Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

S19 i Power-katalogen. Er det S8 de har der? Eller S8+? J*** irriterende med det skraverte feltet :) Skal ha S8.

 

http://kundeavis.power.no

 

Du har kanskje sett det, men Lefdal/Elkjøp har ganske fine priser ila uka på s8 uten binding. 4990kr I morgen hos Elkjøp. Tviler på at du får den rimeligere enn det på Power, om du skulle ta sjansen på å vente.. Anbefaler forøvrig lg g6 som mulig kommer på tilbud. Er for så vidt veldig lavt priset allerede, kjøpte den på DnB supertilbud hos power til 4k.

 

 

Basert på det lille man ser av prisen, så ser det ut som den begynner på 5 (rett vinkel oppe i venstre hjørne). Og nederst står det at før-pris på prisjakt er 6490, noe som passer overens med S8 (vanlig). Så da er nok prisen garantert bedre på Lefdal/Elkjøp.

Lenke til kommentar

Fant mitt første kjøp :)

 

attachicon.gifScreenshot_20171119-013814.png

 

Noen grunn til at du går for denne over Linksys Velop som de selger for samme pris på lørdagen? Har forsøkt å søke opp tester/sammenligninger og da kommer Linksys bedre ut i samtlige, men med ankepunktet at den er veldig mye dyrere. Selv syns jeg også den ser styggere ut, men det kommer litt lengre ned på listen.

Lenke til kommentar

Skulle hatt en ny støvsuger.

iiglo (VCM1) er vel greit, men hva synes dere? Komplett har også tilbud på Electrolux SilentPerformer SP1GREEN.

Iiglos er Kompletts eget merke mener jeg.. mye er sikkert greit, men en fryseboks jeg kjøpte var håpløs. Umulig å bestille kurver. Fantes ikke. Fikk en av fem da vi kjøpte den, og har fremdeles ikke fått tak i noen. Umulig å bestille inn sier Komplett.

 

Det er jo forskjell på støvsugere i kvalitet. Du finner ikke en billig Miele på tilbud? Miele + HEPA = win. Evt er robot en gave hvis bopelen passer for det. Helt legendarisk. Var en på komplett satt ned fra 3000 til 1798 fra iRobot. Alltid støvfritt og pent her.

Lenke til kommentar

 

Skulle hatt en ny støvsuger.

iiglo (VCM1) er vel greit, men hva synes dere? Komplett har også tilbud på Electrolux SilentPerformer SP1GREEN.

Iiglos er Kompletts eget merke mener jeg.. mye er sikkert greit, men en fryseboks jeg kjøpte var håpløs. Umulig å bestille kurver. Fantes ikke. Fikk en av fem da vi kjøpte den, og har fremdeles ikke fått tak i noen. Umulig å bestille inn sier Komplett.

 

Det er jo forskjell på støvsugere i kvalitet. Du finner ikke en billig Miele på tilbud? Miele + HEPA = win. Evt er robot en gave hvis bopelen passer for det. Helt legendarisk. Var en på komplett satt ned fra 3000 til 1798 fra iRobot. Alltid støvfritt og pent her.

 

Electrolux har gjort det bra i tester. De har vel en som er den første som har fått trippel a etter de nye kravene kom for et par måneder siden. Om jeg husker rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fant mitt første kjøp :)

 

attachicon.gifScreenshot_20171119-013814.png

 

Noen grunn til at du går for denne over Linksys Velop som de selger for samme pris på lørdagen? Har forsøkt å søke opp tester/sammenligninger og da kommer Linksys bedre ut i samtlige, men med ankepunktet at den er veldig mye dyrere. Selv syns jeg også den ser styggere ut, men det kommer litt lengre ned på listen.

 

Takk for tipset. Jeg hadde ikke sett Linksys'ene. Glemte å sjekke lørdagen all together :)

 

De er litt vanskligere å plassere, der jeg hadde tenkt de, men har også fått med meg at Velopene har bedre ytelse (spesielt på 5Ghz båndet).

Lenke til kommentar

 

Lyst å utdype litt rundt forskjellene på disse to modellene som komplett og elkjøp selger?

MU8005 har  Ultra black, og "Supreme UHD dimming" som samsung kaller det, en PQI på 2600 så vidt jeg husker.

 

MU7005 har IKKE ultra lback, og "UHD dimming", en PQI på 2300

 

Ultra black er noe de bruker for å redusere glare blant annet. PQI er  Samsung sin interne test av generell bildekvalitet etc.

 

Supreme UHD dimming handler om antall soner.

 

Ref fra en test:

 

Supreme UHD Dimming is the improvement technology from UHD Dimming about the number of zones. But unfortunately, Samsung did not disclose in detail how many zones for each technology. But certainly, Supreme UHD Dimming with many more dimming zones offers better black level and contrast than UHD Dimming that of course also offers better images quality.
Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Skulle hatt en ny støvsuger.

iiglo (VCM1) er vel greit, men hva synes dere? Komplett har også tilbud på Electrolux SilentPerformer SP1GREEN.

Som andre nevner her, iiglo er komplett sitt eget merke, for all del helt ok, men mangler du ting, er det komplett (good joke) umulig å få tak i. Noe som er ganske utrolig siden det er komplett sitt eget merke.

 

Kjøpte et prosjektorfeste av dem, og det manglet to ting i esken, ringte og fikk beskjed om at de ikke hadde noen reservedeler. Jeg fikk ny da, men still. Var mye jobb med retur etc.

Lenke til kommentar

 

Flott at de åpnet tilbudene en god stund før kl 1000. Derfor man aldri får kjøpt noe som helst på tilbud! Det er utsolgt før man starter!

 

Helsigvis ble det en S8 til 4990. Ikke så verst!

 

Lurer på om man kan legge den i handlekurvern før tilbudet starter også bare oppdatere handlekurven?

 

Power skrev jo på sine sider at når du legger noe i handlekurven er det reservert i 15 min under black friday, så kanskje ikke en dum ide og legge noe i handle kurven rett før midnatt og se om det oppdaterer seg

Lenke til kommentar

 

 

Flott at de åpnet tilbudene en god stund før kl 1000. Derfor man aldri får kjøpt noe som helst på tilbud! Det er utsolgt før man starter!

 

Helsigvis ble det en S8 til 4990. Ikke så verst!

 

Lurer på om man kan legge den i handlekurvern før tilbudet starter også bare oppdatere handlekurven?

 

Power skrev jo på sine sider at når du legger noe i handlekurven er det reservert i 15 min under black friday, så kanskje ikke en dum ide og legge noe i handle kurven rett før midnatt og se om det oppdaterer seg

 

 

Om B7'n vår :p kommer på tilbud så skal det testes! Tenker jeg har 2 nettlesere oppe så jeg kan prøve en med varen i handlekurven og en hvor jeg legger den i handlekurven rett etter det åpner.

 

Når jeg ser nærmere nå så ser det ut som om det er 55 tommer modell de skal ha på tilbud på torsdag :(

 

TuALptJ.png

Endret av Ghetto Johns
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...