fin rabatt tidligere, og dama sier jeg kan kjøpe en 65" LG om den kommer til >20K. Håper som faen  :xmas:

Lenke til kommentar

 

Usikker på hva jeg ønsker meg i år. I fjor kjøpte jeg meg mange ting jeg egentlig ikke tenkte å kjøpe men som samtidig har vært utrolig bra (headset, DAC, høyttalere).

 

Håper på noe tilbud på z-wave produkter i år. Fibaro fks. Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65". Lov å håpe på den til 19 000 kr?

 

evt q7f til 14999 :D

TV er årets dings for her hvertfall. Kjøpt hvitevarer med en fin rabatt tidligere, og dama sier jeg kan kjøpe en 65" LG om den kommer til >20K. Håper som faen  :xmas:

 

haha, da håper vi på akkurat samme tilbud, 65B7 til 20k hadde vært prima :D

Lenke til kommentar

 

 

Usikker på hva jeg ønsker meg i år. I fjor kjøpte jeg meg mange ting jeg egentlig ikke tenkte å kjøpe men som samtidig har vært utrolig bra (headset, DAC, høyttalere).

 

Håper på noe tilbud på z-wave produkter i år. Fibaro fks. Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65". Lov å håpe på den til 19 000 kr?

 

evt q7f til 14999 :D

TV er årets dings for her hvertfall. Kjøpt hvitevarer med en fin rabatt tidligere, og dama sier jeg kan kjøpe en 65" LG om den kommer til >20K. Håper som faen :xmas:

haha, da håper vi på akkurat samme tilbud, 65B7 til 20k hadde vært prima :D
Hvis den ikke kommer til 20k, kan du kjøpe den på neste supertilbud hos power for 21.6k.
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips eller erfaringer med salg av apple produkter Macbook air / pro og om det er noen lapper å spare eller bare de enkle 100 lappene som kommer av og til :)?

etter hva eg forstår fra en venn fra elkjøp ,er at det er svært liten fortjeneste på apple produkter så det er sjelden "gode" tilbud der i gården. 

Vet ikkje hvordan de andre kjedene har det da.

Lenke til kommentar

Å betale 9k for en lydplanke fra Sony.. hm. Hvis man er så interessert i lyd går man kanskje for et opplegg med bakhøyttalere? Må vel være en begrensning med hensyn til hvor bra det kan bli med en lydplanke.

Robotstøvsuger på tilbud hos Komplett. Jeg har Mieles versjon. Beste kjøpet jeg har gjort noensinne. Elsker den.

Lenke til kommentar

Muligens ett dumt spm, men greit å være sikker. 

 

Retur/angrerett gjelder fortsatt ved tilbud/black friday ikkje sant ?

Angreretten er lovfestet i Norsk lov, så den gjelder uansett. Detaljene i angrerettloven finner du her. Returrett (f.eks 30 dager åpent kjøp ved kjøp over disk) er frivillige ordninger noen butikker/kjeder har, så der må du nok lese reglene de selv skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Muligens ett dumt spm, men greit å være sikker. 

 

Retur/angrerett gjelder fortsatt ved tilbud/black friday ikkje sant ?

Angreretten er lovfestet i Norsk lov, så den gjelder uansett. Detaljene i angrerettloven finner du her. Returrett (f.eks 30 dager åpent kjøp ved kjøp over disk) er frivillige ordninger noen butikker/kjeder har, så der må du nok lese reglene de selv skriver.

 

Takk for svar

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips eller erfaringer med salg av apple produkter Macbook air / pro og om det er noen lapper å spare eller bare de enkle 100 lappene som kommer av og til :)?

Elkjøp/lefdal/expert pleier å ha en apple laptop (har vært oftest macbook air) på tilbud under black friday.

 

Men vanskelig å si, Expert har jo også den 20% DNB kampanjen sin et par ganger i året. 

 

Må vel bare vente å se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...